Gå til innhold

Hvilke planer har dere for vinterferien?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss blir det nok korketrekkeren en del og en langhelg hos besteforeldre for meg og ene barnet . Hva med dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fri mandagen og tirsdagen, så da skal vi stå slalom og i svømmehallen. Mannen og barna har fri hele uken, regner med det blir endel slalom da.

Skrevet

Her jobber vi begge to, så barna må i bhg. Mest sannsynlig fri fredagen 

Anonymkode: 7327d...ee5

Skrevet

Reiser til Østlandet.

Anonymkode: 5f7bf...f6d

Skrevet

Jobbe...

Anonymkode: 32964...d95

Skrevet

Jobbe.

Anonymkode: 25a21...637

Skrevet

Minst mulig. Mannen skal jobbe, jeg har fri, men det kan hende jeg jobber litt, ungene har fri fra skolen og vi har ingen planer. Herlig!

Skrevet

Vi  jobber noen dager hver og vi skal ikke reise bort. Barna skal ha fri og det blir leking i snøhule, aking, ski og skøyteturer og kanskje en dag eller to i slalåmbakken. Kanskje en tur på kino eller Peppes. Ingen store planer.

Anonymkode: af63e...b44

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

WINTER!!!

 

Oh 

ah

What is it good for?

Absolutly NOTHING

😂

Vi barrikerer oss inne. Fyrer i ovnen. Har på Netflix, spiller villkatten, leker med lego, egentlig alt som ikke har med noen som helst form for uteaktivitet og gjøre. 

Hvis vi mot all formodning må ut å hente ved eller på butikken, manner, kvinner, barner og kler vi oss opp til det for så å gå rett inn igjen etterpå.

Vinter.. grøss 😰😂

Skrevet

Vi jobber, barnet vårt setter opp musikal

Anonymkode: 6429b...a41

Skrevet

Jeg jobber, ungen skal på danskebåten med pappaen, stemor og søsken.

Anonymkode: bdc3d...e0b

Skrevet

Vi skal lage stor sandkasse ute! Endelig er frosten borte og ser ut som om den holder seg borte en god stund og antagelig til neste vinter!

 

satser på mye utelek i Hagen, hoppe i sølepytter og finne fram uteleker!

 

reagerer litt på at hi er så opptatt med å få fortalt hva du skal i alle mulige ferier og frihelger. kommer alltid et innlegg fra deg før hver eneste ferie så du selv får fortalt om dine planer.

Anonymkode: eef5f...d6f

Skrevet

Mannen skal ha med to av ungene på tur, jeg skal ha eldste hjemme. Jeg skal jobbe og hun skal henge ned venner. Gleder meg til noen dager hvor jeg kan puste etter jobb!

Anonymkode: 6e365...6ea

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal lage stor sandkasse ute! Endelig er frosten borte og ser ut som om den holder seg borte en god stund og antagelig til neste vinter!

 

satser på mye utelek i Hagen, hoppe i sølepytter og finne fram uteleker!

 

reagerer litt på at hi er så opptatt med å få fortalt hva du skal i alle mulige ferier og frihelger. kommer alltid et innlegg fra deg før hver eneste ferie så du selv får fortalt om dine planer.

Anonymkode: eef5f...d6f

Det høres deilig ut at frosten er borte da. ☀️Nå har jeg overhode ingen vidløftige planer i vinterferien og imponerer ingen med at vi skal besøke familie og ut på aking. Jeg elsker ferie og det er noe jeg alltid gleder meg til. Vil du skape en diskusjon rundt det? Det holdt vel med å svare på spørsmålet?😊

Skrevet

Blir en tur med Kielferga på oss☺️

Anonymkode: d0a94...320

Skrevet

Slalom her. Elsker vinter med snø og fjell.

Anonymkode: 8ffc1...e3c

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir en tur med Kielferga på oss☺️

Anonymkode: d0a94...320

Det vurderer vi også. Har ikke prøvd det før, er det noe gøy for barn?

Anonymkode: 9d173...0cd

Skrevet

Vi skal til hytta😄 Gleder meg til noen dager fri sammen barna, lange og sene frokoster og ingen matpakker å smøre. Teller ned🤩

Anonymkode: f5db7...e12

Skrevet

Storbyferie med ungene ❤️ Hele uka 

Anonymkode: 498ba...b50

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal lage stor sandkasse ute! Endelig er frosten borte og ser ut som om den holder seg borte en god stund og antagelig til neste vinter!

 

satser på mye utelek i Hagen, hoppe i sølepytter og finne fram uteleker!

 

reagerer litt på at hi er så opptatt med å få fortalt hva du skal i alle mulige ferier og frihelger. kommer alltid et innlegg fra deg før hver eneste ferie så du selv får fortalt om dine planer.

Anonymkode: eef5f...d6f

Bor du på Granca eller?

Anonymkode: 68532...080

Skrevet

Jobbe. 

Anonymkode: df24b...a4a

Skrevet

Vi skal på hytta. Stå på ski hver dag og kose oss. Men må nok smøre matpakke, vi verken vil (helse, tidsbruk og lære barna gode rutiner) eller kan (økonomi) kjøpe mat i bakken. 

 

Anonymkode: 68532...080

Skrevet

Jeg har fri halve vinterferien og da skal vi på isfiske. Så drar de videre til pappaen som tar de med på skiferie.

Anonymkode: a8f1c...e78

Skrevet
3 timer siden, Aprikos Syltetøy skrev:

WINTER!!!

 

Oh 

ah

What is it good for?

Absolutly NOTHING

😂

Vi barrikerer oss inne. Fyrer i ovnen. Har på Netflix, spiller villkatten, leker med lego, egentlig alt som ikke har med noen som helst form for uteaktivitet og gjøre. 

Hvis vi mot all formodning må ut å hente ved eller på butikken, manner, kvinner, barner og kler vi oss opp til det for så å gå rett inn igjen etterpå.

Vinter.. grøss 😰😂

Stakkars unger som ikke får lære å evt like vinter og aktivitet. Det var visst allerede bestemt fra fødsel!

Anonymkode: 0c016...e92

Skrevet

Vi skal til Uvdal. Slalåm, langrenn, peiskos og spill hele uka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...