Gå til innhold

Hvor er alle disse allergiske barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen? Mener du at jeg som mamma skal sende deg journalen av mitt barn for å overbevise deg om at mitt barn er allergisk mot nøtter? Tror du foreldre går rundt å skryter om dette til andre foreldre? Det er ikke noe man går å snakker med alle. Mitt barn tålte ikke egg, men det gjør han nå. Derimot peanøtter, hazelnøtt, cashewnøtter tåler han ikke. Om han skulle ha fått i seg pekan eller valnøtt så er det veldig alvorlig, så alvorlig at han kan dø. Han kan ikke bli tatt av andre som har spist valnøtt en gang, det skjedde en gang. Han ble kysset og klemt på ansiktet av andre som hadde spist valnøtter og han hovnet i ansiktet på 1 minutt. Måtte ringe ambulanse å få adrenalin. Han har en epipenn som jeg har både i bhg, i veska mi, bilen, hos mine foreldre. Noe mer du vil vite?

Anonymkode: 326da...167

Er det meg (hi) du er så hissig på?

Jeg stilte et spørsmål i oppriktig nysgjerrighet, har ingen intensjon om å mistro noen. Jeg får bare inntrykk (bl.a fra DIB) at allergi og intoleranse er så vanlig at det kan bli et praktisk problem, og siden jeg ikke har erfart dette selv, så stilte jeg et spørsmål da. 

Hvorfor provoserte det deg?

hi

Anonymkode: adb4f...b3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...