Gå til innhold

Hvorfor er du ateist?


Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Dessuten er tro nok så vilkårlig. Det er avhengig av hvor du vokser opp om du tror på en eller mange guder, islam, kristendom eller Sjamanisme.

Med den vinklingen kan man jo si at de fleste er ateister overfor en del guder. De har jo avstått fra å tro på Tor, Odin, Zevs, Minerva, Shiva, Krishna, Kali osv.

Noen av oss går bare litt lengre, og kutter ut samtlige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
38 minutter siden, Pashla skrev:

Med den vinklingen kan man jo si at de fleste er ateister overfor en del guder. De har jo avstått fra å tro på Tor, Odin, Zevs, Minerva, Shiva, Krishna, Kali osv.

Noen av oss går bare litt lengre, og kutter ut samtlige.

Ja, vi har jo strengt tatt kun avfeid én gud mer enn de fleste nordmenn med tro 😉

(var ikke meningen å skrive som anonym i stad) 

Endret av Jul herfra og til månen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...