Gå til innhold

Mellom barken og treet.


Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet om et par med fosterbarn som ble skilt. Der bor fosterbarnet annenhver uke hos hver av de. Akkurat som så mange andre skilsmissebarn.

Anonymkode: 5a8de...346

Det er det ingen garanti for at de får lov til. Fosterbarn er ikke akkurat som andre skilsmissebarn. De har alle mer bagasje.

Anonymkode: dbed0...265

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når det er fosterbarn inne i bildet, så må man tenke seg om både 1, 2 og 10 ganger

Anonymkode: 96458...8e3

Helt enig.

Anonymkode: dbed0...265

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er det ingen garanti for at de får lov til. Fosterbarn er ikke akkurat som andre skilsmissebarn. De har alle mer bagasje.

Anonymkode: dbed0...265

Det vet jeg. Det var ment som svar til hun som bestemt mente de ville komme i nytt fosterhjem.

Anonymkode: 5a8de...346

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...