Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #51 Skrevet 23. januar 2019 Ja absolutt. Jeg vil ikke være en dust som ikke aner hva partneren min holder på med. Anonymkode: 62b94...44a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #52 Skrevet 23. januar 2019 Jeg vil helst se det selv. Det hadde vært gøy om han spurte om han kunne knulle en sexy kvinne mens jeg så på. Det hadde jeg likt. Om han snek seg vekk og lå med noen uten at jeg visste, hadde det vanket veldig mye straff. Anonymkode: d3d68...303
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #53 Skrevet 23. januar 2019 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: For det første; hvem har sagt at jeg skal ta et valg for henne? Om jeg velger å fortelle henne det så er det et valg hun må ta selv! For det andre; hvem faen er du til å fortelle meg at ikke jeg skal blande meg? Ikke fortell meg noen ting om hva som er min sak og ikke, når ikke du vet en dritt. Jeg er faktisk innblandet da det er meg han har vært utro med, så rull inn! Anonymkode: ab1bb...ee1 Da tar du dine sårede følelser og får utløp for de et annet sted! Du straffer ikke en uskyldig for at en idiot av en mann ikke har vært ærlig med deg. Det du skriver her viser jo bare enda bedre hvorfor du skal holde kjeft! Det er ikke din sak å lage problemer for denne damen. Du blir IKKE er bedre menneske av det. Anonymkode: 3fd02...c5c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #54 Skrevet 23. januar 2019 Ja ville visst de slik att jeg kunne finne noen andre som sette pris på meg🙄😊 Anonymkode: 86551...6a1
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #55 Skrevet 23. januar 2019 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da tar du dine sårede følelser og får utløp for de et annet sted! Du straffer ikke en uskyldig for at en idiot av en mann ikke har vært ærlig med deg. Det du skriver her viser jo bare enda bedre hvorfor du skal holde kjeft! Det er ikke din sak å lage problemer for denne damen. Du blir IKKE er bedre menneske av det. Anonymkode: 3fd02...c5c Hvorfor snakker du om noe du ikke har peiling på?! Hva pokker vet du om mine følelser? Og om han har vært ærlig med meg eller ikke, det vet du vel ingen verdens ting om? Altså, beklager at du tydeligvis har opplevd dette og ikke satt pris på å få vite, men alle er ikke som du. Kanskje hun ville satt pris på å få vite hva som skjer bak hennes rygg. Jeg er over hode ikke interessert i denne mannen lenger, men han klarer ikke å la meg være og kontakter meg gang etter gang for å prøve seg. Synes jo absolutt det er på sin plass at hun får vite hva slags gris hun faktisk er gift med. Anonymkode: ab1bb...ee1
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #56 Skrevet 23. januar 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor snakker du om noe du ikke har peiling på?! Hva pokker vet du om mine følelser? Og om han har vært ærlig med meg eller ikke, det vet du vel ingen verdens ting om? Altså, beklager at du tydeligvis har opplevd dette og ikke satt pris på å få vite, men alle er ikke som du. Kanskje hun ville satt pris på å få vite hva som skjer bak hennes rygg. Jeg er over hode ikke interessert i denne mannen lenger, men han klarer ikke å la meg være og kontakter meg gang etter gang for å prøve seg. Synes jo absolutt det er på sin plass at hun får vite hva slags gris hun faktisk er gift med. Anonymkode: ab1bb...ee1 Jeg har aldri vært utro og tror ikke mannen min har vært det heller, så jeg føler meg ikke truffet på noe vis, så den hersketeknikken kan du legge av deg med det samme. Poenget mitt er at du ikke har noen rett til å legge denne kvinnens verden i grus. Det er hverken din plikt eller rett til å informere henne. Hvorfor i søren skal du det? For at du skal føle deg bedre? For at mannen skal bli straffet? For at kona skal få det vondt? Avvis mannen og la det være med det. Det er ikke din sak å legge deg (mer) opp i forholdet deres. Og så holder du deg unna menn i forhold for ettertiden. Anonymkode: 3fd02...c5c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #57 Skrevet 23. januar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri vært utro og tror ikke mannen min har vært det heller, så jeg føler meg ikke truffet på noe vis, så den hersketeknikken kan du legge av deg med det samme. Poenget mitt er at du ikke har noen rett til å legge denne kvinnens verden i grus. Det er hverken din plikt eller rett til å informere henne. Hvorfor i søren skal du det? For at du skal føle deg bedre? For at mannen skal bli straffet? For at kona skal få det vondt? Avvis mannen og la det være med det. Det er ikke din sak å legge deg (mer) opp i forholdet deres. Og så holder du deg unna menn i forhold for ettertiden. Anonymkode: 3fd02...c5c 😂😂😂👍🏻 Anonymkode: ab1bb...ee1
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #58 Skrevet 23. januar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor snakker du om noe du ikke har peiling på?! Hva pokker vet du om mine følelser? Og om han har vært ærlig med meg eller ikke, det vet du vel ingen verdens ting om? Altså, beklager at du tydeligvis har opplevd dette og ikke satt pris på å få vite, men alle er ikke som du. Kanskje hun ville satt pris på å få vite hva som skjer bak hennes rygg. Jeg er over hode ikke interessert i denne mannen lenger, men han klarer ikke å la meg være og kontakter meg gang etter gang for å prøve seg. Synes jo absolutt det er på sin plass at hun får vite hva slags gris hun faktisk er gift med. Anonymkode: ab1bb...ee1 Jasså så det er hevn over mannen det dreier seg om... Du virker forresten fullstendig usympatisk ut fra hvordan du svarer folk, så forundrer meg ikke at du vil ødelegge for folk. Anonymkode: 644ca...0e1
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #59 Skrevet 24. januar 2019 På 22. januar 2019 den 7.52, Anonym bruker skrev: Det ville jeg. Fire år hadde mannen jeg delte hus med kjæreste på si som vennene vår nå har sagt i ettertid. Jeg føler det også som ett svik at mine venner holdt dette sjult for meg i fire år. Det hadde vært kjipt når de hadde fortalt hva de viste, men det hadde gjort ting så mye bedre enn at de kom i ettertid av bruddet og fortalte de vist om det og har holdt hans dobbeltliv sjult for meg. For å si det slik så har jeg rensket ganske mye opp i mine venner, jeg vet nå hvem som er skikkelige venner og hvem som ikke er. Anonymkode: 126ff...225 Blir vel ikke helt relevant i en tråd der det spørres om du ville ha visst det av en fremmed. Anonymkode: 66c21...2aa
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #60 Skrevet 24. januar 2019 På 23. januar 2019 den 9.06, Anonym bruker skrev: Nei, jeg snakker om tillit og respekt. Min mann og jeg har et monogamt forhold, som blant annet baserer seg på gjensidig tillit til hverandre (skal ikke lure partneren på noen måte, enten det er seksuell utroskap, økonomisk utroskap eller andre ting) og gjensidig respekt (man har nok respekt for partneren sin til å ikke bevisst og med vilje utføre handlinger som vil oppleves som sårende og nedverdigende, noe som inkluderer blant annet utroskap, men ikke bare det). At du er så ensrettet at du bare tenker puling får være din sak, for meg er verden litt større og mer nyansert. Anonymkode: d6941...72a Respekt og puling henger da ikke nødvendigvis sammen. Anonymkode: 66c21...2aa
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #61 Skrevet 24. januar 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: 😂😂😂👍🏻 Anonymkode: ab1bb...ee1 Og det var hysterisk morsomt fordi...? Du fremstår litt ustabil, for å si det mildt. Anonymkode: 3fd02...c5c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #62 Skrevet 24. januar 2019 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er faktisk innblandet da det er meg han har vært utro med, så rull inn! Først ligger du med mannen hennes, og så vil du ha oss til å tro at det er av omsorg for HENNE at du skal sladre...?😂😂 Latterlig. Du vil bare ha henne vekk som konkurrent, da? Eller du er sjalu og vil fryde deg over hennes ulykke siden du selv ikke ble valgt? Anonymkode: 66c21...2aa
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #63 Skrevet 24. januar 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri vært utro og tror ikke mannen min har vært det heller, så jeg føler meg ikke truffet på noe vis, så den hersketeknikken kan du legge av deg med det samme. Poenget mitt er at du ikke har noen rett til å legge denne kvinnens verden i grus. Det er hverken din plikt eller rett til å informere henne. Hvorfor i søren skal du det? For at du skal føle deg bedre? For at mannen skal bli straffet? For at kona skal få det vondt? Avvis mannen og la det være med det. Det er ikke din sak å legge deg (mer) opp i forholdet deres. Og så holder du deg unna menn i forhold for ettertiden. Anonymkode: 3fd02...c5c Hvis det hadde vært meg hadde jeg vært takknemlig om elskerinnen (eller andre) hadde informert meg. Det handler ikke om "plikt eller rett", personen er jo tydeligvis i tvil om hva hun skal gjøre, om å holde tett eller si noe er det beste når hun først er i denne situasjonen. Dessverre er det vanskelig å vite, det kommer jo helt an på hvilken type hun er - vil vite, eller "det jeg ikke vet skader meg ikke". Det er mange menn som utgir seg for å være single, og kynisk lurer både sine koner og elskerinner. Så jeg synes du skal la være å fremstille noen du ikke kjenner, som umoralsk kun med informasjonen om at hun har vært involvert med en gift mann, og har et dilemma om hva hun vil gjøre videre. Den gyldne regel er jo "alt dere vil at andre skal gjøre mot dere, skal også dere gjøre mot dem", men det kan jo fort gå feil da forskjellige folk har forskjellige preferanser. En person som vil forbli uvitende, vil tie. Men en som vil vite, vil fortelle. Du snakker om at hun ikke skal "straffe en uskyldig, ikke din sak å lage problemer for damen" kun med utgangspunkt i hvordan du selv ville følt og reagert. Vi vet ikke om damen hadde reagert på denne informasjonen som straff, eller som befriende / med takknemlighet for ærligheten. Det er ikke opp til deg (eller meg) å bestemme hva ab1bb...ee1 skal gjøre, hun må ta den avgjørelsen selv ut fra sine egne verdier og samvittighet. Anonymkode: 952bd...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå