Gå til innhold

Ville du visst om mannen/damen din er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du ville vite dette av en vilt fremmed? 

Anonymkode: 7468c...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller prøver på det gjennom app. 

Anonymkode: 7468c...b88

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke. Jeg ville likt best å finne det ut selv.

Anonymkode: d4adc...9c5

Skrevet

Nei. 

Han får være så utro han vil, så lenge det ikke påvirker meg eller barna. Det samme gjelder meg. Ingen av oss ville vite. 

Anonymkode: 94f5d...881

Skrevet

Nei. Absolutt ikke! 

Kan ikke utstå folk som skal blande seg inn i våre saker med over-moralismen sin. 

Anonymkode: 644ca...0e1

Skrevet

Selvfølgelig vil jeg vite! Det nytter i lukke øynene å leve på en løgn. Heller sannheten frem. Så kan jeg velge hvordan jeg vil leve en leve på en påtvungen løgn! 

Anonymkode: 9bbbb...ad1

Skrevet

Oi, autokorrektur over her... håper du skjønner hva jeg mener 😉Det nytter ikke å lukke øynene osv 😉😊

Skrevet

Nei, jeg ville ikke det.

Anonymkode: 7e7b4...685

Skrevet

Ja, men må innrømme at jeg kanskje hadde hatt litt problemer med å stole på en vilt fremmed, måtte nok hatt noen form for bevis.

Anonymkode: 23cc1...b60

Skrevet

Ja, det ville jeg ga visst.

Anonymkode: c133e...a45

Skrevet

Hadde han tabbet seg ut på tur/fest/fylla, og det var en engangsgreie, nei, da ville jeg ikke visst. Derimot, hadde han forelsket seg/hatt et forhold, ville jeg satt pris på å få vite det så raskt som mulig, så jeg ikke gikk rundt og var naiv hjemme. 

Anonymkode: 2c97c...3f0

Skrevet

Ja, for det første så hadde jeg droppet han, for det andre så er jeg blodgiver og det å være i et fast forhold er viktig. Man har karantene på 6 mnd om man får ny partner. Mannen kunne ha smittet meg med noe som smittet vidre til en veldig sårbar gruppe mennesker. 

Så det hadde hatt stor betydning for veldig mange om mannen min var utro. 

Anonymkode: af1b6...fcd

Skrevet

Så absolutt. Jeg ville visst så jeg kunne hive han på huet og rævva ut før han idet hele tatt hadde kommet seg hjem fra jobb den dagen. 

Anonymkode: 698af...a3b

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig vil jeg vite! Det nytter i lukke øynene å leve på en løgn. Heller sannheten frem. Så kan jeg velge hvordan jeg vil leve en leve på en påtvungen løgn! 

Denne. 

Anonymkode: e49a7...2a5

Skrevet

Nei ville ikke vist om det.

Har ikke råd å gå fra han, og kunne ikke klart å leve med han om han hadde vært utro. Letteste blir da å lukke øyne og ører og late som ingenting.  Dessverre! 

Anonymkode: 682c1...fd5

Skrevet

Det ville jeg. Fire år hadde mannen jeg delte hus med kjæreste på si som vennene vår nå har sagt i ettertid. Jeg føler det også som ett svik at mine venner holdt dette sjult for meg i fire år. Det hadde vært kjipt når de hadde fortalt hva de viste, men det hadde gjort ting så mye bedre enn at de kom i ettertid av bruddet og fortalte de vist om det og har holdt hans dobbeltliv sjult for meg. For å si det slik så har jeg rensket ganske mye opp i mine venner, jeg vet nå hvem som er skikkelige venner og hvem som ikke er. 

Anonymkode: 126ff...225

Skrevet

Hvis det var mer enn en engangshendelse, ville jeg helt klart vite om det. 

Synes så synd på de damene, som har menn som enten er utro over lang tid, eller notorisk utro. Så vet de fleste om det, bortsett fra kona, og ingen forteller det til henne. 

Anonymkode: 88fd3...5e8

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde han tabbet seg ut på tur/fest/fylla, og det var en engangsgreie, nei, da ville jeg ikke visst. Derimot, hadde han forelsket seg/hatt et forhold, ville jeg satt pris på å få vite det så raskt som mulig, så jeg ikke gikk rundt og var naiv hjemme. 

Anonymkode: 2c97c...3f0

Samme her.

Anonymkode: 36759...9fb

Skrevet

Ja, det ville jeg visst. Er sliten av å leve med han og har ingen gode grunner til å oppløse ekteskap, utroskap ville løst mitt problem.

Anonymkode: ae4a2...2d1

Skrevet

Jeg hadde ikke stolt på en fremmed som fortalte meg det.

Men jeg ville vite!

Det er 6 år siden nå, og jeg er stadig dypt taknemmelig over for ham som sa ifra til meg den gangen.

Anonymkode: b0324...3f7

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Andre har ikke noe med mitt privatliv å gjøre. Det hadde ikke vært jeg som hadde levd en løgn, det hadde vært han. 

Anonymkode: 6a940...44a

Skrevet

Jeg ville visst.

Uten tvil.

Anonymkode: 431a0...eb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...