Gå til innhold

Ville du visst om mannen/damen din er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, absolutt ikke. Andre har ikke noe med mitt privatliv å gjøre. Det hadde ikke vært jeg som hadde levd en løgn, det hadde vært han. 

Anonymkode: 6a940...44a

Hva hvis han banker opp en annen mann, ville du visst det da? Hvis han er homofil i skjul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han er utro én gang i fylla, vil jeg ikke vite om det. Dersom det skjer flere ganger i fylla eller han innleder et forhold, vil jeg ønske å få vite det. 

Skrevet

Ja, det ville jeg absolutt visst!!

Skrevet
1 time siden, Tøystykke skrev:

Hva hvis han banker opp en annen mann, ville du visst det da? Hvis han er homofil i skjul?

Forsto du ikke ordet «privatliv»?

Anonymkode: 644ca...0e1

Skrevet
6 timer siden, sug lut skrev:

Nei, det er fullstendig uinteressant.

Litt overrasket over et så lite gjennomtenkt svar fra deg. Han eller hun kunne jo ha blitt smittet av noe og smittet deg f.eks. Er det uinteressant å vite om risikoen?

Anonymkode: d6941...72a

Skrevet

Ja, jeg ville selvfølgelig visst det, og er sjokksjokkert over at så mange ikke ville visst det. Et av hovedfundamentene i et forhold er jo tillit og respekt. Dersom partneren min brøt dette, ville jeg visst om det og forsøkt å finne ut hvorfor og deretter tatt stilling til om handlingen kan tilgis eller ikke.

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg ville selvfølgelig visst det, og er sjokksjokkert over at så mange ikke ville visst det. Et av hovedfundamentene i et forhold er jo tillit og respekt. Dersom partneren min brøt dette, ville jeg visst om det og forsøkt å finne ut hvorfor og deretter tatt stilling til om handlingen kan tilgis eller ikke.

Det er ikke alle som mener at puling er fundamentet i et forhold. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke alle som mener at puling er fundamentet i et forhold. 

Jeg snakker om tillit og respekt. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt overrasket over et så lite gjennomtenkt svar fra deg. Han eller hun kunne jo ha blitt smittet av noe og smittet deg f.eks. Er det uinteressant å vite om risikoen?

Ja.

Skrevet

Ja, selvfølgelig. 

Anonymkode: 3d558...f9a

Skrevet

Ja, det ville jeg absolutt! Jo tidligere jeg hadde fått vite det jo raskere kunne jeg kommet meg videre. Å leve på en løgn ville for meg vært å kaste bort tiden min.

Jeg er faktisk i en situasjon hvor jeg tenker mye på om jeg burde fortelle en 3 barns mor at mannen hennes har vært utro ved flere anledninger, og fortsatt er det om han får sjansen. Jeg kjenner henne ikke så det må i såfall bli over sosiale medier. Jeg får bare så vondt i hjertet av å skulle såre henne og kanskje ødelegge «livet» hennes da de nettopp har bygd hus sammen osv, men synes bare hun fortjener så mye bedre enn det der.

Anonymkode: ab1bb...ee1

Skrevet

Ja, jeg ville visst, det handler om trygghet, tillit og vissheten om at det er oss to. 

Anonymkode: 34f89...e22

Skrevet

Nei. Mannen min har sveket meg og det ødela alt. Skulle ønske jeg aldri fant det ut 

nå er det jeg som er utro, og jeg tror ikke han vil vite heller 

Anonymkode: 068a5...a96

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det ville jeg absolutt! Jo tidligere jeg hadde fått vite det jo raskere kunne jeg kommet meg videre. Å leve på en løgn ville for meg vært å kaste bort tiden min.

Jeg er faktisk i en situasjon hvor jeg tenker mye på om jeg burde fortelle en 3 barns mor at mannen hennes har vært utro ved flere anledninger, og fortsatt er det om han får sjansen. Jeg kjenner henne ikke så det må i såfall bli over sosiale medier. Jeg får bare så vondt i hjertet av å skulle såre henne og kanskje ødelegge «livet» hennes da de nettopp har bygd hus sammen osv, men synes bare hun fortjener så mye bedre enn det der.

Fortell henne det!!!

Selv om det er flere her som påstår at de ikke ville visst det, så tror jeg de aller fleste vil vite! Det må være helt jævlig å finne ut noe sånt etter flere år, og attpåtil finne ut at det var mange som visste om det, men ikke sa noe til henne. 

Anonymkode: a798a...e78

Gjest Havfruene
Skrevet

Selvsagt. Da kunne jeg ha gjort det samme med bra samvittighet

Skrevet

Ja! Jeg er ikke i et forhold ut av plikt eller tvang. Om han velger å bryte avtalen vår på en slik grov måte har vi ikke lenger det forholdet jeg gikk inn i og da vil jeg veldig gjerne vite om det så jeg slipper å bruke mer av livet mitt på det.

Anonymkode: 7f4d8...166

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg snakker om tillit og respekt. 

Nei du snakker om puling. 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er da for søren ikke et valg du skal ta for henne! Jeg blir rasende på såkalte medfølende kvinner som egentlig bare vil vise hvor moralsk overlegne de er. La den familien i fred, det er ikke din sak å blande deg!!

Anonymkode: 3fd02...c5c

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei du snakker om puling. 

Nei, jeg snakker om tillit og respekt. Min mann og jeg har et monogamt forhold, som blant annet baserer seg på gjensidig tillit til hverandre (skal ikke lure partneren på noen måte, enten det er seksuell utroskap, økonomisk utroskap eller andre ting) og gjensidig respekt (man har nok respekt for partneren sin til å ikke bevisst og med vilje utføre handlinger som vil oppleves som sårende og nedverdigende, noe som inkluderer blant annet utroskap, men ikke bare det). At du er så ensrettet at du bare tenker puling får være din sak, for meg er verden litt større og mer nyansert. 

Skrevet

Ja, jeg ville vite uansett årsak.

Anonymkode: 50f2c...c98

Skrevet

Nei. Et viktig poeng for svaret mitt er det hi skriver: Å få vite det av en vilt fremmed. Jeg hadde ikke trodd på vedkommende, men jeg ville samtidig blitt både redd og usikker. Så det hadde ikke gjort noe godt i det hele tatt. 

Jeg ville ha lurt på vedkommendes motiv for å komme med slike beskyldninger, og jeg ville sannsynligvis overhodet ikke tenkt at motivet var omsorg for meg, en helt fremmed kvinne. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er da for søren ikke et valg du skal ta for henne! Jeg blir rasende på såkalte medfølende kvinner som egentlig bare vil vise hvor moralsk overlegne de er. La den familien i fred, det er ikke din sak å blande deg!!

Anonymkode: 3fd02...c5c

For det første; hvem har sagt at jeg skal ta et valg for henne? Om jeg velger å fortelle henne det så er det et valg hun må ta selv! For det andre; hvem faen er du til å fortelle meg at ikke jeg skal blande meg? Ikke fortell meg noen ting om hva som er min sak og ikke, når ikke du vet en dritt. Jeg er faktisk innblandet da det er meg han har vært utro med, så rull inn!

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fortell henne det!!!

Selv om det er flere her som påstår at de ikke ville visst det, så tror jeg de aller fleste vil vite! Det må være helt jævlig å finne ut noe sånt etter flere år, og attpåtil finne ut at det var mange som visste om det, men ikke sa noe til henne. 

Anonymkode: a798a...e78

Ifølge han så er det kun jeg og han som vet om det. Men det tviler jeg egentlig sterkt på. Jeg tenker; hvorfor skal han egentlig slippe unna? Hun er en flott dame som fortjener bedre enn den ekle slasken der. De er superkristne folk som skal virke så perfekte på utsiden og alt er bare fryd og velstand, men så har han denne mørke siden ingen vet om. Jeg er 100% sikker på at ingen i verden kunne trodd det om ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...