Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #26 Skrevet 15. januar 2019 Som nevnt over... Du må velge barnet ditt altså. Han ødelegger henne. Folk har tatt skade av mindre. Støtter dette med å dokumentere bevis på oppførselen hans. Dette her er ikke bra 😔💔 Ikke vent ett år på å gå. Hver dag er en dag for mye altså. Pappa gjorde ingenting for å stoppe mamma som oppførte seg slik som din mann. Jeg fikk spisefortyrrelser , selvskading, ville bare dø.fungerer ikke sosialt. Trener meg opp. Det verste er at det er pappa som jeg er mest sint på i dag, fordi han ikke gadd å hjelpe meg vekk fra mamma. Han var på en måte med på det, selvom han ikke likte måten mamma var på.. Anonymkode: 85c3c...4cb
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #27 Skrevet 16. januar 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Det verste er at det er pappa som jeg er mest sint på i dag, fordi han ikke gadd å hjelpe meg vekk fra mamma. Han var på en måte med på det, selvom han ikke likte måten mamma var på.. Dette er det faktisk mange med slemme foreldre som sier: at de er rasende på den "snille" forelderen i voksen alder, fordi vedkommende skulle ha skjermet dem og tatt affære mot den andre voksne. Anonymkode: d23a8...9e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå