Gå til innhold

Hva irriterer deg, men du vet det er usaklig, så du må tie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Glitrerose skrev:

Åååh, jeg hater konsert-snap!!! Hvorfor i alle dager må noen filme minutt etter minutt og spamme alle de kjenner? Det er helt uinteressant for meg å høre deler av en sang fra et band jeg ikke liker, med kjempedårlig lyd.

Jeg spurte mamma en gang hvorfor hun gjorde det. "Det var så god stemning ". Men det kan jo ikke jeg føle på den snapfilmen, som jeg uansett bare klikker meg gjennom for å få den unna.

Enig ! En god nr 2 ; film fra barna sin juleavslutning, trening etc. 

Anonymkode: e752d...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min "guily pleasure"irritasjon er syklister og tildels fotgjengere når jeg selv er bilist. Særlig syklister som enten ikke sykler ut på veihalsen eller i busslommer etc og slipper trafikken forbi, men ligger gjerne midt i veibanen med en selvforherligende mine av tyen "min førsterett- jeg er miljøvennlig". Samme naut er både myk- og hardtrafikkanter alt etter hva dom passer seg, og er svært labile da de følger ulike sett trafikkregler...

fotgjengere med bly i beina som går sakte over gata i egne tanker får meg også over kanten. Sitter ofte inni bilen og sier "kom deg over fleskeguri/fleskehans"

Det værste er at jeg er like irritert over bilister, når jeg selv sykler/går over mangelen på hensyn de ofte viser 🤣🤣🤣

Anonymkode: 96bfa...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min "guily pleasure"irritasjon er syklister og tildels fotgjengere når jeg selv er bilist. Særlig syklister som enten ikke sykler ut på veihalsen eller i busslommer etc og slipper trafikken forbi, men ligger gjerne midt i veibanen med en selvforherligende mine av tyen "min førsterett- jeg er miljøvennlig". Samme naut er både myk- og hardtrafikkanter alt etter hva dom passer seg, og er svært labile da de følger ulike sett trafikkregler...

fotgjengere med bly i beina som går sakte over gata i egne tanker får meg også over kanten. Sitter ofte inni bilen og sier "kom deg over fleskeguri/fleskehans"

Det værste er at jeg er like irritert over bilister, når jeg selv sykler/går over mangelen på hensyn de ofte viser 🤣🤣🤣

Anonymkode: 96bfa...f9f

En ting til:

Folk som skriver "værste" med æ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaffekanne skrev:

Ingenting irriterer meg mer enn folk som skriver oxo istedet for også 😖

Det er jeg veldig enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutes ago, sug lut said:

Jeg oxo.

Men det går jo ikke AN engang! Har folk ingen stolthet?! Eller skam?! Hvis man skal dialektskrive også må det i så fall bli åxå! NÅ ble jeg irritert!

Anonymkode: 49a9d...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Min "guily pleasure"irritasjon er syklister og tildels fotgjengere når jeg selv er bilist. Særlig syklister som enten ikke sykler ut på veihalsen eller i busslommer etc og slipper trafikken forbi, men ligger gjerne midt i veibanen med en selvforherligende mine av tyen "min førsterett- jeg er miljøvennlig". Samme naut er både myk- og hardtrafikkanter alt etter hva dom passer seg, og er svært labile da de følger ulike sett trafikkregler...

fotgjengere med bly i beina som går sakte over gata i egne tanker får meg også over kanten. Sitter ofte inni bilen og sier "kom deg over fleskeguri/fleskehans"

Det værste er at jeg er like irritert over bilister, når jeg selv sykler/går over mangelen på hensyn de ofte viser 🤣🤣🤣

Anonymkode: 96bfa...f9f

Jeg går sakte med vilje for å irritere bilister som deg 😁

Anonymkode: c1172...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fru Banderas skrev:

Jeg irriterer meg over at du heter Aprikos Syltetøy, og ikke Aprikossyltetøy.

Er for øvrig enig i alt du remser opp, bortsett fra det med bunadspolitiet. Jeg er selv konstabel i bunadspolitiet, og det dreier seg ikke om hvem som kan eller ikke kan gå i bunad, men hvordan man bærer sin vakre bunad. Ting som er forbundet med straffeansvar etter bunadsloven er blant annet joggesko under stakken, fancy solbriller, "bunadsparaply", 17. maisløyfe på stakken (jeg grøsser bare av å skrive det) osv.

Så enig.Jeg er også konstabel i bunadspolitiet.De tingene du ramser opp klarer jeg bare ikke å la passere.Det irriterer meg veldig.Syns rett og slett det er litt respektløst🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fru Banderas skrev:

En ting til:

Folk som skriver "værste" med æ.

Huff ja... og det virker som det bare blir flere og flere som gjør det😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal kjøre buss langt med vogn og noen tror de skal være hjelpsomme med å løfte den inn/ ut fra bagasjerommet. Da heller de den gjerne sånn at det under vogna ramler ut og det blir bare tull alt sammen. Ender opp med regntrekk, brukte våtservietter, krøllete tegninger og alt mulig overalt. Er jo null stress å gjøre det selv i tillegg. Er jo ikke helt inkompetent selv om jeg sleper rundt på tre unger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fru Banderas skrev:

En ting til:

Folk som skriver "værste" med æ.

Say whaaaaaat? 😅

 

(Ref. til da jeg klarte å gjøre det TO ganger i samme setning tidligere i denne tråden🙈)

Anonymkode: adae2...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hengebukksvinet skrev:

Så enig.Jeg er også konstabel i bunadspolitiet.De tingene du ramser opp klarer jeg bare ikke å la passere.Det irriterer meg veldig.Syns rett og slett det er litt respektløst🥵

Tenk å ha så lite å gjøre i livet! Bunad skal være gøy! Bruk joggesko, sløyfer og solbriller! Skal jammen gjøre alt sammen på trass neste 17. mai og gi meg selv poeng for hvert utløste hjerteinfarkt!

Anonymkode: e864a...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2019 den 15.21, Anonym bruker skrev:

Nei, det er det ikke! 

Det heter enten 'ikke misforstå' ELLER 'forstå meg rett'. 

Den sammensausingen av to uttrykk er helt nytt. 

Anonymkode: d4561...9cf

Nei, det er på ingen måte nytt. Greit nok at du misliker det (selv om det tyder på litt manglende språklig forståelse), men det har vært i bruk lenge!

Anonymkode: e864a...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo, jeg har mange: 

folk som liksom «griper» maten på gaffelen med tungen utenfor munnen

folk som plystrer uten melodi

folk som går sakte foran meg når jeg har liten tid

Særskrivingsfeil

Folk som ikke skjønner at det skrives «ha det».

Folk som sier «Jeg pleier å si..»

Folk på fest som må skifte låter halvveis inni

Rosabloggere

the Kardashians og alle andre med fyll i ræven

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenk å ha så lite å gjøre i livet! Bunad skal være gøy! Bruk joggesko, sløyfer og solbriller! Skal jammen gjøre alt sammen på trass neste 17. mai og gi meg selv poeng for hvert utløste hjerteinfarkt!

Anonymkode: e864a...858

Du vet ingenting om mitt liv!Og hjerteinfarkt er ingenting å tulle med.Bunad skal bæres med respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenk å ha så lite å gjøre i livet! Bunad skal være gøy! Bruk joggesko, sløyfer og solbriller! Skal jammen gjøre alt sammen på trass neste 17. mai og gi meg selv poeng for hvert utløste hjerteinfarkt!

Anonymkode: e864a...858

Du klarer ikke utløse hjerteinfarkt hos meg, blant annet fordi du er fullstendig betydningsløs for meg. Hadde nær slekt gått slik, som en annen neandertal på selveste nasjonaldagen, ville jeg arrestert vedkommende.

Det eneste du utløser, er at jeg kategoriserer deg som fullstendig kulturløs, og ganske idiot i tillegg. Dum, liksom.

 

11 timer siden, Polly-Esther skrev:

Ooo, jeg har mange: 

folk som liksom «griper» maten på gaffelen med tungen utenfor munnen

(...)

 

Ja, fytti helvete!! Dyrisk er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over egoistiske folk. Som ikke gjør noe for at ting skal bli lettere for andre. Alt fra små ting i butikkøen, til større ting. 

For jeg bryr meg om andre, og hjelper til med det ene og det andre. Men har oppdaget at folk stort sett ikke gjør noe tilbake. Og de som gjør noe spesielt fint mot meg, er ofte de som har mere enn nok å styre med selv. Ellers vil de bare ha ig ha. 

Jeg liker å gi av meg selv, men har innsett at jeg ikke kan hjøre det hele tiden. 

 

Så jeg prøver mere og mere på å lære meg å si nei, eller gi litt mere f... Er vanskelig, men jeg øver.. 

Anonymkode: 65a45...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er skikkelig irritetende med folk som tror at alle synes vedkommende sine fotoferdigheter er spennende og spam'er ned bedrifter sine Facebook sider. Bare fordi bildene er tatt på bedriften eiendom eller i nærområdet.

Er en Lillestrømtulling som holder på slik og tidvis ødelegger sidene til iallfall RB og Lillestrøm Torv. Men sikkert fler også.

Anonymkode: 21c68...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎03‎.‎01‎.‎2019 den 22.08, Anonym bruker skrev:

Tenk å ha så lite å gjøre i livet! Bunad skal være gøy! Bruk joggesko, sløyfer og solbriller! Skal jammen gjøre alt sammen på trass neste 17. mai og gi meg selv poeng for hvert utløste hjerteinfarkt!

Anonymkode: e864a...858

Hva med å bruke joggesko, boblejakke, 17-maisløyfe, solbriller, paraply, leggvarmere og ...bare droppe bunaden? Du trenger den jo ikke. Du er jo fullt påkledd med ikke-bunadsplagg.

Anonymkode: 348ba...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesbutikker på nettet, med få bilder av klærne, og når du er usikker på fargen på klærne så heter de ikke "grønn" eller "mørk rosa" men "candy cherry bloom" eller "apple pie sunset" . Irritasjon.

Anonymkode: 7e137...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som slafser/smatter/smeller/blåser bobler med tyggegummi🤬 "Ste-svigermor" er ille når det gjelder tyggegummi, og så er hun i tillegg er skikkelig heks(da irriterer jeg meg ekstra over lydene) 

skal du ha tyggegummi, så hold munnen lukket og ikke lag lyder! Det gjelder dere alle! 🤬

😂

Anonymkode: bb3a4...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høylytt pusting!!! Det er nesten uutholdelig å sitte i samme rom som noen som lager lyd når de puster. Det er helt ubegripelig at de må puste så tungt at det lager lyd.

 

 

Anonymkode: 1c77d...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På ‎03‎.‎01‎.‎2019 den 7.35, Anonym bruker skrev:

Oj, så fryktelig selvhøytidelig. Dette er en tråd for de SMÅ tingene. Hvis dine SMÅ ting får deg slettt bør du få hodet ditt undersøkt.

Anonymkode: d15ef...ae1

Nå lo jeg høyt!!

Anonymkode: 348ba...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...