Gå til innhold

Hva irriterer deg, men du vet det er usaklig, så du må tie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ijeg Smiler selvsagt og tier stille ( vet det er usaklig), men jeg holder på å tippe når nesten alle vil ha kaffe så er det alltid en som vil ha te. Da banner jeg inni meg når jeg står på kjøkkenet. Varmer bare vann og gir dem en tipse. Har dere slike uvesentligheter som irriterer?

Anonymkode: a15ae...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og de som gir blomster og tyter om at du må sette den i kjelleren om natta, og du må ikke glemme å bruke pulveret som følger med. Har visst hatt for mange gjester denne jula. 

Anonymkode: a15ae...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker te, og irriterer meg ikke over folk som kun koker kaffe, men tenker at de er litt korttenkte bare. Det burde være en selvfølge å tilby begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ijeg Smiler selvsagt og tier stille ( vet det er usaklig), men jeg holder på å tippe når nesten alle vil ha kaffe så er det alltid en som vil ha te. Da banner jeg inni meg når jeg står på kjøkkenet. Varmer bare vann og gir dem en tipse. Har dere slike uvesentligheter som irriterer?

Anonymkode: a15ae...151

Jeg vil alltid ha te, hvis noen spør da... For jeg drikker ikke kaffe, men hvis ingen spør meg, sier jeg bare nei takk til kaffe... 

Jeg irriterer meg over de som setter skoene på natten rett innenfor døren. Hvor vanskelig er det å flytte dem 30 cm til venstre? 

Anonymkode: dd7b1...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer med over skrivefeil! Den typen skrivefeil en lett får på telefonen pga nærheten mellom bokstavene. F.eks. sim=som! Men det værste er, at jeg er en av de værste på slike feil! 😅

Irriterer meg ikke noe særlig på bokmål-nynorsk-dialket-skrivefeil.

Anonymkode: adae2...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg irriterer med over skrivefeil! Den typen skrivefeil en lett får på telefonen pga nærheten mellom bokstavene. F.eks. sim=som! Men det værste er, at jeg er en av de værste på slike feil! 😅

Irriterer meg ikke noe særlig på bokmål-nynorsk-dialket-skrivefeil.

Anonymkode: adae2...920

Er det det aller verste du vet? 

Anonymkode: dd7b1...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over alle som må ha kaffe.

Her i huset liker vi ikke kaffe, men setter man ikke over kaffe med engang noen stikker nesan inn begynner det har du ikke kaffe.

Vi drikker te, men setter man bare over te på besøk er det jo det største sosiale feiltrinnet folk har opplved. 

Sjelden jeg får te hvis jeg ikke spør og er ikke slik at jeg går rundt og spør hvem som helst om de har te.

 

Anonymkode: 36a6c...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Jeg drikker te, og irriterer meg ikke over folk som kun koker kaffe, men tenker at de er litt korttenkte bare. Det burde være en selvfølge å tilby begge deler.

Skjønner ikke det der. Omtrent 95 prosent av voksne (i alle fall de jeg møter i jobb/privat sammenheng) drikker kaffe. En og annen drikke te. Noen enda førre drikker ingen av delene, og bil heller ha brus/melk/vann/vin/whatever. 

Tenker det er greit å tilby det de aller fleste drikker. Så får de andre bare si nei takk. 

Anonymkode: 7fb39...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg selv irriterer meg over svigerinnen min som kun drikker brus. Te hadde vært greit, men vi har sjeldent brus i huset. Og hvis vi har så er det feil type!

Jeg tenker at alle burde klare å dytte i seg en te.. Eller ta i mot det glasset ned vann! 

Hehe, takk...jeg trengte utblåsningen

Anonymkode: 75f30...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det det aller verste du vet? 

Anonymkode: dd7b1...6e8

Det er ikke det alle vÆrste (🙈) jeg vet, men jeg blir utrolig irritert 😅

Anonymkode: adae2...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får neller av folk som sier og skriver misforstå meg rett!

Jeg skjønner at det er en tapt kamp og en bagatell, men det irriterer meg altså uforholdsmessig mye. 

Og så blir jeg både irritert og lattermild over folk som henger seg opp i ting, som for eksempel å gjøre en generell tråd om små irritasjonsmoment til en diskusjon om kaffe og te 😂

Anonymkode: d4561...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får neller av folk som sier og skriver misforstå meg rett!

Jeg skjønner at det er en tapt kamp og en bagatell, men det irriterer meg altså uforholdsmessig mye. 

Og så blir jeg både irritert og lattermild over folk som henger seg opp i ting, som for eksempel å gjøre en generell tråd om små irritasjonsmoment til en diskusjon om kaffe og te 😂

Anonymkode: d4561...9cf

Hi her, ja det ble ganske morsomt at det ble fo eller mot te her. Mitt utgangspunkt var bare hva som kan være et irritasjonsmoment. 😏

Anonymkode: a15ae...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par dager i måneden irriterer jeg meg grønn over mannens pusting! Kan ikke fatte eller begripe hvordan det er mulig å lage så mye lyd gjennom to små hull i nesen. Får mest lyst til å be ham holde pusten, men skjønner jo at det er totalt urimelig, så jeg skrur opp lyden på tv’en/radioen eller liknende. Heldigvis er jeg døv på ett øre, så om jeg ikke har mulighet til å skru opp lyden på nevnte ting, kan jeg bare sette meg med det øret nærmest 🙈😂

 

Anonymkode: ae3f1...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal innrømme at jeg selv irriterer meg over svigerinnen min som kun drikker brus. Te hadde vært greit, men vi har sjeldent brus i huset. Og hvis vi har så er det feil type!

Jeg tenker at alle burde klare å dytte i seg en te.. Eller ta i mot det glasset ned vann! 

Hehe, takk...jeg trengte utblåsningen

Anonymkode: 75f30...50d

Jeg drikker hverken kaffe eller te, har vokst opp i et hjem som ikke drikker noen av delene. Har prøvd i voksen alder, men klarer ikke å like det. Selvfølgelig tar jeg imot vann, men jeg drikker ikke noe jeg synes er vondt 🙂

Anonymkode: 400f4...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk som tror at alt er en konkurranse i å ha/ ha hatt det verst. Har en slektning og et par kolleger som alltid har hatt noe verre enn alle andre. Om noen akkurat er tilbake på jobb etter dobbeltsidig lungebetennelse, så kan du vedde på at en av dem har hatt trippelsidig, og om jeg snakker med slektningen min og sier at "Her gikk strømmen i fire timer i ettermiddag", så har den alltid vært borte i minst fem hos henne (selv om mannen hennes sier at det ikke har vært strømbrudd hos dem i det hele tatt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke det alle vÆrste (🙈) jeg vet, men jeg blir utrolig irritert 😅

Anonymkode: adae2...920

Irriterer meg over folk som retter på andre uten å sjekke hva som er riktig. Det heter faktisk ikke vÆrste, og du ble diskret rettet på. Heller enn å sjekke, stod du på ditt, pinlig nok (for deg).

Anonymkode: fc3e9...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk som står på venstre side av rulletrappa. Man skal stå på høyre side og GÅ på venstre side.

Og så irriterer jeg meg over folk som går på venstre side av rulletrappa men stopper opp idet trappa tar slutt, slik at det dannes kø bak.

Anonymkode: 90ca6...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Irriterer meg over folk som retter på andre uten å sjekke hva som er riktig. Det heter faktisk ikke vÆrste, og du ble diskret rettet på. Heller enn å sjekke, stod du på ditt, pinlig nok (for deg).

Anonymkode: fc3e9...a6b

🤣🤣🤣 Jeg korrigerte jo meg selv!! Derfor jeg skrev den med stor bokstav + 🙈

Anonymkode: adae2...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da / når , er det som irriterer meg mest. 

Jeg ELSKER komma, og bruker det altfor ofte. 

Anonymkode: 77cc4...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Smarting og slafsing.

Høylytt pusting

Anonymkode: 687f5...af0

Du mener smatting?

Anonymkode: c14f1...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...