Spurvugla Skrevet 1. januar 2019 #51 Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: jeg er vant til at julen varer utti januar, men når jeg klarte å få to unger helt i begynnelsen av året og med en eksta bursdag i familien denne mnd også så har jeg valgt å kutte den ut tidligere. Men nå pynter jeg tidlig til jul, så tar det vel igjen der. Jeg pynter ikke til advent, går rett på jul. Anonymkode: 83909...802 Jeg forstår den. Vi har det motsatte "problemet", flere familiemedlemmer med bursdag i desember. Dermed blir det viktig å ikke starte jula for tidlig, og overskygge deres dager. Uansett synes jeg det er vanskelig å få julestemning tidlig i desember, det er ekstra mye å gjøre på jobb, og bare mørkt og trist. Det er mye bedre nå, når alt er ordnet, ikke noe stress og vi vet det blir lysere langt om lenge. Her skal jula nytes minst en uke til!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #52 Skrevet 1. januar 2019 Jeg liker å avslutte året med julen, og at det nye året ikke er fullt av "fjorårsnisser".. Alt vekk 1. Nyttårsdag her. Anonymkode: fbbd5...9a9
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #53 Skrevet 1. januar 2019 I desember koser jeg meg med advent og forberedelser til jul. Jula starter med pynting lille julaften. Og nå ca den neste uka skal jeg kose meg mnd forutsatt jul og koselig med juletre og julenisser når jeg kommer hjem fra jobb. Elsker at den ikke er over selv om ferien er over. Anonymkode: 5d04b...39a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #54 Skrevet 1. januar 2019 Nei. 13 dag jul her. Synes det er helt merkelig at folk starter julen mange uker for tidlig, for så å avslutte midt i høytiden. Men dem om det.... Anonymkode: 4535f...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå