Gå til innhold

Desember 2018


Elliebellie

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det er fortvilende med blødninger Lilletrille, men ikke avskriv det helt enda. Du kan blø ganske mye, uten at det trenger være SA. Jeg vet ikke hvordan det fungerer med femdagers, jeg har alltid satt inn todagers. Og alltid fått høre to uker. 

 

Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Elliebellie skrev:

Jeg vet at det er fortvilende med blødninger Lilletrille, men ikke avskriv det helt enda. Du kan blø ganske mye, uten at det trenger være SA. Jeg vet ikke hvordan det fungerer med femdagers, jeg har alltid satt inn todagers. Og alltid fått høre to uker. 

 

Lykke til ❤️

Da har jeg vært på tidlig ul. De regnet seg også frem til 6+1, hvilket betyr at de burde sett hjerteslag i dag.. det gjorde de dessverre ikke💔 

Det de så var 2 fostersekker, altså tvillinger, og den ene sekken var mye mindre enn den andre. Derfor var de helt sikre på at den ene har gått til grunne. Siden de ikke så hjerteslag tror de også at det ikke går veien med den andre heller, men de håpet det kanskje var litt for tidlig å se. Men.. de sykemeldte meg gjennom helga, da jeg skulle jobbe, for at jeg skal slippe å få styrtblødninger på jobb. Så deg sier jo nok om hva de tenkte... 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig trist beskjed, Lilletrille ❤️ 

Legene vet nok aller best, men jeg synes det var litt tidlig å avskrive den siste. Det at den var større kan jo bety at den har vokst lenger enn den som ble borte. Jeg skal absolutt ikke gi deg noen forhåpninger, for dette kan nok legene bedre enn meg, men jeg krysser allikevel fingrene for at de tar feil! 

Tenker på deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei!😭 Så ufattelig trist, Lilletrille💔

 

Tenker mye på deg og dere, og har enda et lite håp om at det går ❤️ Men sikkert lurt å forsøke å forberede seg mentalt i tilfelle.. slik det virker som du gjør. Du får prøve så best du kan å slappe av de neste dagene, selv om det nok føles uutholdelig å ikke vite med sikkerhet den ene eller andre veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Elliebellie skrev:

For en utrolig trist beskjed, Lilletrille ❤️ 

Legene vet nok aller best, men jeg synes det var litt tidlig å avskrive den siste. Det at den var større kan jo bety at den har vokst lenger enn den som ble borte. Jeg skal absolutt ikke gi deg noen forhåpninger, for dette kan nok legene bedre enn meg, men jeg krysser allikevel fingrene for at de tar feil! 

Tenker på deg ❤️

Takk❤ Ja, jeg håper jo i det lengste at den klarer seg.. men ut i fra hva de sa og hvordan de reagerte på bildene skjønte jeg at det ikke er mye håp. Pratet med fastlegen min etter timen, ang hva jeg skulle gjøre med medisiner nå, og hun ringte på sykehuset og fikk ordnet ny time til ul. De ringte i stad og jeg skal inn på mandag. Med mindre jeg får store blødninger i helga så blir det uutholdelig spennende...🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pinaeo skrev:

Ånei!😭 Så ufattelig trist, Lilletrille💔

 

Tenker mye på deg og dere, og har enda et lite håp om at det går ❤️ Men sikkert lurt å forsøke å forberede seg mentalt i tilfelle.. slik det virker som du gjør. Du får prøve så best du kan å slappe av de neste dagene, selv om det nok føles uutholdelig å ikke vite med sikkerhet den ene eller andre veien. 

Takk❤ 

Ja, nå har jeg innstilt meg på det verste. Innerst inne håper man jo selvfølgelig på positivt svar og at det ikke blir mer blødninger. Men jeg forsto at det ikke er så mye å håpe på... jeg brukte dagen i dag på å sove og å være lei meg. Bestemte meg for at når vesla kom hjem fra barnehagen måtte jeg være "ferdig." Heldigvis er hun verdens beste "medisin" akkurat nå, må bare fokusere på det jeg har inntil videre❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilletrille: De små er den beste medisinen mot alt! ❤️ Både all den kjærligheten de gir, men også det at man er nødt til å ta seg sammen for å passe på dem. 

 

Jeg håper helga har vært god, og uten blødninger. Så krysser jeg fingrene for et hyggelig svar i morgen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elliebellie skrev:

Lilletrille: De små er den beste medisinen mot alt! ❤️ Både all den kjærligheten de gir, men også det at man er nødt til å ta seg sammen for å passe på dem. 

 

Jeg håper helga har vært god, og uten blødninger. Så krysser jeg fingrene for et hyggelig svar i morgen ❤️

Ja, hun har reddet en uutholdelig lang helg❤ 

Jeg har ikke blødd noe mer, bare minimale mengder med brunt, gammelt blod. Jeg leser jo at man ikke nødvendigvis blør så mye ved en SA så tidlig, men syns jo allikevel at jeg burde blødd mer. Kan jo være MA i tilfelle.. Alt det lille jeg hadde av symptomer er hvertfall borte, så store forhåpninger har jeg ikke. Men håper også at dagen i morgen blir bedre enn forventet❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering herfra.

Jeg har vært på ul på sykehuset i dag, og kom ut igjen med et håp om at dette kan gå bra😍 har tatt hcg-måling nå og så ny på onsdag. Ser stigningen bra ut mente de at jeg kunne glede meg til ul den 17/1. 

De så ikke hjertebank i dag heller, dessverre. Da ville jeg vært enda mer optimistisk. MEN.. de regnet seg frem til at jeg var 5+6 i dag og ikke 6+4, så da er jo ikke det nødvendigvis et dårlig tegn. De så en fostersekk og et fosteranlegg, hvor målingene stemte overens med at jeg er 5+6. De trodde de på volvat hadde sett feil, og at den ene fostersekken de så faktisk var fosteranlegget, men at det var så tidlig på fredag at de har mistolket bildene. Lykke❤❤ selvom jeg ikke klarer å slappe helt av før jeg får svar på de blodprøvene...🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, herregud så godt å høre 😍😍🤞🏼 Har du hatt mer blødninger? Ventetiden til resultat av blodprøve onsdag kommer nok til å gå saaakte 😂 venter selv på svar på diverse blodprøver, inkl. 2. HCG-prøve. Legen skulle sende resultatet i dag på sms, men snart er arbeidsdagen over 😱🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Pinaeo skrev:

Åååh, herregud så godt å høre 😍😍🤞🏼 Har du hatt mer blødninger? Ventetiden til resultat av blodprøve onsdag kommer nok til å gå saaakte 😂 venter selv på svar på diverse blodprøver, inkl. 2. HCG-prøve. Legen skulle sende resultatet i dag på sms, men snart er arbeidsdagen over 😱🤪

Ja, jeg begynte å grine av lettelse der jeg lå😅 selvom jeg fortsatt ikke er helt overbevist om at det kommer til å gå bra så fikk jeg hvertfall håpet tilbake🙏

De dagene blir så vanvittig lange..... 🤣 så spennende! Nå leste jeg ikke oppover her før jeg begynte å svare, men var det en spesiell grunn til at du tok de? Eller kun kontroll?😊 håper du får svar som legen har sagt. Ventinga er lang nok om man ikke må vente en dag ekstra dag i tillegg.. 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Pinaeo skrev:

Åååh, herregud så godt å høre 😍😍🤞🏼 Har du hatt mer blødninger? Ventetiden til resultat av blodprøve onsdag kommer nok til å gå saaakte 😂 venter selv på svar på diverse blodprøver, inkl. 2. HCG-prøve. Legen skulle sende resultatet i dag på sms, men snart er arbeidsdagen over 😱🤪

Og nei... ikke hatt mer blødninger🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra 😊 Ja, jeg er også enda litt tilbakeholden. Det er så tidlig.

Men veldig fint å få det håpet og positive resultater av UL, da blir de neste dagene litt lettere og det kan jo ikke skade 🥰 

 

Hatt noen småblødninger og kramper. Tok prøven etter eget ønske egentlig for tenkte så på det. Fikk svar, fin stigning 😁 Og jern + div var også normal 👏🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Pinaeo skrev:

Så bra 😊 Ja, jeg er også enda litt tilbakeholden. Det er så tidlig.

Men veldig fint å få det håpet og positive resultater av UL, da blir de neste dagene litt lettere og det kan jo ikke skade 🥰 

 

Hatt noen småblødninger og kramper. Tok prøven etter eget ønske egentlig for tenkte så på det. Fikk svar, fin stigning 😁 Og jern + div var også normal 👏🏻 

Hurra! Så bra!!😁❤ 

Nei, alt som kan gi litt bekreftelse på at lille har det bra nå tas i mot med stor takk🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2019 den 15.39, Lilletrille17 skrev:

Kan se ut som gleden ble kortvarig.. kom hjem nå, og har blødd ganske mye😥 kan ikke tro at en såpass stor blødning ikke betyt noe annet enn at det har gått galt...💔

Hvordan gikk det??♥️

Venninnen min blødde 2 ganger kjempe mye. Hun sa det kunne fylle ett helt glass og hun gikk det helt fint med!!😊 håper er har gått bra med deg også!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her leste jeg ikke alt før jeg hev meg på kommentar feltet🤦🏼‍♀️😂 

 

jeg har fått innsett 11.01 så denne uken kan ikke gå fort nok!!😳😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske nyheter, Lilletrille ❤️ 

Bellamonki, jeg har innsett 10/1 👍 Gleder meg til vi skal følge etter, med positive tester. Selv om jeg har hatt mange nok negative tester i mitt liv til å være superoptimist 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellamonki; Fort gjort😂 Fortsatt null blødninger, venter utålmodig på å få tatt siste hcg-prøva og få svar på de. Skal prøve å slappe litt mer av hvis det er positivt svar der🙏

Så spennende med innsett, masse lykke til!🤞

Elliebellie: Ja, lettelse!❤ selvom jeg ikke klarer å slappe helt av enda.. 

Masse lykke til med nytt innsett🤞❤ Forhåpentligvis kommer dere etter med positive tester denne mnden begge to!!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Elliebellie skrev:

Fantastiske nyheter, Lilletrille ❤️ 

Bellamonki, jeg har innsett 10/1 👍 Gleder meg til vi skal følge etter, med positive tester. Selv om jeg har hatt mange nok negative tester i mitt liv til å være superoptimist 😂

Ja dette blir spennende! Jeg måtte sitte ovitrelle på lørdag så innstilt på at eg ikke kan ta før testdato da den kan jo falsk positiv. Måtte ta den så jeg ikke traff innsett på lørdag/søndag og måtte utsette til neste syklus!

 

de neste to ukene kan vi godt spole forbi😂 rett til test dato👌🏻😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ruger! Men jeg har vel allerede avskrevet det før det har starta. Fryktelig kjip opplevelse. Jeg hadde seks egg på frys. De måtte tine fem for å ha et å sette inn. Dette var ikke optimal kvalitet. Men bedre enn at de avlyste. Det som er igjen er enda dårligere. Etter det er det nytt uttak. Det er fire år siden sist. Jeg og eggene mine har blitt fire år eldre. Det er jo kun negativt. Sånn kvalitetsmessig. 

 

Vi har vært i systemet i maaange år. Og prøvere myyyye lenger. Merker jeg har minimal forståelse for de som ikke har det. Jeg har gått på så mange nederlag op igjennom årene. Jeg har alltid reist meg igjen og vært sterk. Nå er jeg på felgen! 

 

Lite utbrudd her! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Elliebellie skrev:

Da er jeg ruger! Men jeg har vel allerede avskrevet det før det har starta. Fryktelig kjip opplevelse. Jeg hadde seks egg på frys. De måtte tine fem for å ha et å sette inn. Dette var ikke optimal kvalitet. Men bedre enn at de avlyste. Det som er igjen er enda dårligere. Etter det er det nytt uttak. Det er fire år siden sist. Jeg og eggene mine har blitt fire år eldre. Det er jo kun negativt. Sånn kvalitetsmessig. 

 

Vi har vært i systemet i maaange år. Og prøvere myyyye lenger. Merker jeg har minimal forståelse for de som ikke har det. Jeg har gått på så mange nederlag op igjennom årene. Jeg har alltid reist meg igjen og vært sterk. Nå er jeg på felgen! 

 

Lite utbrudd her! ❤️

Uff, så utrolig kjedelig Elliebellie! Har tenkt på deg i dag. Men jeg krysser alt jeg har for det egget du fikk satt inn🙏 

Jeg skjønner godt hva du mener! Og jeg har ikke vært i gamet så lenge som deg.. jeg har kollegaer og venninner som klager når ikke spiren sitter etter 5-6 mnder med prøving. Da vrenger alt seg inni meg🙈 alle vet ikke om vår prosess da, så kan jo ikke klandre de. Mulig jeg allerede var utålmodig på den tiden selv da vi var der😅 Utbrudd innimellom er absolutt innafor💪

Endret av Lilletrille17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har lov til å klage! Både de som har ventet 5 mnd og de som har holdt på seks år. Det er ingen fasit. Mitt problem er jo ingenting i forhold til hun som sitter på en båt over middelhavet, med hele familien gravlagt i Syria. Eller hun som ligger på hospice og venter på å ta farvel med barn og verden. Jeg vet at i den store sammenheng er mitt problem lite. Men for meg i dag, fylte det alt jeg hadde av kapasitet. Det ble rett og slett litt mye. Min historie og min tidligere styrke gjorde at i dag raknet det litt. Jeg tillot meg å la det rakne for en stund, gikk skikkelig i kjelleren. For jeg vet at hjemme venter en fantastisk gave. En som alltid lyser opp dagen min, og lar meg forstå hvor utrolig heldig jeg, tross alt, er! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Elliebellie skrev:

Alle har lov til å klage! Både de som har ventet 5 mnd og de som har holdt på seks år. Det er ingen fasit. Mitt problem er jo ingenting i forhold til hun som sitter på en båt over middelhavet, med hele familien gravlagt i Syria. Eller hun som ligger på hospice og venter på å ta farvel med barn og verden. Jeg vet at i den store sammenheng er mitt problem lite. Men for meg i dag, fylte det alt jeg hadde av kapasitet. Det ble rett og slett litt mye. Min historie og min tidligere styrke gjorde at i dag raknet det litt. Jeg tillot meg å la det rakne for en stund, gikk skikkelig i kjelleren. For jeg vet at hjemme venter en fantastisk gave. En som alltid lyser opp dagen min, og lar meg forstå hvor utrolig heldig jeg, tross alt, er! ❤️

Gode poeng! Det blir ikke mindre vondt å brekke en arm om naboen brekker to. Men at denne prosessen er tøff er det ingen tvil om.

Og ja, det samme tenker jeg hver gang jeg ser på frøkna, og tenker på det jeg faktisk er så heldig å ha❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Elliebellie skrev:

Da er jeg ruger! Men jeg har vel allerede avskrevet det før det har starta. Fryktelig kjip opplevelse. Jeg hadde seks egg på frys. De måtte tine fem for å ha et å sette inn. Dette var ikke optimal kvalitet. Men bedre enn at de avlyste. Det som er igjen er enda dårligere. Etter det er det nytt uttak. Det er fire år siden sist. Jeg og eggene mine har blitt fire år eldre. Det er jo kun negativt. Sånn kvalitetsmessig. 

 

Vi har vært i systemet i maaange år. Og prøvere myyyye lenger. Merker jeg har minimal forståelse for de som ikke har det. Jeg har gått på så mange nederlag op igjennom årene. Jeg har alltid reist meg igjen og vært sterk. Nå er jeg på felgen! 

 

Lite utbrudd her! ❤️

😞😞😞

Så trist å høre! Det er ikke alltid det beste egget som sitter, det finnes mange fighter blastocyster også♥️ Vi satt inn det Beste sist men må tenke på at det egget som overlever opptiningen er sterkt som har overlevd 5 dager, nedfrysing og tining. Spiren kan fortsatt feste seg♥️ Krysser alt jeg har for dere☺️☺️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Elliebellie skrev:

Da er jeg ruger! Men jeg har vel allerede avskrevet det før det har starta. Fryktelig kjip opplevelse. Jeg hadde seks egg på frys. De måtte tine fem for å ha et å sette inn. Dette var ikke optimal kvalitet. Men bedre enn at de avlyste. Det som er igjen er enda dårligere. Etter det er det nytt uttak. Det er fire år siden sist. Jeg og eggene mine har blitt fire år eldre. Det er jo kun negativt. Sånn kvalitetsmessig. 

 

Vi har vært i systemet i maaange år. Og prøvere myyyye lenger. Merker jeg har minimal forståelse for de som ikke har det. Jeg har gått på så mange nederlag op igjennom årene. Jeg har alltid reist meg igjen og vært sterk. Nå er jeg på felgen! 

 

Lite utbrudd her! ❤️

Hei,

 

Kjenner meg så igjen i de følelsene du sitter med nå, og tenkte jeg bare ville komme med noen oppmuntrende ord til deg.

Jeg har selv vært i denne karusellen lenge, og de som ikke har kjent dette på kroppen har ingen forutsetning for å kunne sette seg inn i hvilken påkjenning dette er.

Vi lykkes til slutt på 10 søskenforsøk ( storesøster kom til på 5 forsøk),jeg er gravid i uke 31 nå.

Ved siste innsett hadde jeg egentlig gitt opp alt av håp, og hadde samme opplevelse som deg,med dårligere kvalitet på fryseegg som ble satt inn enn de foregående forsøkene.

Alikevel,— positiv test ble det, og ei aktiv jente bor i magen.

Masse lykke til,-krysser fingrene for deg🤞🏼💖

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...