Gå til innhold

Samme om Johaug vinner

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du at langrennsløperen blir såret av at noen anonyme på et forum syns hun sutrer?

Du store verden 😂

Anonymkode: 42b5e...fce

Ja, det tror jeg hun blir hvis hun leser det. Jeg tror også familien og vennene hennes blir såret. Å måtte forholde seg til slikt hat i årevis kan knekke de fleste.

Anonymkode: d6beb...df6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis flasken var spansk og sjefen en ekdpety på øl, så ja.

Spansk bruker fortsatt tall vi forstår og der står alkohol prosenten. Ingen unnskyldning det. 

Anonymkode: cf1dc...149

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er ikke særlig like. Johaug har gjort en feil, som hun ikke tjente på, ved et uhelll og er fantastisk god til å gå på ski. Sug lut gjør sitt beste for å såre andre og er sansynlig vis ikke spessielt god i noen idrett.

Ikke tjente på? Hun mistet ikke sponsorer engang. Hun har tjent masse penger!!!

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke tjente på? Hun mistet ikke sponsorer engang. Hun har tjent masse penger!!!

Du tror hun tjente på saken? Da er du romlig sprø.

Hun har tjent på å være en idrettsutøver langt utenom det vanlige, men hun tjente ingenting på å ta en gal pepperen den dagen.

Hvis Johaug burde fått en hardere straff enn hun ble dømt til så lurer jeg på hvordan du mener de som har tatt noe med vilje burde bli behandlet. Brennmerking i panna g fradømt statsborgerskap?

Skrevet
11 hours ago, sug lut said:

Johaug kan vinne alt hun vil, men hun er fremdeles like uinteressant og fremdeles like dårlig forbilde. 

oki. herregud må gå an og gå videre. hun er uskyldig

Anonymkode: 66260...465

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

oki. herregud må gå an og gå videre. hun er uskyldig

Anonymkode: 66260...465

Uskyldig? Hadde hun vært uskyldig, hadde hun ikke blitt utestengt

Anonymkode: 620ca...c05

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uskyldig? Hadde hun vært uskyldig, hadde hun ikke blitt utestengt

Anonymkode: 620ca...c05

Hun er dømt for brudd på dopingreglene, men det er presisert at hun ikke har tatt en dose som var prestasjonsfremmende og hun ble trodd på at det ikke var med vilje. Hun er uskyldig i å ha dopet seg.

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tror hun tjente på saken? Da er du romlig sprø.

Hun har tjent på å være en idrettsutøver langt utenom det vanlige, men hun tjente ingenting på å ta en gal pepperen den dagen.

Hvis Johaug burde fått en hardere straff enn hun ble dømt til så lurer jeg på hvordan du mener de som har tatt noe med vilje burde bli behandlet. Brennmerking i panna g fradømt statsborgerskap?

Hun tjente masse penger hele tiden til tross for at hun ikke «jobbet», dvs gikk renn, så ja hun tjente masse på dette PR messig. Hvem andre har inntekt uten å jobbe og etter å ha gjort noe ulovlig?

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er dømt for brudd på dopingreglene, men det er presisert at hun ikke har tatt en dose som var prestasjonsfremmende og hun ble trodd på at det ikke var med vilje. Hun er uskyldig i å ha dopet seg.

Det blir like dumt som å prøve å bli frikjent for å ha kjørt for fort fordi jeg visste ikke at jeg kjørte for fort... 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun tjente masse penger hele tiden til tross for at hun ikke «jobbet», dvs gikk renn, så ja hun tjente masse på dette PR messig. Hvem andre har inntekt uten å jobbe og etter å ha gjort noe ulovlig?

Johaug har ikke brust norsk lov. Kopi g er ikke ulovlig sån sett. 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Johaug har ikke brudt norsk lov. Doping er ikke ulovlig n sett.

At folk som faktisk bryter loven tjener penger penger mens de sitter i fengsel eller soner på andre måter er ikke uvanlig. Vigdis Hjort skrev for eksempel bok.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Ann Christin, admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...