sug lut Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 (endret) Johaug kan vinne alt hun vil, men hun er fremdeles like uinteressant og fremdeles like dårlig forbilde. Endret 25. november 2018 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Jeg aner ikke hvem Johaug er engang. Anonymkode: 8ce00...036
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 10 minutter siden, sug lut skrev: Johaug kan vinne alt hun vil, men hun er fremdeles like uinteressant og fremdeles like dårlig forbilde. Uinteressant nok til å starte en tråd om? Hun har gjort en tabbe som hun ble straffet hardt for. Etter 2 år viser hun at hun fortsatt er best. Selv om du ikke interesserer deg for sport er det imponerende og det er veldig interessant hvordan noen mennesker kan klare å holde fokuset på treningen så lenge uten å få konkurrere. Anonymkode: d6beb...df6
sug lut Skrevet 25. november 2018 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2018 Det er ikke så mye annet som skjer i det hodet så det er nok god plass til trening. Og hennes tabbe om det var ei tabbe er historie. Men hennes reaksjon på å bli tatt er det ingen grunn til å glemme.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #5 Skrevet 25. november 2018 Akkurat nå, sug lut skrev: Det er ikke så mye annet som skjer i det hodet så det er nok god plass til trening. Og hennes tabbe om det var ei tabbe er historie. Men hennes reaksjon på å bli tatt er det ingen grunn til å glemme. Du har fulgt godt med på ting du ikke interesserer deg for forstår jeg. Hvorfor ikke bruke tiden din på noe du snes er spennende i steden for å forsøke å skade noen som ikke betyr noe for deg? Anonymkode: d6beb...df6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #6 Skrevet 25. november 2018 Enig. Ingen respekt for dama. Hadde hun nå heller beklaget tabba og lagt deg langflat fordi hun hadde tabbet seg ut hadde det vært en ting. Den martyrgrininga og gi skylda på andre var så usmakelig at jeg har ikke ord. Dårlig forbilde!! Anonymkode: cf1dc...149
sug lut Skrevet 25. november 2018 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har fulgt godt med på ting du ikke interesserer deg for forstår jeg. Hvorfor ikke bruke tiden din på noe du snes er spennende i steden for å forsøke å skade noen som ikke betyr noe for deg? Anonymkode: d6beb...df6 Jeg har ikke sagt at jeg ikke er interessert i langrenn. Men umodne, sjølopptatte småjenter er bare støy.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #8 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Enig. Ingen respekt for dama. Hadde hun nå heller beklaget tabba og lagt deg langflat fordi hun hadde tabbet seg ut hadde det vært en ting. Den martyrgrininga og gi skylda på andre var så usmakelig at jeg har ikke ord. Dårlig forbilde!! Anonymkode: cf1dc...149 Enig i dette Anonymkode: 620ca...c05
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #9 Skrevet 25. november 2018 Blir ikke det samme uten Bjørgen Anonymkode: 71431...882
Kaffekanne Skrevet 25. november 2018 #10 Skrevet 25. november 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig. Ingen respekt for dama. Hadde hun nå heller beklaget tabba og lagt deg langflat fordi hun hadde tabbet seg ut hadde det vært en ting. Den martyrgrininga og gi skylda på andre var så usmakelig at jeg har ikke ord. Dårlig forbilde!! Anonymkode: cf1dc...149 Helt enig
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #11 Skrevet 25. november 2018 17 minutter siden, sug lut skrev: Jeg har ikke sagt at jeg ikke er interessert i langrenn. Men umodne, sjølopptatte småjenter er bare støy. Alle toppidrettsutøvere må være "selvopptatte", "småjente" kan hun vel knapt kalles ettersom hun er av de eldste på landslaget. "Modenheten" vet jeg ikke hvordan du måler. At det irriterer deg at folk du misliker er best kan jeg forstå, men hun er best. De andre har nok mye å lære av henne. Anonymkode: d6beb...df6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #12 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Alle toppidrettsutøvere må være "selvopptatte", "småjente" kan hun vel knapt kalles ettersom hun er av de eldste på landslaget. "Modenheten" vet jeg ikke hvordan du måler. At det irriterer deg at folk du misliker er best kan jeg forstå, men hun er best. De andre har nok mye å lære av henne. Anonymkode: d6beb...df6 Hun er en sutrete slitsom småjente. Og ja de andre har mye å lære av henne, om hvordan ikke oppføre seg Anonymkode: 620ca...c05
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #13 Skrevet 25. november 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg aner ikke hvem Johaug er engang. Anonymkode: 8ce00...036 Det er godt gjort Anonymkode: 620ca...c05
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #14 Skrevet 25. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er en sutrete slitsom småjente. Og ja de andre har mye å lære av henne, om hvordan ikke oppføre seg Anonymkode: 620ca...c05 Men hvis de ikke lærer av henne, vinner de ikke Anonymkode: 89c9e...1d9
MrGoodMan Skrevet 25. november 2018 #15 Skrevet 25. november 2018 Heier på Johaug !! Makan til psyke man skal ha for å stå igjennom det den dama har gjort + motivere seg gjennom 2 år, for så å komme tilbake på den måten. Vi må stikke finger´n litt i jorda. Ble dømt for å brukt en leppekrem som ikke hadde prestasjonsfremmende effekt. Har sonet sin straff for en forseelse som legen tok på seg ansvaret for. Får da være måte på hva man skal måtte gå igjennom for en forseelse i noe så "lite viktig" som langrenn.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #16 Skrevet 25. november 2018 11 minutter siden, MrGoodMan skrev: Heier på Johaug !! Makan til psyke man skal ha for å stå igjennom det den dama har gjort + motivere seg gjennom 2 år, for så å komme tilbake på den måten. Vi må stikke finger´n litt i jorda. Ble dømt for å brukt en leppekrem som ikke hadde prestasjonsfremmende effekt. Har sonet sin straff for en forseelse som legen tok på seg ansvaret for. Får da være måte på hva man skal måtte gå igjennom for en forseelse i noe så "lite viktig" som langrenn. Men det er jo oppførslene hennes i etterkant mange reagerer på, ikke bare det at hun brukte leppekrem Anonymkode: 620ca...c05
MrGoodMan Skrevet 25. november 2018 #17 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men det er jo oppførslene hennes i etterkant mange reagerer på, ikke bare det at hun brukte leppekrem Anonymkode: 620ca...c05 Ja folk er flinke til å sette seg på sin høye hest og mene litt for mye 😉 Selv hadde jeg sikkert sutra/grini som en drittunge på TV jeg også om jeg hadde fått livet mitt ødelagt når man har stolt på eksperter rundt seg og handlet i god tro.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #18 Skrevet 25. november 2018 10 minutter siden, MrGoodMan skrev: Ja folk er flinke til å sette seg på sin høye hest og mene litt for mye 😉 Selv hadde jeg sikkert sutra/grini som en drittunge på TV jeg også om jeg hadde fått livet mitt ødelagt når man har stolt på eksperter rundt seg og handlet i god tro. Noe av historien er vel at hun faktisk slaktet en annen idrettsutøver tidligere som ble tatt for å bruke astmamedisin han hadde blitt foreskrevet av legen. Da gikk hun ut og mente han var sutrete og at det ALLTID er idrettsutøveren som har ansvaret for hva man inntar til syvende og sist. Helt til det gjaldt henne selv.... greit å gjøre seg opp en formening basert på hele historien.. Anonymkode: c9dfb...662
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #19 Skrevet 25. november 2018 20 minutter siden, MrGoodMan skrev: Ja folk er flinke til å sette seg på sin høye hest og mene litt for mye 😉 Selv hadde jeg sikkert sutra/grini som en drittunge på TV jeg også om jeg hadde fått livet mitt ødelagt når man har stolt på eksperter rundt seg og handlet i god tro. Selvfølgelig har man en mening, hun er en offentlig person. Hun dømte jo nord og ned en annen utøver, når han ble tatt for doping, da satt hun veldig godt på sin høye hest. Da er det ikke rart at hun ble dømt når hun ble tatt og var helt "uskyldig". Hun er en hykler som mener at reglene er annerledes for henne enn for andre. I stedet for å sutre og være arrogant, burde hun være ydmyk og legge seg flat. Anonymkode: 620ca...c05
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #20 Skrevet 25. november 2018 24 minutter siden, MrGoodMan skrev: Ja folk er flinke til å sette seg på sin høye hest og mene litt for mye 😉 Selv hadde jeg sikkert sutra/grini som en drittunge på TV jeg også om jeg hadde fått livet mitt ødelagt når man har stolt på eksperter rundt seg og handlet i god tro. Nå har hun jo sagt når det gjelder andre utøvere, at man har ansvar selv for hva man bruker. Men det gjelder visst ikke henne..... Anonymkode: 620ca...c05
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #21 Skrevet 25. november 2018 52 minutes ago, Anonym bruker said: Hun er en sutrete slitsom småjente. Hun kan ikke noe for at hun kun er 158 cm høy. Anonymkode: 8ce00...036
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #22 Skrevet 25. november 2018 32 minutter siden, MrGoodMan skrev: Ja folk er flinke til å sette seg på sin høye hest og mene litt for mye 😉 Selv hadde jeg sikkert sutra/grini som en drittunge på TV jeg også om jeg hadde fått livet mitt ødelagt når man har stolt på eksperter rundt seg og handlet i god tro. Hun hadde ansvar selv for å sjekke. Det var hun ute i media og sa selv i forbindelse med en annen dopingsak. Du skal være bortimot hjernedød om du ikke får med deg varselet som står på pakka du bruker, og som toppidrettsutøver sjekker, dobbeltsjekker og trippelsjekker man alt slik. Så sette seg ned og sutre fordi det er andres skyld blir for dumt! Anonymkode: cf1dc...149
MrGoodMan Skrevet 25. november 2018 #23 Skrevet 25. november 2018 Ja vi «feilfrie» får sitte her på ett forum å mene
sug lut Skrevet 25. november 2018 Forfatter #24 Skrevet 25. november 2018 1 time siden, MrGoodMan skrev: Ja vi «feilfrie» får sitte her på ett forum å mene Det handler ikke om å være "feilfri", men om å være voksen og ansvarlig, og ha oppdragelse og ryggrad til å stå for det man har gjort, ikke skylde på andre. Når det eneste man har å gjøre her i verden er å spise, trene og sove burde det være overkommelig.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #25 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, sug lut skrev: Det handler ikke om å være "feilfri", men om å være voksen og ansvarlig, og ha oppdragelse og ryggrad til å stå for det man har gjort, ikke skylde på andre. Når det eneste man har å gjøre her i verden er å spise, trene og sove burde det være overkommelig. Det kan ikke være mange mennesker du respekterer om de skal være evig fordømte om de har tabbet seg ut en gang eller vist følelser i en ekstrem situasjon. Anonymkode: d6beb...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå