Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #26 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det kan ikke være mange mennesker du respekterer om de skal være evig fordømte om de har tabbet seg ut en gang eller vist følelser i en ekstrem situasjon. Anonymkode: d6beb...df6 Fikk du ikke med deg noe av det hun skrev? Anonymkode: 620ca...c05
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #27 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fikk du ikke med deg noe av det hun skrev? Anonymkode: 620ca...c05 Jo, og det er bare sprøyt. Anonymkode: d6beb...df6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #28 Skrevet 25. november 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, og det er bare sprøyt. Anonymkode: d6beb...df6 Hva er sprøyt? At hun bør være voksen nok til å ta ansvar for egne handlinger? Anonymkode: 620ca...c05
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #29 Skrevet 25. november 2018 3 timer siden, sug lut skrev: Jeg har ikke sagt at jeg ikke er interessert i langrenn. Men umodne, sjølopptatte småjenter er bare støy. Nå er ikke jeg særlig fan av henne, men du burde holde deg for god til de tåplige beskrivelsene dine. Småjente? Hun er en voksen kvinne. Anonymkode: f95e5...77c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #30 Skrevet 25. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er sprøyt? At hun bør være voksen nok til å ta ansvar for egne handlinger? Anonymkode: 620ca...c05 Hun er, og var, voksen nok til det. I tillegg var hun voksen nok til å si hva hun selv mente om saken og stå opp for egne rettigheter. Hun trodde ikke hun hadde gjort noe galt. Da var det riktig av henne å si det og ikke bare godta beskyldningene som kommer. Hvis noen beskylder deg for noe du mener du ikke har gjort er det selvfølgelig riktig å protestere. Anonymkode: d6beb...df6
*Miss Marple* Skrevet 25. november 2018 #31 Skrevet 25. november 2018 2 timer siden, MrGoodMan skrev: Ja folk er flinke til å sette seg på sin høye hest og mene litt for mye 😉 Selv hadde jeg sikkert sutra/grini som en drittunge på TV jeg også om jeg hadde fått livet mitt ødelagt når man har stolt på eksperter rundt seg og handlet i god tro. Jeg kan skjønne at hun gråt og var max fortvila når saken kom frem, men at hun fortsetter å sutre og skylde på andre hele veien tilbake er særdeles usjarmerende og umodent. De fleste (?) mener nok at hun har blitt straffet i strengeste laget for noe som fremstår som en bagatell blant den vanlige mann, men mange mener nok også at hun burde vist mer integritet og ikke minst lojalitet til de rundt seg. Hun påpekte tross alt at det til syvende og sist er utøverene som står ansvarlig for hva de får i seg da Sundby hadde fått gigadoser med astmamedisin. Jeg er altså enig med luten i at hun vil bli husket for sutring og matyrholdning uansett hva hun vinner, men jeg er også enig med dem som mener at det er imponerende å komme så sterkt tilbake etter mange år på utsiden av landslaget. Jeg savner Bjørgen.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #32 Skrevet 25. november 2018 Alt folk skal bry seg om eller med. Skaff dere et liv? Anonymkode: 89c9e...1d9
*Miss Marple* Skrevet 25. november 2018 #33 Skrevet 25. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alt folk skal bry seg om eller med. Skaff dere et liv? Anonymkode: 89c9e...1d9 Slik som du? Som gidder å bry deg med hva andre bryr seg om?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #34 Skrevet 25. november 2018 16 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Slik som du? Som gidder å bry deg med hva andre bryr seg om? Når dere hater, og er så fanatisk ekle på alle måter, så er det klart man reagerer på. Dere her inne gjør jo mye verre enn henne. Mobb! Anonymkode: 89c9e...1d9
*Miss Marple* Skrevet 25. november 2018 #35 Skrevet 25. november 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når dere hater, og er så fanatisk ekle på alle måter, så er det klart man reagerer på. Dere her inne gjør jo mye verre enn henne. Mobb! Anonymkode: 89c9e...1d9 Du er en av dem, ja. Som anser kritikk som hat og mobbing. Det forstår seg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #36 Skrevet 25. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun er, og var, voksen nok til det. I tillegg var hun voksen nok til å si hva hun selv mente om saken og stå opp for egne rettigheter. Hun trodde ikke hun hadde gjort noe galt. Da var det riktig av henne å si det og ikke bare godta beskyldningene som kommer. Hvis noen beskylder deg for noe du mener du ikke har gjort er det selvfølgelig riktig å protestere. Anonymkode: d6beb...df6 Men hadde hun vært voksen hadde hun jo skjønt at det hun gjorde var galt? Og hennes ansvar? Anonymkode: cf1dc...149
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #37 Skrevet 25. november 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hadde hun vært voksen hadde hun jo skjønt at det hun gjorde var galt? Og hennes ansvar? Anonymkode: cf1dc...149 Hun trodde hun hadde gjort alt hun skulle for å unngå å få i seg forudte stoffer. Legen støttet henne i det. Slik jeg ser det kan det sammenliknes med om du har vært på møte med jobben. På vei hjem blir du stopper i kontroll og blåser rødt. Du forstår ikke hvordan det kan ha skjedd. Men du har en promille akkurat over det som er lovlig. Sjefen din finner ut at du sansynlig vis har fått lettøl i stedenfor alkoholfritt øl på møtet, selv om du spurte henne konkret om det var alkoholfritt og forteller det til politiet. Du mister uansett førerkortet i et år. Selv om du har handlet i god tro er det ditt ansvar. De fleste av oss ville nok også skyldt på sjefen i en slik situasjon og følt det urettferdig at du skulle få hele straffen, miste jobben, måtte få andre til å kjøre ungene i barnehagen og få fyllekjørerstempelet hengende ved deg resten av livet. Anonymkode: d6beb...df6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #38 Skrevet 25. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun trodde hun hadde gjort alt hun skulle for å unngå å få i seg forudte stoffer. Legen støttet henne i det. Slik jeg ser det kan det sammenliknes med om du har vært på møte med jobben. På vei hjem blir du stopper i kontroll og blåser rødt. Du forstår ikke hvordan det kan ha skjedd. Men du har en promille akkurat over det som er lovlig. Sjefen din finner ut at du sansynlig vis har fått lettøl i stedenfor alkoholfritt øl på møtet, selv om du spurte henne konkret om det var alkoholfritt og forteller det til politiet. Du mister uansett førerkortet i et år. Selv om du har handlet i god tro er det ditt ansvar. De fleste av oss ville nok også skyldt på sjefen i en slik situasjon og følt det urettferdig at du skulle få hele straffen, miste jobben, måtte få andre til å kjøre ungene i barnehagen og få fyllekjørerstempelet hengende ved deg resten av livet. Anonymkode: d6beb...df6 Men hadde du hulket og grått, slått i bordet og sørget for at sjefen mistet jobben? Anonymkode: 42b5e...fce
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #39 Skrevet 25. november 2018 Hvordan kan klare og se på langrenn egentlig? verdens tristeste og særeste idrett også er det idrett som nesten bare nordmenn satser på.. og utenfor Norge, Sverige og Finland så eksisterer nesten ikke langrennidretten.. likevel så får vi inntrykket av norsk media og nordmenn flest at langrenn er en verdensidrett og at profiler som Northug eller Johaug er verdenskjente idrettsutøvere.. merkelig. Anonymkode: e9bef...e50
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #40 Skrevet 25. november 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun trodde hun hadde gjort alt hun skulle for å unngå å få i seg forudte stoffer. Legen støttet henne i det. Slik jeg ser det kan det sammenliknes med om du har vært på møte med jobben. På vei hjem blir du stopper i kontroll og blåser rødt. Du forstår ikke hvordan det kan ha skjedd. Men du har en promille akkurat over det som er lovlig. Sjefen din finner ut at du sansynlig vis har fått lettøl i stedenfor alkoholfritt øl på møtet, selv om du spurte henne konkret om det var alkoholfritt og forteller det til politiet. Du mister uansett førerkortet i et år. Selv om du har handlet i god tro er det ditt ansvar. De fleste av oss ville nok også skyldt på sjefen i en slik situasjon og følt det urettferdig at du skulle få hele straffen, miste jobben, måtte få andre til å kjøre ungene i barnehagen og få fyllekjørerstempelet hengende ved deg resten av livet. Anonymkode: d6beb...df6 Eh.. akkurat samme det? Ditt ansvar å vite hva du drikker? Og når du så skjønner du har driti på draget så tar man ansvar, ingen tvang alkoholen i deg? Man legger seg langflat og unnskylder seg. Du drakk noe, uten å sjekke hva det var for så å kjøre bil. Din skyld! Og hvis man i tillegg har stått i morgenmøtet noen dager før og sagt at en kollega som ble tatt i promille etter å ha drukket noe han hadde fått og så blitt tatt hadde ansvar selv. Da kan man jo ikke mene at andre regler for enn selv? Buhu? Anonymkode: cf1dc...149
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. november 2018 #41 Skrevet 25. november 2018 5 timer siden, MrGoodMan skrev: Ja vi «feilfrie» får sitte her på ett forum å mene Det handler ikke om å være feilfri, men om å ta ansvar for de feilene man har gjort, bevisst eller ubevisst.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #42 Skrevet 25. november 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh.. akkurat samme det? Ditt ansvar å vite hva du drikker? Og når du så skjønner du har driti på draget så tar man ansvar, ingen tvang alkoholen i deg? Man legger seg langflat og unnskylder seg. Du drakk noe, uten å sjekke hva det var for så å kjøre bil. Din skyld! Og hvis man i tillegg har stått i morgenmøtet noen dager før og sagt at en kollega som ble tatt i promille etter å ha drukket noe han hadde fått og så blitt tatt hadde ansvar selv. Da kan man jo ikke mene at andre regler for enn selv? Buhu? Anonymkode: cf1dc...149 Jeg ville heller at sjefen fikk problemer enn jeg selv når det faktisk var sjefen som hadde tatt feil, ja. Jeg tror også det er mye lettere å se at slike feil faktisk kan skje når du selv har vært i situasjonen. Sundby slapp også mye lettere fra det enn Johaug og han skyldte også på "alle andre". Sakene er p mange måter veldig like, men Johaug har blitt dømt mye hardere. Anonymkode: d6beb...df6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #43 Skrevet 25. november 2018 Vil jo si det er forskjell på en leppekrem, som kun heler munnsår og en astmamedisin som faktisk er prestasjonsfremmende. Anonymkode: acd2b...45c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #44 Skrevet 25. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hun trodde hun hadde gjort alt hun skulle for å unngå å få i seg forudte stoffer. Legen støttet henne i det. Slik jeg ser det kan det sammenliknes med om du har vært på møte med jobben. På vei hjem blir du stopper i kontroll og blåser rødt. Du forstår ikke hvordan det kan ha skjedd. Men du har en promille akkurat over det som er lovlig. Sjefen din finner ut at du sansynlig vis har fått lettøl i stedenfor alkoholfritt øl på møtet, selv om du spurte henne konkret om det var alkoholfritt og forteller det til politiet. Du mister uansett førerkortet i et år. Selv om du har handlet i god tro er det ditt ansvar. De fleste av oss ville nok også skyldt på sjefen i en slik situasjon og følt det urettferdig at du skulle få hele straffen, miste jobben, måtte få andre til å kjøre ungene i barnehagen og få fyllekjørerstempelet hengende ved deg resten av livet. Anonymkode: d6beb...df6 Men kan du skylde på sjefen hvis drikken var servert i den originale flasken og du faktisk fikk en lettøl i hånda og ikke en claustaller som sjefen hevded det var? Altså du kan fint lese etiketten? Kremen hun fikk kom faktisk også i originalesken og det sto et stort doping-merke på det. Hvordan kan du da si at du stolte på legen? Kan du si at du stolte på sjefen at det var alkoholfritt hvis du sitter med en øl i hånda i originalflaska? Anonymkode: c9dfb...662
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #45 Skrevet 25. november 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men kan du skylde på sjefen hvis drikken var servert i den originale flasken og du faktisk fikk en lettøl i hånda og ikke en claustaller som sjefen hevded det var? Altså du kan fint lese etiketten? Kremen hun fikk kom faktisk også i originalesken og det sto et stort doping-merke på det. Hvordan kan du da si at du stolte på legen? Kan du si at du stolte på sjefen at det var alkoholfritt hvis du sitter med en øl i hånda i originalflaska? Anonymkode: c9dfb...662 Hvis flasken var spansk og sjefen en ekdpety på øl, så ja. Anonymkode: d6beb...df6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #46 Skrevet 25. november 2018 4 timer siden, *Miss Marple* skrev: Du er en av dem, ja. Som anser kritikk som hat og mobbing. Det forstår seg. Nei. Men å starte tråd etter tråd og gjøre alt i sin makt for å uttrykke hvor sterkt man misliker "jentungen", dét er hat. Anonymkode: 89c9e...1d9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #47 Skrevet 25. november 2018 Switcher når jeg ser henne på tv’n. Mye pga dialekta. Så barnslig er jeg. Anonymkode: 8cefe...45a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #48 Skrevet 25. november 2018 10 timer siden, sug lut skrev: Johaug kan vinne alt hun vil, men hun er fremdeles like uinteressant og fremdeles like dårlig forbilde. Slik som deg. Anonymkode: a8b41...d21
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #49 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Slik som deg. Anonymkode: a8b41...d21 De er ikke særlig like. Johaug har gjort en feil, som hun ikke tjente på, ved et uhelll og er fantastisk god til å gå på ski. Sug lut gjør sitt beste for å såre andre og er sansynlig vis ikke spessielt god i noen idrett. Anonymkode: d6beb...df6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #50 Skrevet 25. november 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: De er ikke særlig like. Johaug har gjort en feil, som hun ikke tjente på, ved et uhelll og er fantastisk god til å gå på ski. Sug lut gjør sitt beste for å såre andre og er sansynlig vis ikke spessielt god i noen idrett. Anonymkode: d6beb...df6 Tror du at langrennsløperen blir såret av at noen anonyme på et forum syns hun sutrer? Du store verden 😂 Anonymkode: 42b5e...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå