mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. november 2018 Forfatter #51 Skrevet 16. november 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er imponert Jeg hadde mistet hodet for lengst med sånne kverulerende folk Anonymkode: 8ff74...c83 😊 ingen grunn til å miste hodet av slikt
Dumi Skrevet 16. november 2018 #52 Skrevet 16. november 2018 Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det er jo INGEN her som jubler over å slippe å feire jul med barna Og som sagt har barna like mye rett på samvær med sin far.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #53 Skrevet 16. november 2018 36 minutter siden, Dumi skrev: Og som sagt har barna like mye rett på samvær med sin far. Eh ja? Såklart? Har jeg sagt noe annet da? Men mor trenger vel ikke hoppe i taket av glede fordi det endelig er barnefri og hun slipper ungene? Anonymkode: bf679...9f9
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #54 Skrevet 16. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Poenget er at barnefri er så himla stort. Hvor mye barnefri har dere i jula, ikke hvor mye får dere vært sammen med barna i jula. De fleste jubler jo ikke over å slippe å være med barna sine liksom. Anonymkode: bf679...9f9 Nå skriver jo HI at barna er sammen med henne fra siste skoledag før jul til 3 juledag. Det er vel da jula er for de fleste av oss. 3 og 4 dag jul er i år vanlige arbeidsdager for mange av oss. Jeg må jobbe og barna må i bhg da jeg ikke har noen til å passe dem. Også kommer nyttårshelgen, Jeg vil si at Hi ikke har barnefri i jula men nyttårshelgen. GOD JUL både med og uten barn Anonymkode: 4fc1e...f2e
Mrs. Kaizer Skrevet 17. november 2018 #55 Skrevet 17. november 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Du skal virkelig ha tommel opp for å aldri miste hodet når du svarer, uansett hvor mye drit visse brukere her inne kaster etter deg. Anonymkode: 8ff74...c83 Dette er jeg helt enig i. Mamma til adhdgutt får alltid mye dritt til svar i trådene sine, men hun svarer alltid rolig og avbalansert tilbake. Det fortjener hun virkelig kred for🙌
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #56 Skrevet 17. november 2018 Denne tråden var helt merkelig, men ikke overraskende da omtrendt hver tråd mamma til ADHD gutt lager ender med at hun blir kritisert for alt mulig. Jeg fatter ikke at det er mulig å tolke denne tråden så negativ som f9f, men vedkommende har forhåpentligvis bare en veldig dårlig dag. Det håper jeg iallefall med tanke på de vedkommende f9f omgås i det virkelige liv. Anonymkode: 90e58...b1e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. november 2018 Forfatter #57 Skrevet 17. november 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Eh ja? Såklart? Har jeg sagt noe annet da? Men mor trenger vel ikke hoppe i taket av glede fordi det endelig er barnefri og hun slipper ungene? Anonymkode: bf679...9f9 Du har litt tungt for det eller? Er det virkelig så galt at jeg velger å nyte de dagene ungene er med sin far? Jeg nyter jo ikke at jeg slipper barna men jeg velger å kose meg med de dagene når det nå en gang er slik at vi er en delt familie .
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. november 2018 Forfatter #58 Skrevet 17. november 2018 4 timer siden, Me and my monkey skrev: Dette er jeg helt enig i. Mamma til adhdgutt får alltid mye dritt til svar i trådene sine, men hun svarer alltid rolig og avbalansert tilbake. Det fortjener hun virkelig kred for🙌 Tusen takk😊
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #59 Skrevet 17. november 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Eh ja? Såklart? Har jeg sagt noe annet da? Men mor trenger vel ikke hoppe i taket av glede fordi det endelig er barnefri og hun slipper ungene? Anonymkode: bf679...9f9 Gi deg, tolkninga di er helt på tur. Hva får du egentlig ut av det? Det er ikke hi denne tråden handler om. Det virker som at du skal ta hi for alt det er verdt. Kutt ut! Anonymkode: eb1f4...d4f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #60 Skrevet 17. november 2018 2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Du har litt tungt for det eller? Er det virkelig så galt at jeg velger å nyte de dagene ungene er med sin far? Jeg nyter jo ikke at jeg slipper barna men jeg velger å kose meg med de dagene når det nå en gang er slik at vi er en delt familie . Ro deg ned nå. Anonymkode: bf679...9f9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. november 2018 Forfatter #61 Skrevet 17. november 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ro deg ned nå. Anonymkode: bf679...9f9 Jeg er fullstendig rolig kjære deg 😊. Kan du heller svare på spm mitt ?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #62 Skrevet 17. november 2018 15 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg er fullstendig rolig kjære deg 😊. Kan du heller svare på spm mitt ? Det har jeg svart på opptil flere ganger allerede kjære deg. Tungt for det? Hersketeknikker viser jo liksom at du ikke har mer på lager... Anonymkode: bf679...9f9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. november 2018 Forfatter #63 Skrevet 17. november 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har jeg svart på opptil flere ganger allerede kjære deg. Tungt for det? Hersketeknikker viser jo liksom at du ikke har mer på lager... Anonymkode: bf679...9f9 Du svarer jo ikke på hvorfor det er så galt å nyte tiden uten barn når det er slik at ungene har 2 hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå