GÃ¥ til innhold

Har det rabla helt for Anne Brith? Syk sak i DN. 🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den dama er det skumleste jeg vet. Hun er jo rett og slett farlig å ha noe med. 

Det gleder meg at bloggerene endelig blir stilt til ansvar for oppførselen sin. 

Anonymkode: 6db8d...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er som en bilulykke. Klarer ikke la vær å glo litt. 😂😂😂

https://www.dn.no/medier/blogg/bloggere/sosiale-medier/toppblogger-forsokte-a-lokke-bloggpoliti-i-internettfelle/2-1-475466

Anonymkode: 33661...660

Det er åpenbart at det er Anne Brith som har blitt trakassert her, og da er det lov å forsvare seg. Landsem (som også hjalp Nora Mørk) ønsket av den grunn å hjelpe henne gratis med å finne ut hvem som sto bak sjikanen. 

Anonymkode: 8a35a...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å være kritisk og uenig med bloggere, men i det øyeblikket hun kontaktet samarbeidspartnere og arbeidsgivere og oppfordret til utfrysing, så utførte hun straffbar trakassering.

Anonymkode: 8a35a...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er lov å være kritisk og uenig med bloggere, men i det øyeblikket hun kontaktet samarbeidspartnere og arbeidsgivere og oppfordret til utfrysing, så utførte hun straffbar trakassering.

Anonymkode: 8a35a...9ba

Har du lest saken i det hele tatt? Hun oppfordret ikke til utfrysing i det hele tatt, hun bare opplyste om at hun ikke vil være kunde hos dem så lenge de hadde et samarbeid med en uetisk blogger. 

Man kan ikke legge hele livet sitt ut på nett, fra nakenbilder til barneoppdragelse, og så gråte når noen reagerer på det. 

Dama er skummel!

Anonymkode: 6db8d...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er åpenbart at det er Anne Brith som har blitt trakassert her, og da er det lov å forsvare seg. Landsem (som også hjalp Nora Mørk) ønsket av den grunn å hjelpe henne gratis med å finne ut hvem som sto bak sjikanen. 

Anonymkode: 8a35a...9ba

Hvordan har hun blitt trakassert? Leste den aktuelle bloggen. Hun gjengir jo bare historien, slik jeg ser det er det jo også dokumentert? Hvor ligger trakasseringen?

Anonymkode: 33661...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at Anne Brith opplever det som trakassering at noen kritiserer hennes eksponering av egne avkom på sin blogg. Det blir litt som de som roper rasist om alt som ikke er rasistisk. Hun følte seg vel krenka, da. 

Kanskje hun skal ta seg en bolle? 😂

Anonymkode: a42a6...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er åpenbart at det er Anne Brith som har blitt trakassert her, og da er det lov å forsvare seg. Landsem (som også hjalp Nora Mørk) ønsket av den grunn å hjelpe henne gratis med å finne ut hvem som sto bak sjikanen. 

Anonymkode: 8a35a...9ba

Er dt deg Anne Brith?

Anonymkode: 7fd02...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt henne lenge! Nå fikk jeg sjokk! Synes hun virket som en søt dame, flink til å bake. Dette har jeg ikke fått med meg jeg 🙀

Blir å avfølge fra og med i dag! Dette er ikke grei oppførsel! 

Anonymkode: 50b9c...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er lov å være kritisk og uenig med bloggere, men i det øyeblikket hun kontaktet samarbeidspartnere og arbeidsgivere og oppfordret til utfrysing, så utførte hun straffbar trakassering.

Anonymkode: 8a35a...9ba

Det stemmer absolutt ikke. Har du lest mailen som ble sendt samarbeidspartneren? Hvor i all verden er trakasseringen? Hva er straffbart? Her må man skille kritikk fra trakassering og skitt fra kanel altså...

Landsem virker like kunnskapsløs som AB forresten. Her er de helt ute å kjøre begge to, og de bør begge straffes for å ulovlig forsøke å innhente personlige opplysninger ved å prøve å få tak i ip-adressen til "Adina" på den måten de gjorde.

 

Anonymkode: 4ce4e...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er lov å være kritisk og uenig med bloggere, men i det øyeblikket hun kontaktet samarbeidspartnere og arbeidsgivere og oppfordret til utfrysing, så utførte hun straffbar trakassering.

Anonymkode: 8a35a...9ba

Tull og tøys. Hver gang jeg henvender meg til firmaer og opplyser om at jeg ikke vil benytte dem dersom de fortsetter å.... bruker jeg bare min forbrukermakt. Det er fullstendig lovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer absolutt ikke. Har du lest mailen som ble sendt samarbeidspartneren? Hvor i all verden er trakasseringen? Hva er straffbart? Her må man skille kritikk fra trakassering og skitt fra kanel altså...

Landsem virker like kunnskapsløs som AB forresten. Her er de helt ute å kjøre begge to, og de bør begge straffes for å ulovlig forsøke å innhente personlige opplysninger ved å prøve å få tak i ip-adressen til "Adina" på den måten de gjorde.

 

Anonymkode: 4ce4e...d74

Hva sto i den mailen som ikke har kommet frem i media da?

Anonymkode: 7fd02...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er åpenbart at det er Anne Brith som har blitt trakassert her, og da er det lov å forsvare seg. Landsem (som også hjalp Nora Mørk) ønsket av den grunn å hjelpe henne gratis med å finne ut hvem som sto bak sjikanen. 

Anonymkode: 8a35a...9ba

Hvilken verden lever du i? Hvis det er noen som trakassererer noen her så er det AB!

Anonymkode: dc20b...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva sto i den mailen som ikke har kommet frem i media da?

Anonymkode: 7fd02...a52

Mailen har vært gjengitt flere steder og inneholder ingenting som kan tolkes som trakassering - det var poenget mitt. De som mener det er trakassering å være kritisk til bedrifter som samarbeider/sponser bloggere som utleveres barna sine på nett, har totalt misforstått hva trakassering er.

Anonymkode: 4ce4e...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

Problemet er at Anne Brith opplever det som trakassering at noen kritiserer hennes eksponering av egne avkom på sin blogg. Det blir litt som de som roper rasist om alt som ikke er rasistisk. Hun følte seg vel krenka, da. 

Kanskje hun skal ta seg en bolle? 😂

Anonymkode: a42a6...c3d

Den får hun bake selv.

Anonymkode: 562fc...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den får hun bake selv.

Anonymkode: 562fc...0e8

Ja, kanskje hun bør holde seg til bollebaking.

Anonymkode: a42a6...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

alt man skal bry seg med. er alltid 2 sider av samme sak

Anonymkode: a0795...d1a

Leser du noengang hva du skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

alt man skal bry seg med. er alltid 2 sider av samme sak

Anonymkode: a0795...d1a

Dette syns jeg er helt på sin plass å bry seg med. Syns dette bør få konsekvenser for AB. Man kan jo ikke bare ta seg til rette som en selv vil selv om en får kritikk. Hun burde nok sluttet å brette livet sitt (og ikke minst barnas!) ut i offentligheten på den måten som hun gjør hvis hun ikke tåler kritikk.

Anonymkode: 4ce4e...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

alt man skal bry seg med. er alltid 2 sider av samme sak

Anonymkode: a0795...d1a

Og sannheten er muligens ingen av sidene. Det jeg har sett av dokumentasjon taler mer for at Anne Brith har gått over streken. Saken er jo helt utrolig. Er snakk om en godt voksen dame liksom. 

Anonymkode: 33661...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke så interessert i bloggere; men har jeg forstått saken riktig at det er privatpersoner som har tatt kontakt med AB’s sponsorer og sagt at de ikke vil kjøpe produktene deres?

Hvorfor har så disse firmaene identifisert disse overfor AB?

Det må da være en helt ærlig sak å ta kontakt med et firma for å si at man ikke ønsker å benytte dem, uansett grunn, ihvertfall når man opererer som privatperson...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du lest saken i det hele tatt? Hun oppfordret ikke til utfrysing i det hele tatt, hun bare opplyste om at hun ikke vil være kunde hos dem så lenge de hadde et samarbeid med en uetisk blogger. 

Man kan ikke legge hele livet sitt ut på nett, fra nakenbilder til barneoppdragelse, og så gråte når noen reagerer på det. 

Dama er skummel!

Anonymkode: 6db8d...155

Ja, lest saken, og det hun opplevde der er trakassering. 

Anonymkode: 8a35a...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hjertefru skrev:

Nå er jeg ikke så interessert i bloggere; men har jeg forstått saken riktig at det er privatpersoner som har tatt kontakt med AB’s sponsorer og sagt at de ikke vil kjøpe produktene deres?

Hvorfor har så disse firmaene identifisert disse overfor AB?

Det må da være en helt ærlig sak å ta kontakt med et firma for å si at man ikke ønsker å benytte dem, uansett grunn, ihvertfall når man opererer som privatperson...

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette syns jeg er helt på sin plass å bry seg med. Syns dette bør få konsekvenser for AB. Man kan jo ikke bare ta seg til rette som en selv vil selv om en får kritikk. Hun burde nok sluttet å brette livet sitt (og ikke minst barnas!) ut i offentligheten på den måten som hun gjør hvis hun ikke tåler kritikk.

Anonymkode: 4ce4e...d74

Det var ikke kritikk som var problemet, men forsøket på sabotasje av hennes samarbeid med andre.

Anonymkode: 8a35a...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Det var ikke kritikk som var problemet, men forsøket på sabotasje av hennes samarbeid med andre.

Anonymkode: 8a35a...9ba

Kan du forklare akkurat hva som var sabotasje?

Anonymkode: 6db8d...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...