Gå til innhold

Christian og mor slm var med på charterfeber!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Omg! Get a life! Og det mener jeg seriøst! Slutt å følg ham, begynn å fokusere på eget liv. 

Anonymkode: 264be...f07

Kommer aldri til å skje. Løgner juks og bedrageri er blitt deres varemerke. Ta den frukten de spiste som skulle være  så forferdelig. Gro har jo spist den siste også leste jeg. Det er så overdrevet og lite ekte det de holder på med. Det er lukten som er forferdelig, ikke smaken. 2 tullinger som finner på klovnerier for oppmerksomhet de så sårt trenger.

 

Anonymkode: e4de0...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Måtte bare kommentere deg. Ser ikke charterfeber. 

Hvordan tror du at du fremstår når du skriver «smarteste kniven».

 

Anonymkode: 7b889...8b6

Smarteste kniven i skuffen, skrev jeg. Aldri hørt det uttrykket før??  Jeg klarer gjennomskue falskheten til Christian og Gro, så er definitivt smartere enn de 2 ihvertfall😂 Høyere utdannelse enn Christian har jeg også. Og han som er så opptatt av han har en "så god jobb" som salgsleder på Lyse 😂 Hadde han hatt en så god jobb, så hadde vi sett det i feks hjemmet hans. Han er jo så opptatt av det materialistiske at jeg vil spy.

Anonymkode: e4de0...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Smarteste kniven i skuffen, skrev jeg. Aldri hørt det uttrykket før??  Jeg klarer gjennomskue falskheten til Christian og Gro, så er definitivt smartere enn de 2 ihvertfall😂 Høyere utdannelse enn Christian har jeg også. Og han som er så opptatt av han har en "så god jobb" som salgsleder på Lyse 😂 Hadde han hatt en så god jobb, så hadde vi sett det i feks hjemmet hans. Han er jo så opptatt av det materialistiske at jeg vil spy.

Anonymkode: e4de0...069

Det heter nå skarpeste kniven da men. Trist når en feil fra en middelmådig blogger plutselig blir normalen. 

Anonymkode: 7b889...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke syke mann. Stappe fulle kjeften med tamponger på ei gammal mor som har 28% lungekapasitet  Drikke skal de og slik at tampongene blir større og større. Det ender med Gro blir lilla i ansiktet og blå på leppene. Seriøst, jeg blir bekymra over den mannen. Det er ikke normalt å sitte og le når moren blir lilla i ansiktet. Hun kunne jo blitt kvelt. Kunne tro han med viten vilje var ute etter å ta livet av sin gamle mor !! Det var fælt å se på og følte jeg ikke fikk puste selv når jeg så gro bli blå og lilla i ansiktet.

Anonymkode: e4de0...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2019 den 15.33, Admin skrev:

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep og avsporinger.

Admin

Hva med å slette hele tråden? Dette har jo gått for langt.

Anonymkode: e6dc0...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å slette hele tråden? Dette har jo gått for langt.

Anonymkode: e6dc0...dd6

Ta heller å se videoen og bli med i diskusjonen om hva jeg skriver her. Se videoen der Gro strever med å få disse ob'ene ut. Hun er blå og lilla i ansiktet! Denne videoen har ingenting på en offentlig FB side og gjøre. Barn kan sitte å se på dette og finne ut de vil prøve det samme. Det er farlig, noe en voksen mann burde forstå ! De er alt annet enn forbilder for disse syke handlingene. Frykter helsa til Gro IKKE vil tåle alle disse utfrodringene i lengden. 

Anonymkode: e4de0...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta heller å se videoen og bli med i diskusjonen om hva jeg skriver her. Se videoen der Gro strever med å få disse ob'ene ut. Hun er blå og lilla i ansiktet! Denne videoen har ingenting på en offentlig FB side og gjøre. Barn kan sitte å se på dette og finne ut de vil prøve det samme. Det er farlig, noe en voksen mann burde forstå ! De er alt annet enn forbilder for disse syke handlingene. Frykter helsa til Gro IKKE vil tåle alle disse utfrodringene i lengden. 

Anonymkode: e4de0...069

Hvilken diskusjon? 🤦🏻‍♀️ Denne tråden er jo ikke annet enn merkelige hang ups på folk få av oss aner hvem er. Du er jo den eneste som lar disse menneskene gå så til de grader inn på deg. Bekymringsverdig... 

Ja! Jeg vet at du nå kommer til å skrive noe ala: "det som virkelig er bekymringsverdig, er alt han utsetter moren for.... Osv". Men ærlig talt. Du er jo ikke frisk. 

Anonymkode: 280be...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken diskusjon? 🤦🏻‍♀️ Denne tråden er jo ikke annet enn merkelige hang ups på folk få av oss aner hvem er. Du er jo den eneste som lar disse menneskene gå så til de grader inn på deg. Bekymringsverdig... 

Ja! Jeg vet at du nå kommer til å skrive noe ala: "det som virkelig er bekymringsverdig, er alt han utsetter moren for.... Osv". Men ærlig talt. Du er jo ikke frisk. 

Anonymkode: 280be...20a

Det er helt sykt at denne tråden ikke blir slettet, eller i det minste stengt

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Da tråden er ryddet flere ganger på kort tid stenges tråden så vi slipper fler regelbrudd. Minner om at vårt søsterforum har egen underforum for kjendiser og bloggere nå.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...