Gå til innhold

Christian og mor slm var med på charterfeber!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det ingen vet er at du møtte han på byen igår?? Vel nå vet vi det. 😂😂 Ja du gikk jo etter han etter han la ut på snap hvor han var. Christian passer alltid på å snappe utestedet han går inn på, for han vil folk skal komme dit han er. Han trenger sårt den oppmerksomheten. Han postet jo til og med leilighets nr sitt. Sosiale antenner mangler han totalt.

Anonymkode: 35183...0ea

Ja, han vil jo folk skal komme der han er. Han er en oppsøkende person. At lysten hans er der etter ei dame, er det ingen tvil om. Plutselig har han både dame og barn. Han finner seg nok ei dame med barn fra før av. 

Sosiale antenner bør han ha i og med at han er gruppeleder/teamleder for flere personer, opptil 15 personer. 

Tenker nok at han er en flørtende person som liker å holde nivået ganske høyt. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, han vil jo folk skal komme der han er. Han er en oppsøkende person. At lysten hans er der etter ei dame, er det ingen tvil om. Plutselig har han både dame og barn. Han finner seg nok ei dame med barn fra før av. 

Sosiale antenner bør han ha i og med at han er gruppeleder/teamleder for flere personer, opptil 15 personer. 

Tenker nok at han er en flørtende person som liker å holde nivået ganske høyt. 

Anonymkode: 86d5c...885

Du virker en smule opphengt i han må jeg si

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du virker en smule opphengt i han må jeg si

Anonymkode: d358d...68e

Jeg sier jo bak linjene at det ikke tar seg greit ut på Snap. Vi ser der samme, å reagerer likt. Det jeg derimot tror er at hvis han vil ha ei dame , må han helt sikkert endre på noe der. Damer liker menn som vil ha barn, trygg fremtid osv. Christian er pr nå alene, så vil tiden vise hva. 

Han liker å filme, det er noe  dama må finne seg i. Bare så det er sagt😅

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden blir ryddet for spekulasjoner? 

Alt hva folk kan skrive bak en skjerm altså, ikke rart det gar blitt mye nettmobbing. Jeg følger Christian jeg, elsker humoren hans. (Ikke alle snappene jeg gidder å se) som for eks lørdagskveldene. Helt opp til meg, å helt opp til dere.  

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.12.2018 den 7.26, Anonym bruker skrev:

Hvordan ble det med dating programmet? 

Anonymkode: 86d5c...885

Tror ikke det ble noe, gitt. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2018 den 22.49, Anonym bruker skrev:

Dobbeltdate med mamma...........kan det bli stort kleinere

Anonymkode: d358d...68e

Det ble ikke noe av. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ble ikke noe av. 

Anonymkode: 86d5c...885

Ble ikke dobbeldaten noe av? Har han skrevet noe om det?

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ble ikke dobbeldaten noe av? Har han skrevet noe om det?

Anonymkode: 35183...0ea

Jeg tror ikke det? Skulle de ikke ringe på mandagen? 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke skrevet noe om det. Uansett så tror jeg ikke det er der han finner kjærligheten. :)

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2018 den 23.52, Anonym bruker skrev:

Ja, han vil jo folk skal komme der han er. Han er en oppsøkende person. At lysten hans er der etter ei dame, er det ingen tvil om. Plutselig har han både dame og barn. Han finner seg nok ei dame med barn fra før av. 

Sosiale antenner bør han ha i og med at han er gruppeleder/teamleder for flere personer, opptil 15 personer. 

Tenker nok at han er en flørtende person som liker å holde nivået ganske høyt. 

Anonymkode: 86d5c...885

Det går absolutt ann å mangle sosiale antenner fordi om en er en gruppeleder. Å være gruppeleder for 15 stk ( som du sier han er) er IKKE en vanskelig jobb. Synes Christian viser mangel på sosiale antenner hele tiden. Bare se på hva han legger ut. Hjelpe meg for en selvopptatt særing. 

Det siste nye er å filme seg selv når han synger. Jeg orker ikke se lengre, og trykker meg fort gjennom. Og etterpå sitter han og kommenterer til alle følgere, <Tusen takk, jeg settet veldig pris på du følger meg > Selvfølgelig etterfulgt av et ❤

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det går absolutt ann å mangle sosiale antenner fordi om en er en gruppeleder. Å være gruppeleder for 15 stk ( som du sier han er) er IKKE en vanskelig jobb. Synes Christian viser mangel på sosiale antenner hele tiden. Bare se på hva han legger ut. Hjelpe meg for en selvopptatt særing. 

Det siste nye er å filme seg selv når han synger. Jeg orker ikke se lengre, og trykker meg fort gjennom. Og etterpå sitter han og kommenterer til alle følgere, <Tusen takk, jeg settet veldig pris på du følger meg > Selvfølgelig etterfulgt av et ❤

Anonymkode: 35183...0ea

Mangler sosiale antenner, ser ikke helt den? 

Han legger ikke ut så mye nå på snap nå som før. Kommer kanskje noe til helgen igjen.;) Følger du han på Instagram også? 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk gud  han har sluttet å snappe seg selv hele tiden. Hvem er ikke blitt lei av å se han på badet hver morgen? 

En på jobben nevnte Mr Christian i pausen igår. Flere hadde sluttet å klikke seg inn på FB siden fordi det var det samme som gikk igjen hver uke,  og var leie av å høre på kranglingen og gneldringen mellom mor og sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.11.2018 den 20.36, Anonym bruker skrev:

Du hadde ingen mening om denne setningen? <Det er en spesiell plass i helvete for mobbere og løgnere>

Et lite tips: sjekk hvilke verdier en veganer skal stå for.. Det har nemlig alt å bety at en veganer kan snakke så til de grader stygt. 

Anonymkode: 35183...0ea

Tror du veganere er ekstra gooode, altså? Ellers er man ikke ordentlig veganer? Det er altså ingen religion.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sug lut skrev:

Tror du veganere er ekstra gooode, altså? Ellers er man ikke ordentlig veganer? Det er altså ingen religion.

Stemmer, ingen religion. Men kunne tro det... livssyn, verdier og etikk skal visstnok være viktig for en veganer.. De skal være så gode mennesker. Men det ser vi ikke hos Chris

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som ikke liker væremåten til Christian har jeg skjønt. De stengte av tråden om han på Kvinneguiden. 

Han snapper mye, ja. Det er helt individuelt om man liker det eller ikke. Noen har fått bedre kontakt med han enn andre. Hører han prater endel med andre damer. Rykter spres fort i Stavanger området, å det mange som kjenner han. Jeg er selv ei venninne av hans tidligere kollega.

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.12.2018 den 15.02, Anonym bruker skrev:

Mange som ikke liker væremåten til Christian har jeg skjønt. De stengte av tråden om han på Kvinneguiden. 

Han snapper mye, ja. Det er helt individuelt om man liker det eller ikke. Noen har fått bedre kontakt med han enn andre. Hører han prater endel med andre damer. Rykter spres fort i Stavanger området, å det mange som kjenner han. Jeg er selv ei venninne av hans tidligere kollega.

Anonymkode: 86d5c...885

De har stengt hele Rampelyset på kvinneguiden, så det er ikke tråden om Christian som er stengt. Alt er stengt fram til 31.12.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.12.2018 den 15.02, Anonym bruker skrev:

Mange som ikke liker væremåten til Christian har jeg skjønt. De stengte av tråden om han på Kvinneguiden. 

Han snapper mye, ja. Det er helt individuelt om man liker det eller ikke. Noen har fått bedre kontakt med han enn andre. Hører han prater endel med andre damer. Rykter spres fort i Stavanger området, å det mange som kjenner han. Jeg er selv ei venninne av hans tidligere kollega.

Anonymkode: 86d5c...885

Hvordan prater han med andre damer? Prater han med damer på snap da eller? Noen har fått bedre kontakt med han enn andre? Hva mener du når du skriver det? Mener du på snap eller på byen f.eks? 

Han har ikke venner, så noe må.han bedrive fritiden med, og da prater han med de som skriver til han på snap antar jeg. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2018 den 15.53, Anonym bruker skrev:

Hvordan prater han med andre damer? Prater han med damer på snap da eller? Noen har fått bedre kontakt med han enn andre? Hva mener du når du skriver det? Mener du på snap eller på byen f.eks? 

Han har ikke venner, så noe må.han bedrive fritiden med, og da prater han med de som skriver til han på snap antar jeg. 

Anonymkode: 35183...0ea

Jeg mener her på Snap, jeg vet svært lite om han, men han prater me damer på snap. Som sagt så er jeg ei venninne av hans tidligere kollega. Syntes bare det e fint å se at han er med familien sin. Er selv det, å dessuten er jeg ikke ute etter menn som skal gjøre mest mulig av ting. Menn som har for mye kamerater er ikke greit det heller skal e si deg. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian er ikke riktig en plass. Nå har han lagt ut når han snakker med moren i telefonen.  Og moren er rasende for et innlegg på facebook. Og dette er ikke skuespill for det er Gro som har ringt Christian. Hva er det som foregår i hodet på en voksen man når han synes det er ok å legge ut en samtale hvor moren sier hun må ta en Rivotril for å roe seg. ( Rivotril er det sterkeste diaz medikamentet) Christian bør virkelig få sjekket både hodet og de sosiale antennene! Hvorfor skal alle følgere på snap, insta og facebook vite hva tabletter Gro bruker? Går det ikke ann å holde noe privat? Han blottlegger alt om Gro. Nei vet du hva, jeg blir kvalmen av hele mannen. Dum som et naut er han. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2018 den 15.24, Anonym bruker skrev:

Christian er ikke riktig en plass. Nå har han lagt ut når han snakker med moren i telefonen.  Og moren er rasende for et innlegg på facebook. Og dette er ikke skuespill for det er Gro som har ringt Christian. Hva er det som foregår i hodet på en voksen man når han synes det er ok å legge ut en samtale hvor moren sier hun må ta en Rivotril for å roe seg. ( Rivotril er det sterkeste diaz medikamentet) Christian bør virkelig få sjekket både hodet og de sosiale antennene! Hvorfor skal alle følgere på snap, insta og facebook vite hva tabletter Gro bruker? Går det ikke ann å holde noe privat? Han blottlegger alt om Gro. Nei vet du hva, jeg blir kvalmen av hele mannen. Dum som et naut er han. 

Anonymkode: 35183...0ea

Jeg følger han på Instagram og har han på snap. Er nysgjerrig på personligheten hans, vet ikke hvordan han er, så kan ikke uttale meg om det. Blir spennende å se hvordan alt går, med de tingene han gjør osv. Han er nokså damegær'n, det har jeg fått med meg. Mulig han finner kjærligheten snart. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2018 den 15.24, Anonym bruker skrev:

Christian er ikke riktig en plass. Nå har han lagt ut når han snakker med moren i telefonen.  Og moren er rasende for et innlegg på facebook. Og dette er ikke skuespill for det er Gro som har ringt Christian. Hva er det som foregår i hodet på en voksen man når han synes det er ok å legge ut en samtale hvor moren sier hun må ta en Rivotril for å roe seg. ( Rivotril er det sterkeste diaz medikamentet) Christian bør virkelig få sjekket både hodet og de sosiale antennene! Hvorfor skal alle følgere på snap, insta og facebook vite hva tabletter Gro bruker? Går det ikke ann å holde noe privat? Han blottlegger alt om Gro. Nei vet du hva, jeg blir kvalmen av hele mannen. Dum som et naut er han. 

Anonymkode: 35183...0ea

Hvorfor følger du personer du ikke liker? 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Og disse sutre innleggene om netthets og mobbere? Jeg får makk. Christian gir næring til de påståtte mobberne sine. Men all PR er god PR?? Han drømmer om en reklameinntekt, og ingen skal få lov å ødelegge eller si noen kritiske ord til Mr'en himself. Da blir egoet hans såret, og han begynnner å BELÆRE følgerne om hvordan de skal oppføre seg på nett. Og det kommer fra han som ikke gjør annet enn å kritisere og gjøre narr av andre. Ironisk, ikke sant?

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...