Gå til innhold

Christian og mor slm var med på charterfeber!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Meget selvopptatt fyr det der

Anonymkode: 35183...0ea

Og du er minst like opptatt av ham som han er av seg selv.

Anonymkode: db7ac...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du er minst like opptatt av ham som han er av seg selv.

Anonymkode: db7ac...e88

Du tar nok veldig feil der. Har bare min daglige runde på SoMe😉. Og jeg følger så mange flere på snap og insta som jeg ikke finner en eneste grunn til å kritisere. Christian derimot er så tåpelig at jeg bare må se på. Det blir som en ulykke, det er så fælt at du klarer ikke la være å se på.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tar nok veldig feil der. Har bare min daglige runde på SoMe😉. Og jeg følger så mange flere på snap og insta som jeg ikke finner en eneste grunn til å kritisere. Christian derimot er så tåpelig at jeg bare må se på. Det blir som en ulykke, det er så fælt at du klarer ikke la være å se på.

Anonymkode: 35183...0ea

Ok. Jeg har klart det i 47 år. Vet ikke engang hvem han er.

Anonymkode: db7ac...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Jeg har klart det i 47 år. Vet ikke engang hvem han er.

Anonymkode: db7ac...e88

Nettopp. Men han tror selv han er kjendis 😂 Han beskrev seg senest igår som A kjendis 😂 Han er ikke riktig en plass.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nettopp. Men han tror selv han er kjendis 😂 Han beskrev seg senest igår som A kjendis 😂 Han er ikke riktig en plass.

Anonymkode: 35183...0ea

Men du som vet ALT om ham, du er rett navla...? Tror ikke det!

Anonymkode: db7ac...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du som vet ALT om ham, du er rett navla...? Tror ikke det!

Anonymkode: db7ac...e88

Det er jo bare til å følge han på snap og insta så VET DU ALT om han. 😂😂 For en tåpelig kommentar. Jeg vet hvilke medisiner moren bruker, ( og det er jammen ikke få), hva sykdommer hun har, at hun er ferdig med sex, hvor Christian bor, hvilke møbler han har i leiligjeten sin, hvor han trener, at han drikker vin hver kveld, hvor han jobber, hva han spiser til middag, hvor han går ut på byen, FORDI HAN BLOTTLEGGER PRIVATLIVET TIL SEG SELV OG SIN MOR PÅ SNAPP. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo bare til å følge han på snap og insta så VET DU ALT om han. 😂😂 For en tåpelig kommentar. Jeg vet hvilke medisiner moren bruker, ( og det er jammen ikke få), hva sykdommer hun har, at hun er ferdig med sex, hvor Christian bor, hvilke møbler han har i leiligjeten sin, hvor han trener, at han drikker vin hver kveld, hvor han jobber, hva han spiser til middag, hvor han går ut på byen, FORDI HAN BLOTTLEGGER PRIVATLIVET TIL SEG SELV OG SIN MOR PÅ SNAPP. 

Anonymkode: 35183...0ea

Og du er nødt til å følge dette...?

Anonymkode: db7ac...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du er nødt til å følge dette...?

Anonymkode: db7ac...e88

Uff ja du kan så si. Men de virker sinnsyke, så kan ikke annet enn å se. Han virker unormalt høy på seg selv, men allikevel blottet for sosiale antenner. Moren er så dum at hun svelger alt sønnen sier. Faktisk skremmende å se hvordan han klarer å manipulere moren sin. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er, og vil forbli netttroll. Dere lever og ånder for forum som dette. 

Jeg håper en dag at dere vil forstå hva dere gjør.

Jeg håper at dere har blitt en utdødd rase innen mine barn blir voksne. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sayonara skrev:

Dere er, og vil forbli netttroll. Dere lever og ånder for forum som dette. 

Jeg håper en dag at dere vil forstå hva dere gjør.

Jeg håper at dere har blitt en utdødd rase innen mine barn blir voksne. 

 

Det er jo bare å lære barna dine nettvett det

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sayonara skrev:

Dere er, og vil forbli netttroll. Dere lever og ånder for forum som dette. 

Jeg håper en dag at dere vil forstå hva dere gjør.

Jeg håper at dere har blitt en utdødd rase innen mine barn blir voksne. 

 

Hva er det vi gjør feil? Påpeker at Christian filmer penisen sin og pissestråla? Hvis han ikke ser at det ikke har noenting å gjøre på snap så har han et stort problem. Likedan all alkoholen han reklamerer for. Hva om en mindreårig ser på alle Fireball shottene han hiver innpå? Christian er voksen og har et ansvar for sine patetiske handlinger som han poster på SoMe

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gro skriver på FB hun har alvorlig kols og lunge emfysem og klarer ikke å ta mer enn 2 svømmetak pga pusten. Er det mulig? Hva skjedde i charterfeber da? Der hoppet Gro i sjøen og bada lenge. Hun deltok også på vann aerobic på GranCa. Hun opplyser videre hun har kraftig fatique og er helt utslått etter en utfordring. Problemer med ballansen har hun også, noe som gjør hun ikke kan sykle. Hun har nemlig hatt flere stygge fall hjemme pga dårlig balanse. Da er det jo utrolig at hun skal være med på paintball og antakeligvis springe rundt med et gevær og skyte på sønnen. Bra jobbet å klare å gå timevis på et kjøpesenter, når balansen er så dårlig. De planlegger visstnok å hoppe i strikk også. Hoppet i fallskjerm har vi allerede sett Gro gjøre, og på videoen av henne var hun i strålende form etterpå. 

Skjønner ikke vitsen med å blottlegge denne sykdomshistorien? Gro sier hun ikke kan gjøre noe pga sykdom, men vi ser noe helt annet på snap og FB. Gaver får hun tilsendt i posten til stadighet. Følgerne synes vel synd på henne som har så mye å slite med. Selv lurer jeg på om det ikke er mer psykisk sykdom enn perforerte lunger og en lungekapasitet på 28%, for dette harmonerer IKKE. Legg merke til armene til Gro. Fra håndleddet og oppover er det fullt av små arr etter selvskading. Ja hun bruker en haug med medisiner, både for psykisk og fysisk sykdom. Kols og MS har hun sikkert, men det er langt fra så alvorlig som hun sier det er. Hva er poenget med å vise alt dette? Det virker som de spiller på medlidenhet. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å tro Christian ønsker å bli diskutert på diverse forum. Normal oppførsel har han definitivt ikke. Ta gårsdagens snapping. Han er (igjen) på Kvadrat med Gro. Måten han oppfører seg på er særdeles merkverdig til å være en mann på 35 år. Inne på butikken Rusta, tar Christian 4 bordbrikker og kaster de over til moren. Gro klarer selvfølgelig ikke å ta imot dem på en vanlig måte. Han finner deretter en pakke tørkerull og kaster den så den flyr, og havner mellom andre ting. Hvem oppfører seg slik i en butikk? Det er hærværk han driver med, den "lille gutten på 35 år" Christian finner det også morsomt å dytter sin mor så hun havner liggende på ryggen over teppene som er tilsalgs. Hva skjedde i oppdragelsen av denne guttungen? Disse handlingene er jo ting vi lærer ungene at de IKKE skal gjøre. Det er definitivt en pøbel og mobber som bor inni Christians hode. 

Vi ser Gro må gå å bytte et lysrør som dessverre ble knust under lekingen med dette barne helikopteret hun satte seg inni. Gro forteller hun gikk inn i butikken og sa: Jeg er så ulykkelig. Jeg har MS og ble nummen i hendene mine og mistet lysrøret. Gro fikk dermed nytt lysrør GRATIS. Hun spilte igjen på sykdom for å komme vinnende ut av den situasjonen.

Way to go Gro. Du forteller åpent på en offentlig snapp at du har det så dårlig 24/7, og dermed mener du at det er helt ok å BRUKE sykdommen din for å LURE til deg gratis saker??? Dette er svindel, løgn og lureri. Jeg blir kvalm. Håper du er stolt av dine "hjertegode" handlinger. 

Det jeg hadde av respekt for Gro er nå forsvunnet helt. Jeg likte henne, men nå? Borte... Gone.... Jeg blir provosert at en voksen dame synes dette er en ok oppførsel. Nå ser jeg bare Gro som utnytter sykdommen sin på det verste.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren for en LITEN mann Christian er. Han har lagt ut en film ifra actionball på instagram. Christian dytter moren slik at hun faller i bakken. Hun roper ut:  <Er du ikje riktig klok, du trenger ikke å ta livet av din gamle mor > Mr'en selv humrer og ler.

Gud jeg skulle ønske noen tok tak i denne guttungen og ristet han litt. Det er ikke normalt og kaste en 63 år gammel dame i bakken. Dama er syk og sier hun har problemer med balansen, allikevel finner Christian det morsomt å snurre henne rundt som en karusell? Han hører jo moren klage inni denne ballen, men Christian har allikevel ikke vett til å stanse.

Jeg har full forståelse for Gro beskytter sønnen sin.. Men alvorlig talt, gutten er voksen. Faktisk 35 år. På tide og sette han på plass og gi klar beskjed om at hun ikke finner seg i tullet hans lenger. Alle hørte jo tydelig på filmen, at Gro ble sint når han dyttet henne.

Jeg ser en liten mann. Fy for en skam. Christian ødelegger sitt eget rykte. Stor fare for at både det ene og andre ryker. Så sitter han igjen med NOTHING. Ingen MrChristian, ingen venner og ingen jobb. Det er som jeg nesten begynner å lure på hva Christian selv har opplevd. Er du selv blitt mobbet, så kan personen selv bli en mobber. Likedan med ennen mishandling. Det går dessverre i arv. Jeg sier det igjen, Christian har det definitivt i seg. Det er IKKE normalt å oppføre seg slik man ser kommer fram i disse videoene. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Denne tråden er visst en rapport fra planeten Mars. Jeg gjenkjenner i alle fall INGEN ting fra den virkelige verden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2019 den 17.06, Pashla skrev:

Denne tråden er visst en rapport fra planeten Mars. Jeg gjenkjenner i alle fall INGEN ting fra den virkelige verden her.

Da er det du som er fra planeten Mars. Det jeg har skrevet i første avsnitt ( i siste innlegg ) kommer TYDELIG fram i filmen. Han dytter moren og det er ikke til å unngå å se. Nå er ikke jeg fra planeten mars da,  men trodde alle romvesen med øyne kunne se det.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden om Christian ble stengt på Kvinneguiden. En bruker som drev å spekulerte i hvem denne sjokka var. En kverulering for å prøve å få vite hvem hun eller han er. Kom med masse antydninger om at h*n kjente Christian, h*n var sjalu, om h*n var veganer, om h*n hadde laget seg flere brukere, og hyret inn sin egen heiagjeng 😂 Haha er det mulig å være så paranoid?😂 Antar brukeren er utestengt 👏. Tipper ny tråd er under planlegging og oppe å går igjen om litt.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da er det du som er fra planeten Mars. Det jeg har skrevet i første avsnitt ( i siste innlegg ) kommer TYDELIG fram i filmen. Han dytter moren og det er ikke til å unngå å se. Nå er ikke jeg fra planeten mars da,  men trodde alle romvesen med øyne kunne se det.

Anonymkode: 35183...0ea

Sikkert. Hvis man da først tar seg tid til å se på det, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Voldsomt så @Sayonara klikker seg inn på siden for å følge med. Christian har det travelt på jobb. 

Christian  snappet i helgen om at folk måtte slutte å kommentere på Trond Giske. Iflg Christian så er Giskes oppførsel helt normal. Christian sa til og med på snap at Giske måtte få lov å "flørte" med unge jenter. Igjen viser Christian hvilken smakløs holdning han har til hva som er rett og galt her i livet. Tidligere har vi sett Christian dytte sin mor over ende i en butikk, og kaller det humor. Han dyttet også sin mor over ende på actionball. Dette kaller han også humor. Vi har også sett han filme sin egen penis og pissestråla si når han står ute og pisser opp etter en vegg i stavanger. Dette er jo blotting og særdeles syk atferd. Ikke rart fyren er singel. Han er klin gæren. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gro og Christian gjeste snappet for mammahjerter igår. Der la han ut for det meste reprise innslag på hva de har gjort tidligere. Tom for ideer har han vært lenge. Han ba også  mammahjerters følgere om ideer til utfordringer. 😂 Hvorfor drive denne siden når det eneste han klarer å komme på er maturfordringer? 

Men dagens beste kommentar som faktisk var morsom var i presentasjonen om seg selv hvor han sa han likte å være aktiv😂 Da lo jeg!!! Det er løgn på løgn som kommer ut av den kjeften der. Han beskrev seg som like "gal" som moren Gro. Lurer på når han skal forstå at det er Gro som er den morsomme? Christian er definitivt gal, men da i ordets rette forstand. 

Vi vet hvor gjerne du vil være morsom Christian, men å stå å snappe seg selv, gi meg en M, gi meg en A osv til det blir mandag. Puh!! Han prøver alt for hardt, og det kommer ikke naturlig. Syke syke mann sier jeg. Håper han snart ser hvor desperat han virker. Legg ned siden Christian og la din mor få egen offentlig  FB profil. Du framstår ikke som annet enn en annonsør og amatør kameramann. Årets klovn🤡

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har forstått Christian har en tankegang som går utenfor normalen. Å oppfordre (lagt ut link til nettsted) andre til å spise verdens sterkeste nøtter, når det står advarsel bakpå og de ikke er godkjent i Norge, da sier jeg bare: Ko ko er det noen hjemme? Han må snart beskyttes mot seg selv. Kan noen ta snapchatten fra han?? Ingen er interessert i den daglige repetisjonen om sølvkre? 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mer negativ, sytete mann skal du lete lenge etter. Grine og klager over været dag på dag. Christian må være depressiv, for det er langt fra normalt å være så negativ. ADD,  ADHD og deppressiv. Stakars mann han har en del diagnoeser å slite med. Kan ikke være lett å strebe etter å ville.være komiker, når sannheten er noe helt annet.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En mer negativ, sytete mann skal du lete lenge etter. Grine og klager over været dag på dag. Christian må være depressiv, for det er langt fra normalt å være så negativ. ADD,  ADHD og deppressiv. Stakars mann han har en del diagnoeser å slite med. Kan ikke være lett å strebe etter å ville.være komiker, når sannheten er noe helt annet.

Anonymkode: 35183...0ea

Jeg vil anbefale deg å oppsøke profesjonell hjelp snart... Det er overhode ikke normal å være så besatt av et annet menneske. 

Anonymkode: 280be...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En mer negativ, sytete mann skal du lete lenge etter. Grine og klager over været dag på dag. Christian må være depressiv, for det er langt fra normalt å være så negativ. ADD,  ADHD og deppressiv. Stakars mann han har en del diagnoeser å slite med. Kan ikke være lett å strebe etter å ville.være komiker, når sannheten er noe helt annet.

Anonymkode: 35183...0ea

Du virker jo helt sprø som drar denne tråden opp gjen, opp gjen og opp igjen.

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du virker jo helt sprø som drar denne tråden opp gjen, opp gjen og opp igjen.

Anonymkode: d358d...68e

😂😂 Det er IKKE meg som har psykriatiske diagnoser😂😂 Det er det Chris og Gro som har. 

 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...