Gå til innhold

Christian og mor slm var med på charterfeber!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De er jo så artige! 

Er ei dame i midten av 40årene som driver å følger med på de to "derane". Har fått et godt inntrykk av de, han svarer meg på Instagram å Facebook. Kjekk også:) Litt for gammel for han då. 

Andre som har fått samme inntrykk? Prater med han? 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En voksen mann som drar på sydenferie med moren og deler hotellrom? Da får jeg litt sånne Elling-vibber.

 

Anonymkode: d858c...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Øøøø nei....? Prater med han...???

Anonymkode: 72bf9...bed

Legger han ikke til personer på Snap, insta? 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Legger han ikke til personer på Snap, insta? 

Anonymkode: 86d5c...885

Har ikke peiling. Og siden jeg ikke kjenner han, så ville jeg synes det var spesielt å legge han til også 😉

Anonymkode: 72bf9...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

En voksen mann som drar på sydenferie med moren og deler hotellrom? Da får jeg litt sånne Elling-vibber.

 

Anonymkode: d858c...62a

Fordi? Jeg kunne fint dratt på ferie med mamma eller pappa og delt rom 

Anonymkode: 9b4c5...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

En voksen mann som drar på sydenferie med moren og deler hotellrom? Da får jeg litt sånne Elling-vibber.

 

Anonymkode: d858c...62a

Ehm. Så når et mor og hennes sønn drar på ferie sammen så skal de bo på hvert sitt rom? Det er jo langt mer merkelig. 

Anonymkode: 4b95d...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ehm. Så når et mor og hennes sønn drar på ferie sammen så skal de bo på hvert sitt rom? Det er jo langt mer merkelig. 

Anonymkode: 4b95d...d39

Er det merkelig at to voksne bor på hvert sitt rom?

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det merkelig at to voksne bor på hvert sitt rom?

Anonymkode: d358d...68e

Jeg tør påstå det, ja. Hvert fall om man er på ferie sammen. Det er jo ikke snakk om fremmede heller, men noen som har delt hus i en hel oppvekst. 

Anonymkode: 4b95d...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tør påstå det, ja. Hvert fall om man er på ferie sammen. Det er jo ikke snakk om fremmede heller, men noen som har delt hus i en hel oppvekst. 

Anonymkode: 4b95d...d39

huff. merkelige vi da som hadde hvert vårt rom. skulle leid brudesuite for hele fæmmen

Anonymkode: 88897...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner ham godt. Han er veldig hyggelig! 😊

Anonymkode: 264be...f07

Kjenner han kun via insta og snap. Bor heller ikke langt unna. Men han vil ha barn å familie nå han? Tenker det er mange interesserte, inkludert meg! 😁

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ehm. Så når et mor og hennes sønn drar på ferie sammen så skal de bo på hvert sitt rom? Det er jo langt mer merkelig. 

Anonymkode: 4b95d...d39

De hadde jo ett roms med en dobbelseng. 

Normalt for en forelder på tur med voksent avkom er vel ihvertfall en to roms så de slipper dele seng. 

Anonymkode: 12131...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja herlifred, om de deler rom eller ei, spiller ingen rolle. 

Skjønner det kan bli noe intimt i ei dobbelseng med sin mor da...😄 

Herlig mann det der. Jeg har fått et veldig gøy inntrykk av de. Har han på snap å insta. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2018 den 13.26, Anonym bruker skrev:

De hadde jo ett roms med en dobbelseng. 

Normalt for en forelder på tur med voksent avkom er vel ihvertfall en to roms så de slipper dele seng. 

Anonymkode: 12131...61f

Virkelig? Det har da aldri falt meg inn at vi skal ha to rom når jeg reiser med de voksne ungene mine. 

Å bo på samme rom er jo en stor del av kosen med å reise sammen på tur. Når tid ellers kan man ligge og skravle med voksne barn før man sovner?

Anonymkode: cded4...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Virkelig? Det har da aldri falt meg inn at vi skal ha to rom når jeg reiser med de voksne ungene mine. 

Å bo på samme rom er jo en stor del av kosen med å reise sammen på tur. Når tid ellers kan man ligge og skravle med voksne barn før man sovner?

Anonymkode: cded4...673

Man bor da på samme rom når man har en 2 roms. Bare at man slipper å dele seng. 

Jeg skrev ikke 2 rom, men 2 roms. 

Anonymkode: 12131...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke sett charterfeber i det hele tatt? De delte kun rom første natta, fordi det var en misforståelse med bookingen. 

Jeg ville heller ikke bodd på samme hotellrom som min mamma om vi skulle feriere sammen. 

Anonymkode: a2184...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne
On 11/13/2018 at 11:54 PM, Anonym bruker said:

Er det merkelig at to voksne bor på hvert sitt rom?

Anonymkode: d358d...68e

Kunne godt delt rom med min mor, men det er vell ikke like merkelig hvis man er mor/datter som mor/sønn, eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele mannen virker falsk. Det er ikke normalt å ha et slikt forhold til sin mor. Bærer henne på ryggen, og løfter henne opp og bører henne. Så han la nesen inn på kinnet til moren og sa jeg er så glad i deg foran kameraet. Da er det ekte og naturlig da. Nei begge to hungrer etter oppmerksomhet. Moren skal ha 28 % lungekapasitet, men hun klarer både synge, danse, vann aerobic og snakke i ett. I dag så jeg hun hadde en stokk for hun var vond. Rett etterpå filmet Christian henne når hun hoppet og danset bortover veien.  Nei det der er så lite troverdig at jeg vil spy

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har dere ikke sett charterfeber i det hele tatt? De delte kun rom første natta, fordi det var en misforståelse med bookingen. 

Jeg ville heller ikke bodd på samme hotellrom som min mamma om vi skulle feriere sammen. 

Anonymkode: a2184...9df

Det var vel ikke en misforståelse med bookingen? Christian forlangte å få eget rom, og det til og med med havutsikt. Alle de andre deltakerne hadde felles rom så det var planlagt. Ikke lett å ha med å gjøre den mannen der. Sur og grinete var han på hele båt turen. Det var akkurat som han demonstrerte fordi han ikke fikk det som han ville. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en skikkelig særing, må være en diagnose.

Og at han ikke kunne une moren sin det nye rommet med utsikt er helt utrolig. Han sa jo selv at utsikten ikke var det viktigste men å få eget rom. Bra hun fikk bytte.

 

Anonymkode: 6367d...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde en innsamling til sykehus klovnene i forbindelse med bursdagen sin. Han klarte ikke å få til noen særlig innsamling der. Han hadde nok forventet å få inn mange tusen, men nådde ikke målet på 5000 kr engang. Det var nok flaut for han og derfor fjernet han det. I innlegget skrev han at han hadde stor respekt for de som brukte tid på å underholde andre. Det var som han skrøytet av seg selv for på bildet var han og moren selv malt som noen klovner, og han gjør jo ikke annet enn å legge ut klovne filmer av seg selv

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2018 den 19.33, Anonym bruker skrev:

Hele mannen virker falsk. Det er ikke normalt å ha et slikt forhold til sin mor. Bærer henne på ryggen, og løfter henne opp og bører henne. Så han la nesen inn på kinnet til moren og sa jeg er så glad i deg foran kameraet. Da er det ekte og naturlig da. Nei begge to hungrer etter oppmerksomhet. Moren skal ha 28 % lungekapasitet, men hun klarer både synge, danse, vann aerobic og snakke i ett. I dag så jeg hun hadde en stokk for hun var vond. Rett etterpå filmet Christian henne når hun hoppet og danset bortover veien.  Nei det der er så lite troverdig at jeg vil spy

Anonymkode: 35183...0ea

Det er din mening. Tviler på at sykdommen hennes er tilgjort, legen selv og familie ser dette. Løgn om sykdommer kommer verken godt med eller nøkkelen til kjendislivet. 

Fått eg godt i inntrykk av han, får svar fra han opp til flere ganger. Likanes kar det der!!:) 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

For en skikkelig særing, må være en diagnose.

Og at han ikke kunne une moren sin det nye rommet med utsikt er helt utrolig. Han sa jo selv at utsikten ikke var det viktigste men å få eget rom. Bra hun fikk bytte.

 

Anonymkode: 6367d...c79

Diagnose fordi...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, J_29 skrev:

Diagnose fordi...? 

Når du er så sykelig opptatt av oppmerksomhet, så går det under psykiske diagnoser. Christian postet seg selv fra morgen til kveld, med oppstart på badet om morgenen. Etter masse kritikk på kvinneguiden har han tatt seg litt i sammen. Han så vel selv hva han holdt på med

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...