Gå til innhold

Kan jeg flørte med en gift mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Finn deg en ny mann som respekterer deg da

Anonymkode: bd26f...999

Jeg skal gå fra mannen, men jeg kan ikke gjøre det akkurat nå

Anonymkode: 4a66d...858

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flørt er ok. Bare hyggelig! Sex er nei. Flørte kan jeg gjøre åpenlyst, men ikke sexualisert. Bare hyggelig. En dans, et blikk, en enkel berøring.

Ikke mer en det. Elsker mannen min og vil ikke bytte han ut. En uskyldig flørt er bare hyggelig. Det samme synes jeg ift min mann med damer rundt han.

Hyggelig tilbakemelding tenker jeg det er. Dog har jeg opplevd at en dame reagerte på meg kraftig. Det ble en lei situasjon utav noe som egentlig ikke var der, men det var jo en flørt, så så at hun senset den, men den var jo egentlig helt uskyldig og ingenting fysisk hendte.

Anonymkode: acd25...813

Skrevet

Nei, man skal ikke flørte med en som er gift. Uskyldig flørt kan fort utvikle seg. 

Anonymkode: 1e38c...aad

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, man skal ikke flørte med en som er gift. Uskyldig flørt kan fort utvikle seg. 

Hva så? Hvis den gifte mannen er så lite knyttet til kona og har så liten respekt for henne og ikke elsker henne mer enn det, så er det vel like greit å finne ut av det først som sist? 

Anonymkode: 6803e...036

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tipper at du er gift OG nervøs for om mannen din blir sjekket opp🤣 

Nei, det er ingenting galt i flørte med en gift mann. 

Hypotesen din om at damer som ligger med gifte menn er bitre, er meget tynn, klarer virkelig ikke å se sammenhengen der altså☺ Så om vi først skal diskutere, så kan vi jo oppsummere med at KONA ikke er førstevalget for sex, og ei heller fet eneste valget. Dét er trist, men en realitet. 

Anonymkode: c73f7...b08

Mannen blir ofte sjekket opp, men jeg stoler på mannen min og er ikke sjalu. Han har aldri gitt meg noen grunn til det. Du må derimot ha et trist liv om tanken på at andre plages får deg til å le. 

I min erfaring er kvinner som legger seg etter gifte menn bitre over å ikke ha vært noens førstevalg. De er som regel alene, og ender opp alene selv etter å ha ødelagt et ekteskap eller to. Virkelig patetisk. 

Anonymkode: 1e270...7d8

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva så? Hvis den gifte mannen er så lite knyttet til kona og har så liten respekt for henne og ikke elsker henne mer enn det, så er det vel like greit å finne ut av det først som sist? 

Anonymkode: 6803e...036

Kan vel være knyttet til kona i utgangspunktet, men bli fristet vekk fra det. Idiotisk å utfordre skjebnen. Jeg er såpass gammeldags at jeg synes man skal respektere ekteskapet. Ville ikke flørta med en gift mann om jeg var singel iallefall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...