Gå til innhold

Kan jeg flørte med en gift mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror så mange at en kvinnes integritet og selvrespekt er så uløselig knyttet til hvem hun velger å ha sex med...? Får menn redusert selvrespekt av å ha sex med gifte kvinner? Går det utover integriteten deres?

Nå er jeg en trofast kone, men om jeg var singel og hadde sex med en gift mann så hadde ikke det påvirket selvrespekten min LITT engang!

Anonymkode: b870b...6b3

Ja.

Anonymkode: bba94...878

Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det er denne mannen jeg liker. Kjenner han fra tidligere. Ligger jo ikke med hvem som helst. Han får ta ansvar for sitt ekteskap også kan jeg ta ansvar for mitt. Ingen av oss er interessert i å ødelegge de ekteskapene vi er i så det blir med sex. 

Anonymkode: 4a66d...858

Hvordan er det å leve med en sånn hemmelighet? Spør ikke for å dømme - spør fordi jeg vurderer det selv.

Jeg er sykt tiltrukket av en gift mann, og jeg tror han av meg, likevel vil jeg ikke bryte opp hus og hjem for denne nye flammen. Hvordan klarer du å leve med det?

Anonymkode: 53cf4...a47

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er det å leve med en sånn hemmelighet? Spør ikke for å dømme - spør fordi jeg vurderer det selv.

Jeg er sykt tiltrukket av en gift mann, og jeg tror han av meg, likevel vil jeg ikke bryte opp hus og hjem for denne nye flammen. Hvordan klarer du å leve med det?

Jeg har ikke like store problemer med det som han, fordi mitt ekteskap er dødt. Men det funker av praktiske årsaker, derfor er jeg her enda. Desverre, så føler jeg ingen skam. Jeg liker oppmerksomheten jeg får fra han andre, selvom jeg vet det ikke betyr mer enn bare sex. 

Skrevet

Litt flørt har da aldri skadet noen.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

For min del går det bra. Han gift, jeg singel. 

Vi meldes en del der vi snakker om alt mellom himmel og jord. Han har en lederstilling så han jobber ekstremt mye. Å treffes krever en del pga vi ikke bor i samme by, han har en svært krevende jobb og selvfølgelig at han er gift. Men, da vi treffes så er det helt herlig, fantastisk sex. 

Anonymkode: 9297b...f76

• 3 uker senere...
Skrevet
På 11.11.2018 den 13.12, Anonym bruker skrev:

Fordi det er denne mannen jeg liker. Kjenner han fra tidligere. Ligger jo ikke med hvem som helst. Han får ta ansvar for sitt ekteskap også kan jeg ta ansvar for mitt. Ingen av oss er interessert i å ødelegge de ekteskapene vi er i så det blir med sex. 

Dere ødelegger da ekteskapene ved å ha sex. Dette må du da se selv! 

Anonymkode: 1e270...7d8

Skrevet
På 10.11.2018 den 18.00, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke? Jeg ligger med en 

😂😂 jøss

Anonymkode: bd26f...999

Skrevet
På 11.11.2018 den 0.26, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig! 

Jeg har et forhold til en gift mann. Er singel og ønsker meg ingen kjæreste nå. 

Anonymkode: 9297b...f76

Usmakelig.. null sympati for konen?

Skrevet
På 11.11.2018 den 4.59, Anonym bruker skrev:

Nei. Ikke om du har anstendighet og verdighet. Det er noe tragisk over damer som jager etter gifte menn. De er som oftest bitre over å ikke være noens førstevalg. Ganske trist, egentlig... 

Tipper at du er gift OG nervøs for om mannen din blir sjekket opp🤣 

Nei, det er ingenting galt i flørte med en gift mann. 

Hypotesen din om at damer som ligger med gifte menn er bitre, er meget tynn, klarer virkelig ikke å se sammenhengen der altså☺ Så om vi først skal diskutere, så kan vi jo oppsummere med at KONA ikke er førstevalget for sex, og ei heller fet eneste valget. Dét er trist, men en realitet. 

Anonymkode: c73f7...b08

Skrevet

Å ha sex med andre enn dem man er sammen med/gift er respektløst. Sier mye om personen. 

Anonymkode: 7948a...9d9

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere ødelegger da ekteskapene ved å ha sex. Dette må du da se selv! 

Hvordan da? Våre respektive ektefeller vet jo ingenting. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere er søppel begge to

Anonymkode: 75dea...23b

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dere er søppel begge to

Ja det må du jo få lov til å mene, men det er ikke ensbetydende med at vi ødelegger det vi har 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tipper at du er gift OG nervøs for om mannen din blir sjekket opp🤣 

Nei, det er ingenting galt i flørte med en gift mann. 

Hypotesen din om at damer som ligger med gifte menn er bitre, er meget tynn, klarer virkelig ikke å se sammenhengen der altså☺ Så om vi først skal diskutere, så kan vi jo oppsummere med at KONA ikke er førstevalget for sex, og ei heller fet eneste valget. Dét er trist, men en realitet. 

Anonymkode: c73f7...b08

Stakkars dere med kun en kropp å bruke, men ingen vett mannen ønsker å ta vare på. 

Skrevet

Ja det må du jo få lov til å mene, men det er ikke ensbetydende med at vi ødelegger det vi har 

Kanskje like barn faktisk leker best. Søppen + søppel = sant 

Skrevet

Klart de vet det.. de er sikkert bare gla de blir kvitt søppla så de kan finne seg noe skikkelig

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klart de vet det.. de er sikkert bare gla de blir kvitt søppla så de kan finne seg noe skikkelig

Det er ingen av de som blir kvitt oss. Han har er godt ekteskap han, men de har knapt nok sex. Han er veldig glad i kona si og hun elsker han over alt på jord. Jeg har et dårlig ekteskap, som mannen min har ødelagt lenge før jeg lå med denne elskeren min. Og han hadde ikke brydd seg om han fikk greie på det. Han slutta å respektere meg for mange mange år siden. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ingen av de som blir kvitt oss. Han har er godt ekteskap han, men de har knapt nok sex. Han er veldig glad i kona si og hun elsker han over alt på jord. Jeg har et dårlig ekteskap, som mannen min har ødelagt lenge før jeg lå med denne elskeren min. Og han hadde ikke brydd seg om han fikk greie på det. Han slutta å respektere meg for mange mange år siden. 

Du vet at kona elsker han over alt på jord. Hvordan har du hjerte til å gjøre det du gjør?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at kona elsker han over alt på jord. Hvordan har du hjerte til å gjøre det du gjør?

Jeg har dårlig samvittighet ovenfor henne, og det vet han. Vi snakker om det. Men likevel er det faktisk ikke mitt ansvar å sørge for at han holder seg unna. Han er en voksen mann som kan ta ansvar for seg selv. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har dårlig samvittighet ovenfor henne, og det vet han. Vi snakker om det. Men likevel er det faktisk ikke mitt ansvar å sørge for at han holder seg unna. Han er en voksen mann som kan ta ansvar for seg selv. 

Hvorfor blir du hos din mann da? Kunne hatt det bedre uten. 

Skrevet

Du kan flørte og ligge med hvem du vil. Er ingen lov som forbyr deg det

Anonymkode: 6803e...036

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor blir du hos din mann da? Kunne hatt det bedre uten. 

Absolutt! Men akkurat nå kan jeg ikke gå. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Absolutt! Men akkurat nå kan jeg ikke gå. 

Skjønner. Ting er ikke alltid så lett. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Skjønner. Ting er ikke alltid så lett. 

Desverre! Mannen min og jeg er enig om at ekteskapet ikke fungerer, han er ikke villig til å endre på det, men vi er enige om at så lenge vi må være gift nå får vi gjøre det beste utav det. Han hadde brydd seg nada om han visste om han andre. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Finn deg en ny mann som respekterer deg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...