Gå til innhold

Kan jeg flørte med en gift mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har veldig god tone

Anonymkode: 23866...6d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gift selv?

Anonymkode: 53cf4...a47

Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg ligger med en 

Anonymkode: 4a66d...858

Skrevet

Klart du kan! Om det er så lurt er jo en annen sak...

Anonymkode: b2776...87d

Skrevet

Jeg syns det er lavmål. Men litt skader nok ikke. 

Anonymkode: 2a3c7...6ae

Skrevet

Klart du kan flørte litt. Men innenfor anstendighetens grenser. Å legge seg etter gifte menn på alvor, er forkastelig.

Anonymkode: 4fd57...745

Skrevet

Selvfølgelig! 

Jeg har et forhold til en gift mann. Er singel og ønsker meg ingen kjæreste nå. 

Anonymkode: 9297b...f76

Skrevet

Selvsagt. Alle kan til enhver tid flørte med hvem som helst. Flørt er ikke farlig.

Skrevet
17 minutter siden, sug lut skrev:

Selvsagt. Alle kan til enhver tid flørte med hvem som helst. Flørt er ikke farlig.

😉

Anonymkode: 2a3c7...6ae

Skrevet

Selvfølgelig! Flørting er lov, flørting gjør livet verdt å leve! 

Hilsen attraktiv kvinne, 40 år, som har en mann som ikke liker å kysse, ta i meg eller liker å ligge med meg.. Og jeg er pen! Og slank! Og morsom! Og attraktiv (tror jeg, ut fra respons fra tilfeldig forbipasserende,i alle aldre..)

Anonymkode: 3d981...fe3

Skrevet

Nei. Ikke om du har anstendighet og verdighet. Det er noe tragisk over damer som jager etter gifte menn. De er som oftest bitre over å ikke være noens førstevalg. Ganske trist, egentlig... 

Anonymkode: 1e270...7d8

Skrevet

Jeg ser ned på dem som går etter gifte menn (eller menn som har samboer). Ja, det er mannens oppgave å avslå, men jeg syns det vitner om et sterkt behov for bekreftelse på at man er bra nok når man prøver å utkonkurrere kona. Hvorfor ikke finne en singel mann? Det er nok av dem også. 

Anonymkode: 00de2...31f

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser ned på dem som går etter gifte menn (eller menn som har samboer). Ja, det er mannens oppgave å avslå, men jeg syns det vitner om et sterkt behov for bekreftelse på at man er bra nok når man prøver å utkonkurrere kona. Hvorfor ikke finne en singel mann? Det er nok av dem også. 

Av og til velger man ikke hvem man får følelser for...

Men er du gift selv, hi?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ligger med en gift mann. Ikke for å utkonkurrere noen, men fordi jeg liker sexen. Jeg kommer aldri til å ville ha han til noe annet enn sex så sånn sett er det uproblematisk 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Av og til velger man ikke hvem man får følelser for...

Men er du gift selv, hi?

Nei, men man velger hvem man tar det videre med. Nei, jeg er ikke gift, hvordan det? 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ligger med en gift mann. Ikke for å utkonkurrere noen, men fordi jeg liker sexen. Jeg kommer aldri til å ville ha han til noe annet enn sex så sånn sett er det uproblematisk 

Men hvorfor ikke ligge med en singel mann? Hvorfor ødelegge for andre mennesker? 

Skrevet

Det kan du, men ikke hvis du samtidig vil beholde integriteten og selvrespekten din. 

Anonymkode: bba94...878

Skrevet

Gift mann her, sier ja

Anonymkode: 8af3d...ebd

Skrevet

Herregud. Er noen som er utrygge på seg selv her. 

SELVSAGT kan man flørte med en som er gift. Er flørt er bare spennende og ganske normalt. Uansett hvordan man vrir og vender på det, faktum er at man gjennom hele livet (gift eller singel) vil møte mennesker man finner tiltrekkende og har kjemi med. En flørt er uskyldig. Jeg synes man kan avstå å innlede et forhold hvis man er gift, eller den andre personen er gift. Samtidig kan man jo treffe «den rette» (satt på spissen) selvom man kanskje er involvert et annet sted. Det mest ryddige er da å avslutte de man er i om man ønsker å være med en annen. 

Så JA, flørt i vei. Jeg flørter selv innimellom jeg, har også hatt «skittende tanker» om noen av de. 😱 Jeg har det godt med min mann, null planer om å bytte han ut. En flørt piffer bare opp forholdet. 

Anonymkode: 4fbc1...9fd

Skrevet

Jeg er så enig, føler det på akkurat samme måte. Lykke til alle samme 😊

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Ikke om du har anstendighet og verdighet. Det er noe tragisk over damer som jager etter gifte menn. De er som oftest bitre over å ikke være noens førstevalg. Ganske trist, egentlig... 

Ikke noe tragisk over det! Jeg er singel og han jeg ønsker å ha sex med er gift. Ja, vi har et forhold på si. Jeg ønsker ingen kjæreste og har det veldig greit nå. Ikke jaktet jeg han heller....vi møttes og kjemien stemte. 

Anonymkode: 9297b...f76

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan du, men ikke hvis du samtidig vil beholde integriteten og selvrespekten din. 

Anonymkode: bba94...878

Hvorfor tror så mange at en kvinnes integritet og selvrespekt er så uløselig knyttet til hvem hun velger å ha sex med...? Får menn redusert selvrespekt av å ha sex med gifte kvinner? Går det utover integriteten deres?

Nå er jeg en trofast kone, men om jeg var singel og hadde sex med en gift mann så hadde ikke det påvirket selvrespekten min LITT engang!

Anonymkode: b870b...6b3

Skrevet

Nydelig, ønsker noe slikt selv. Mulig jeg er en dårlig mann!!!

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor ikke ligge med en singel mann? Hvorfor ødelegge for andre mennesker? 

Fordi det er denne mannen jeg liker. Kjenner han fra tidligere. Ligger jo ikke med hvem som helst. Han får ta ansvar for sitt ekteskap også kan jeg ta ansvar for mitt. Ingen av oss er interessert i å ødelegge de ekteskapene vi er i så det blir med sex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...