Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #51 Skrevet 6. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: For meg er det helt uaktuelt å bo 50 min unna jobb, det er mange timer hver uke man heller kunne vært sammen med ungene altså. Men det er også helt utenkelig for meg å leve et liv hvor pengene sløses vekk på den måten du beskriver. Vi har fire barn, 2,8 mill i gjeld og tjener 850.000 i året til sammen. Det går helt fint. Men nå jobber ikke jeg i Olso lenger da, både jeg og mannen jobber (og bor) utenfor byen. Siden vi begge har lavtlønnsyrker kan vi bo og jobbe hvor som helst. Anonymkode: c9488...c1c Sløses bort?? Hva snakker du om egentlig? Det er vel det rake motsatte av det jeg skrev. Tre større barn koster mye penger det er fakta. Vi har en veldig fleksibel hverdag og har mye hjemme kontor så vi ser hverandre ganske så ofte. Jeg velger å bo «råflott» billig og faktisk ha penger til overs i steden for å bo meg ihjel. I tillegg vokser barna opp i trygge og gode omgivelser. Venner blir sjokkerte når de hører hvor mye bevis betalte og hvor vi bor. Anonymkode: 5ef1e...081
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #52 Skrevet 6. november 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Godt forsøk, men nei. Poenget var at det blir tåpelig å hevde at det kun er Oslo som er en stor by i Norge. I norsk sammenheng har vi flere store byer. I internasjonal sammenheng har vi INGEN, ei heller Oslo. Så før man sitter på sin høye hest og hånlig hevder at det finnes kun én stor by i Norge så kan det være lurt å løfte blikket litt. Da innser man fort at Bergen og Oslo stiller i samme klasse: store byer i norsk sammenheng, småbyer i internasjonal sammenheng. Oslo er større enn Bergen, men ikke så mye større at man burde se så stor forskjell i boligpriser. 12 millioner for et rekkehus har mest sannsynlig mer med betalingsevne til innbyggerne og at det er et attraktivt område å gjøre, enn antall innbyggereg i Oslo. Hvis du fremdeles ikke skjønner, kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Anonymkode: 58042...a15 Dobbelt størrelse og alle viktige institusjoner er altså ikke viktig. Nei vel. Anonymkode: efade...a6b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #53 Skrevet 6. november 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dobbelt størrelse og alle viktige institusjoner er altså ikke viktig. Nei vel. Anonymkode: efade...a6b Viktig, men ikke så viktig at husprisene dobles. Det har mer med område og gjøre. Anonymkode: 58042...a15
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #54 Skrevet 6. november 2018 Altså dere kan virkelig ikke mene at dette er en adekvat pris for ett rekkehus??? Dere som mener det hvor bor dere? Anonymkode: 5ef1e...081
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #55 Skrevet 6. november 2018 For om en tenker seg om kunne man ha kjøpt ett hus til 13 millioner for samme summen som man betaler for rekkehuset + månedsleie! Du for ganske mye hus for den prisen altså! Også på beste vestkant Anonymkode: 5ef1e...081
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå