Gå til innhold

Mannens fortid.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt uavhengig av hvem mannen din har pult når, skjønner jeg ikke at du orker være sammen med noen du ikke har tillit til. Det er jo grunnmuren i et forhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 31.10.2018 den 10.15, Anonym bruker skrev:

En mann over 30 år som går på et barn(som man faktisk er. Over den seksuelle lavalder eller ei)er pedofili. Skjønner godt du fikk et annet syn på han. 

Anonymkode: 2d281...52d

Nei, man er ikke pedofil når man har sex med en 16-åring. Nå får du jammen gi deg!

Anonymkode: 43a74...2b1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, man er ikke pedofil når man har sex med en 16-åring. Nå får du jammen gi deg!

Anonymkode: 43a74...2b1

Ikke pedofil nei, men det er langt over grensen for en 34-åring å ha sex med ei på 16!

Anonymkode: 3664c...985

Skrevet

dette må du bare legge fra deg, eller gå fra mannen, hvis du skal dvele ved fortiden hans

Anonymkode: f847f...330

Skrevet

Det største problemet er vel at du opplever at han lyver til deg. Mye. Du har ikke tillit til han og du tror han ikke når han lover at han sier sannheten (med god grunn!).

Han respekterer deg ikke, og det tror jeg ikke jeg hadde funnet meg i!

Anonymkode: a8b51...b9d

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det største problemet er vel at du opplever at han lyver til deg. Mye. Du har ikke tillit til han og du tror han ikke når han lover at han sier sannheten (med god grunn!).

Han respekterer deg ikke, og det tror jeg ikke jeg hadde funnet meg i!

Anonymkode: a8b51...b9d

Det er helt sant det..... Problemet er at jeg er så glad i han. Og vi har et lite barn sammen... huff... Og jeg tenker vel at han er i stand til å være utro eller har vært utro når han lyver om alt fra penger til fortid. 

Anonymkode: f2a43...925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...