Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #51 Skrevet 20. oktober 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk. Ja har barn fra tidligere forhold, og er i ett stabilt forhold nå, men føler det er for tidlig til å få med nåværende. Gravid på p-pillen sist. Og ble syk. Derfor må jeg være av pillene en stund. Sambo nekter kondom (som mange andre menn), og derfor var vi enig om at da trekker han seg ut i god tid før utløsning. Men jeg frykter der har vært noen sædceller som har kommet ut iløpet av samleiet.. 😔 Ber til høyere makter at jeg ikke er gravid igjen, men er fryktelig redd jeg er det og aner ikke hva jeg skal gjøre. Takk for at du svarte på en ordentlig måte enn å drive heksejakten som så alt for ofte foregår her inne. Hi Anonymkode: 2636b...5d9 Herregud!! Det er for tidlig med barn nå, kanskje senere? Og han nekter kondom også etter en abort? Enten troller du ellers så er dere ikke friske i hodet!!! Anonymkode: 4e088...717
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #52 Skrevet 20. oktober 2018 Regner med at dette er et tulleinnlegg!! Ingen er så dumme at de går å har ubeskyttet sex 11 dager etter en abort! Mannen nekter kondom, hørt noe så dumt??!!! Anonymkode: 65b86...859
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #53 Skrevet 20. oktober 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Klem til Hi. Herregud. Enkelte damer er faen meg klare for et kurs i empati og medfølelse. De har det vel kjipt selv å må føle seg bedre enn noen. Anonymkode: 85e60...bd3 Og hi trenger et kurs i prevensjon Anonymkode: 90d34...e80
Gjest Marihønne Skrevet 20. oktober 2018 #54 Skrevet 20. oktober 2018 Du fortjener bedre enn en "mann" som setter egen nytelse foran ditt velvære og helse. Hvis du blir syk av p-piller og han virkelig er så lavmål at han ikke har sympati for dette og nekter å bruke kondom selv om han godt vet at du blir syk av annen prevensjon så er dette virkelig ikke en mann verdt å ta vare på. Du fortjener bedre enn dette.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #55 Skrevet 4. november 2018 På 20.10.2018 den 12.56, Anonym bruker skrev: Dette er i hvert fall tull! Man kan fint bli gravid med HCG i blodet. Anonymkode: 8436a...8be Nei, så lenge det er hcg i blodet får man ikke el!! Anonymkode: efc6c...7ac
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #56 Skrevet 4. november 2018 Sjansen er stor for at dette er trolling. Og hvis det er reelt, er hun såpass ressurssvak at hun neppe evner å gi en unge gode oppvekstvilkår. I så fall er det jo synd på henne. Nekter å tro at folk holder på sånn som dette fordi det er gøy å ta abort, altså. Så hold de kjipe kommentarene for dere selv. Mest sannsynlig mater dere bare et troll, og uansett har det ingen hensikt. Anonymkode: 2ddfc...f78
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #57 Skrevet 4. november 2018 27 minutes ago, Anonym bruker said: Nei, så lenge det er hcg i blodet får man ikke el!! Anonymkode: efc6c...7ac Det går an. Ikke med skyhøyt hcg, men lave verdier jo. Anonymkode: e5f97...729
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #58 Skrevet 4. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, så lenge det er hcg i blodet får man ikke el!! Anonymkode: efc6c...7ac Det er ikke hcg'et alene som forhindrer ny eggløsning-det er økningen av progesteron og østrogen under graviditet som forhindrer det. Progesteron- og østrogenmengden faller fort etter svangerskapsavbruddet, og derfor kan man fint bli gravid med hcg i blodet. Anonymkode: 66c18...8ec
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #59 Skrevet 4. november 2018 Hvordan går der Hi? ❤️ Anonymkode: 85e60...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå