Gjest Marihønne Skrevet 19. oktober 2018 #26 Skrevet 19. oktober 2018 Ville nok dratt til legen for å ta en blod prøve.. Mulig vanlige tester du får kjøpt på apotek kan slå feil ettersom du var gravid for ikke så lenge siden og hadde blødninger etter det. Ville anbefalt deg å be han bruke kondom hvis du ikke kan benytte deg av p-piller (smart og bruke kondom uansett selv om du går på p-piller da kondom er det eneste som beskytter mot kjønnssykdommer og diverse ) Man er aldri sikret mot å bli gravid uansett hvordan tid i måneden man velger å ha samleie, du har til og med de som blir gravide rett etter mensen, noe som i teorien skal være veldig usannsynlig. Det er også en mulighet for at din menstruasjonssyklus har blitt litt forstyrret med tanke på svangerskapsavbruddet
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #27 Skrevet 19. oktober 2018 Man kan ikke bli gravid så lenge man har hcg i blodet, så om det er en positiv test betyr det enten at ikke all hcg er ute og er dermed ikke gravid, eller at man er gravid. Så eneste måten å sjekke det på, er ved blodprøver, altså sjekke om det stiger eller synker. Anonymkode: efc6c...7ac
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #28 Skrevet 19. oktober 2018 Det kan også hende at aborten mislykkes.. Anonymkode: edb1e...b4d
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #29 Skrevet 19. oktober 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun ber ikke om deres meninger om hverken prevensjon eller atferden hennes men sannsynligheten for ny graviditet. Den er der. Statistisk sett er du mest sannsynlig ikke fravid men det kan hende du er det og det finner du bare ut ved ny test. Barn fra før og stabilt forhold? Klem Anonymkode: 85e60...bd3 Tusen takk. Ja har barn fra tidligere forhold, og er i ett stabilt forhold nå, men føler det er for tidlig til å få med nåværende. Gravid på p-pillen sist. Og ble syk. Derfor må jeg være av pillene en stund. Sambo nekter kondom (som mange andre menn), og derfor var vi enig om at da trekker han seg ut i god tid før utløsning. Men jeg frykter der har vært noen sædceller som har kommet ut iløpet av samleiet.. 😔 Ber til høyere makter at jeg ikke er gravid igjen, men er fryktelig redd jeg er det og aner ikke hva jeg skal gjøre. Takk for at du svarte på en ordentlig måte enn å drive heksejakten som så alt for ofte foregår her inne. Hi Anonymkode: 2636b...5d9
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #30 Skrevet 19. oktober 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Huff, for en lei situasjon komme i. Dessverre for sent å være etterpåklok nå, og alle gjør vi innimellom feil vi skulle hatt ugjort. Anbefaler deg å ta en test så snart som mulig. Ikke ta sorgene på forskudd! Kanskje er du ikke gravid, og istedet kan du bruke denne erfaringen til å unngå nye dårlige valg fremover. Jeg ønsker deg lykke til! Anonymkode: 55998...8f4 Tusen takk for at du svarte på en ordentlig måte. Utrulig trist å se hvordan forumet her har blitt.. Over til saken, alt annet enn ønskelig dette. Ble gravid på pillen, og ble syk og må være av pillen en stund. Mannen nekter kondom som mange andre og han trekker seg dermed ut i god tid. Men jeg frykter der har vært sædceller som har kommet ut ila akten da jeg er stygt redd for at jeg har blitt gravid igjen... Utrolig trist og jeg er fryktelig fortvilt. Hvis jeg tar en test nå vil den vell uansett være negativ da det bare er en uke siden sånn ca at jeg hadde EL? Eller? Hva i alle dager skal jeg gjøre hvis jeg er gravid igjen? 😞 Igjen, tusen takk, er fortvilt nok som det er, så var fint å få et ordentlig svar. Og ikke bare svar som antyder at ‘sex er kun for å lage barn, så vil du ikke det må du avstå’ å all det andre folk lirer av seg her inne for å få ut egen frustrasjon og bitterhet hi Anonymkode: 2636b...5d9
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #31 Skrevet 19. oktober 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk. Ja har barn fra tidligere forhold, og er i ett stabilt forhold nå, men føler det er for tidlig til å få med nåværende. Gravid på p-pillen sist. Og ble syk. Derfor må jeg være av pillene en stund. Sambo nekter kondom (som mange andre menn), og derfor var vi enig om at da trekker han seg ut i god tid før utløsning. Men jeg frykter der har vært noen sædceller som har kommet ut iløpet av samleiet.. 😔 Ber til høyere makter at jeg ikke er gravid igjen, men er fryktelig redd jeg er det og aner ikke hva jeg skal gjøre. Takk for at du svarte på en ordentlig måte enn å drive heksejakten som så alt for ofte foregår her inne. Hi Anonymkode: 2636b...5d9 Vil ikke mannen bruke kondom, så får dere la vær å ha sex. Anonymkode: 90d34...e80
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #32 Skrevet 19. oktober 2018 Seriøst. Du har fjernet et foster fordi dere er tidlig i forholdet, "mannen" vil ikke bruke kondom og allikevel har dere ubeskyttet sex? Alle vet at å hoppe av i svingen er hjernedødt! Det burde ikke være lov å være så dum! Så hva skal dere evt gjøre nå da? Ta en ny abort? Tenk skammen når du kommer tilbake for runde 2 under en mnd etter sist, eller skal du beholde og da for alltid tenke på det barnet som ble valgt bort uker før? Ja, dette er slemt, men jeg blir så himla provosert av sånne som tar så lett på sånt, hadde det vært meg hadde jeg vært overlykkelig og tatt i mot! Jeg er selv ufrivillig barnløse, så mulig det er grunnen til at jeg føler så sterkt for det. Jeg fatter ikke at noen klarer å gjennomføre en abort for en sånn tankeløs og syltynn grunn, også ha så lite respekt for det at man puler på seg en ny direkte etter!? Anonymkode: efc6c...7ac
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #33 Skrevet 19. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst. Du har fjernet et foster fordi dere er tidlig i forholdet, "mannen" vil ikke bruke kondom og allikevel har dere ubeskyttet sex? Alle vet at å hoppe av i svingen er hjernedødt! Det burde ikke være lov å være så dum! Så hva skal dere evt gjøre nå da? Ta en ny abort? Tenk skammen når du kommer tilbake for runde 2 under en mnd etter sist, eller skal du beholde og da for alltid tenke på det barnet som ble valgt bort uker før? Ja, dette er slemt, men jeg blir så himla provosert av sånne som tar så lett på sånt, hadde det vært meg hadde jeg vært overlykkelig og tatt i mot! Jeg er selv ufrivillig barnløse, så mulig det er grunnen til at jeg føler så sterkt for det. Jeg fatter ikke at noen klarer å gjennomføre en abort for en sånn tankeløs og syltynn grunn, også ha så lite respekt for det at man puler på seg en ny direkte etter!? Anonymkode: efc6c...7ac Jeg har 2 barn med 2 forskjellige menn! 1 fikk jeg da jeg var 18 år, barnefar stakk og vi så han aldri igjen. 2 fikk jeg når jeg var 27. Vi har 50/50. Er 33 år idag og jeg og mannen har bare vært sammen 1 år! Gravid ble jeg på p-pillen!! At du er barnløs er ikke min feil, ei heller skal jeg måtte stå til ansvar å svare på idioti som du kommer med her. Hvem har sagt jeg tar lett på det, ser det slik ut etter det jeg skriver?!? Nei!! Overhodet ikke!! Verden er ikke svart/hvit. Hi Anonymkode: 2636b...5d9
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #34 Skrevet 19. oktober 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har 2 barn med 2 forskjellige menn! 1 fikk jeg da jeg var 18 år, barnefar stakk og vi så han aldri igjen. 2 fikk jeg når jeg var 27. Vi har 50/50. Er 33 år idag og jeg og mannen har bare vært sammen 1 år! Gravid ble jeg på p-pillen!! At du er barnløs er ikke min feil, ei heller skal jeg måtte stå til ansvar å svare på idioti som du kommer med her. Hvem har sagt jeg tar lett på det, ser det slik ut etter det jeg skriver?!? Nei!! Overhodet ikke!! Verden er ikke svart/hvit. Hi Anonymkode: 2636b...5d9 Hadde du ikke tatt ltt på det, så hadde du beskyttet deg så du ikke ble gravid igjen, uansett hva mannen måtte ha å si om det Anonymkode: 90d34...e80
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #35 Skrevet 19. oktober 2018 Mannen kan jo ikke bare "nekte" kondom i en sånn situasjon!? Nei, det gjelder ikke så mange menn. Ikke skikkelige menn! Anonymkode: edb1e...b4d
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #36 Skrevet 20. oktober 2018 Nekter kondom? Hva er det for noe tull....?? Ikke mye til mann du har funnet deg for æ si det slik.. Ris til egen bak dette her. Anonymkode: f1ca3...7ce
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #37 Skrevet 20. oktober 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har 2 barn med 2 forskjellige menn! 1 fikk jeg da jeg var 18 år, barnefar stakk og vi så han aldri igjen. 2 fikk jeg når jeg var 27. Vi har 50/50. Er 33 år idag og jeg og mannen har bare vært sammen 1 år! Gravid ble jeg på p-pillen!! At du er barnløs er ikke min feil, ei heller skal jeg måtte stå til ansvar å svare på idioti som du kommer med her. Hvem har sagt jeg tar lett på det, ser det slik ut etter det jeg skriver?!? Nei!! Overhodet ikke!! Verden er ikke svart/hvit. Hi Anonymkode: 2636b...5d9 Klem til Hi. Herregud. Enkelte damer er faen meg klare for et kurs i empati og medfølelse. De har det vel kjipt selv å må føle seg bedre enn noen. Anonymkode: 85e60...bd3
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #38 Skrevet 20. oktober 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har 2 barn med 2 forskjellige menn! 1 fikk jeg da jeg var 18 år, barnefar stakk og vi så han aldri igjen. 2 fikk jeg når jeg var 27. Vi har 50/50. Er 33 år idag og jeg og mannen har bare vært sammen 1 år! Gravid ble jeg på p-pillen!! At du er barnløs er ikke min feil, ei heller skal jeg måtte stå til ansvar å svare på idioti som du kommer med her. Hvem har sagt jeg tar lett på det, ser det slik ut etter det jeg skriver?!? Nei!! Overhodet ikke!! Verden er ikke svart/hvit. Hi Anonymkode: 2636b...5d9 Hva slags idioti er det jeg kommer med, egentlig? For det som er idioti er å ha sex uten beskyttelse, og det rett etter en abort pga uønsket graviditet! Så jo, det virker som at du tar veldig lett på det! Og selv om mannen tydeligvis er dum og ego, så bør du ta ansvar for å unngå slike ting. Det er ikke din feil at jeg er barnløs, men jeg blir som sagt skikkelig provosert når andre er så likegyldig og lite respektløs. Jeg sliter med å fatte det! 1 time siden, Anonym bruker skrev: Klem til Hi. Herregud. Enkelte damer er faen meg klare for et kurs i empati og medfølelse. De har det vel kjipt selv å må føle seg bedre enn noen. Anonymkode: 85e60...bd3 Nei, jeg har det ikke kjipt med meg selv, og det står ikke på empati og medfølelse. Når noen skriver slike ting her inne, må man regne med alle slags forskjellige svar, for det er ikke alle som klarer å være enig og forståelsesfull med hi. Jeg syns det er en egoistisk handling å ta abort for så å bli gravid noen uker etterpå! Så nei, jeg mangler verken empati eller medfølelse, men jeg har det ikke til alle. Anonymkode: efc6c...7ac
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #39 Skrevet 20. oktober 2018 En mann som må ha sex 11 dager etter en abort, men som ikke vil bruke kondom, er ikke verdt å bruke mer tid, krefter eller energi på. Klem til deg, HI! Jeg skjønner at du ikke har det så lett. Anonymkode: 4ad58...b8f
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #40 Skrevet 20. oktober 2018 Er det virkelig mulig å være så jævla dum? Anonymkode: 79a77...691
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #41 Skrevet 20. oktober 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har 2 barn med 2 forskjellige menn! 1 fikk jeg da jeg var 18 år, barnefar stakk og vi så han aldri igjen. 2 fikk jeg når jeg var 27. Vi har 50/50. Er 33 år idag og jeg og mannen har bare vært sammen 1 år! Gravid ble jeg på p-pillen!! At du er barnløs er ikke min feil, ei heller skal jeg måtte stå til ansvar å svare på idioti som du kommer med her. Hvem har sagt jeg tar lett på det, ser det slik ut etter det jeg skriver?!? Nei!! Overhodet ikke!! Verden er ikke svart/hvit. Hi Anonymkode: 2636b...5d9 Du tar tydeligvis lett på det, når du har ubeskyttet sex etter en abort! Jeg har aldri i mitt liv skrevet stygt til noen herinne, men gjør et unntak i ditt tilfelle! Anonymkode: 02573...47c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #42 Skrevet 20. oktober 2018 Men om du er 33, og du har to barn fra før, og blir gravid på pillen...altså det finnes bedre alternativer en å hoppe av i svingen: -Pessar! -sæddrepende krem (sammen med pessar helst da, selvfølgelig!) -kobberspriral (ikke hormoner) -femidom -Sterilisering, enten deg eller han. ...sånn til neste gang da. Anonymkode: 5ccf4...6cd
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #43 Skrevet 20. oktober 2018 Er dette ditt tredje barn med tredje mann? Herregud kvinne, ta ansvar for eget liv Anonymkode: e5f97...729
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #44 Skrevet 20. oktober 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Man kan ikke bli gravid så lenge man har hcg i blodet, så om det er en positiv test betyr det enten at ikke all hcg er ute og er dermed ikke gravid, eller at man er gravid. Så eneste måten å sjekke det på, er ved blodprøver, altså sjekke om det stiger eller synker. Anonymkode: efc6c...7ac Dette er i hvert fall tull! Man kan fint bli gravid med HCG i blodet. Anonymkode: 8436a...8be
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #45 Skrevet 20. oktober 2018 På 19. oktober 2018 den 1.03, Anonym bruker skrev: Nei, det står i hi. Hopp av er plan frem til jeg kan starte på igjen hi Anonymkode: 2636b...5d9 Og FOR en god plan det er!!! Anonymkode: 95935...b96
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #46 Skrevet 20. oktober 2018 Og altså, menn flest nekter ikke kondom! "Menn" kan finne på å sette egen nytelse foran sunn fornuft. Men her virker det jo virkelig som dere er på samme nivå. Anonymkode: 95935...b96
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #47 Skrevet 20. oktober 2018 For en leit situasjon. Får håpe at du ikke er gravid igjen. Hvis du må ta pause fra pillen en stund og ønsker ikke ny graviditet, så bør mannen bruke kondom for en periode. Det er litt rart å nekte kondom og samtidig ikke ønske ny graviditet. Hvis mannen min nektet dette i en slik situasjon, så hadde ikke vi hatt sex til jeg begynte på pillen igjen. Alt vi kvinner må gjøre for å unngå å få barn, mens menn kan knulle i vei og kun tenke på egen nytelse. Det er på tide at begge tar ansvar for det. Må si at jeg også ble provosert, men det er mest fordi mannen din nekter kondom. Jeg blir irritert av menn som kun tenker på seg selv mens kvinnen må gjøre alt. I ditt tilfelle gjør du alt: ta piller for å hindre eggløsning, gå gjennom kirurgisk inngrep for å fjerne embryo/foster og passe på at du ikke blir gravid igjen. Hva gjør mannen din? Anonymkode: 4ba76...282
Mia_73 Skrevet 20. oktober 2018 #48 Skrevet 20. oktober 2018 Han nekter å bruke kondom? Da er det DIN oppgave å nekte ha sex med ham. Det er du som kvinne som får konsekvensen, og det ser jo ut som det har skjedd. Ikke han som må krype til korset og forklare til legen hvorfor du ønsker abort - igjen. Abort er siste utvei i mine øyne. Det er ingen prevensjon og skal ikke brukes deretter.
sug lut Skrevet 20. oktober 2018 #49 Skrevet 20. oktober 2018 På 19.10.2018 den 1.03, Anonym bruker skrev: Nei, det står i hi. Hopp av er plan frem til jeg kan starte på igjen hi Anonymkode: 2636b...5d9 Du er for dum til annet enn sterilisering.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #50 Skrevet 20. oktober 2018 10 minutter siden, sug lut skrev: Du er for dum til annet enn sterilisering. Og der kom den bitre frøken fram i lyset. Uffda. Anonymkode: 9c221...361
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå