Gå til innhold

Samboeren til eksen nekter meg å kjøre i samme bil som han...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

DEt er nettopp det jeg har!

Anonymkode: 366dc...e38

Da har du en merkelig måte å tolke på ihvertfall. 

Anonymkode: 0c0d4...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe så flaut av nye dama å nedverdige seg til å vise seg så sjalu da! Inngår man et forhold til en som har barn fra før, så må man faktisk skjønne at det inngår i pakken å samarbeide med barnemoren. 

Uff, jeg gremmes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Finner eksen din seg i dette da? Er han en dott?

Anonymkode: 26e08...f05

Selv om vi samarbeider bra, så kan han være en dott ja (det er en grunn til at vi ikke er sammen lenger). Men det var dama hans som tok initiativ til å ringe meg, ihvertfall såvidt jeg vet. Han prater nok med henne om dette, men om han gjør noe med det, eller krever noe av henne, det aner jeg ikke. Nå er det jo noen dager siden det skjedde, og jeg har ikke hørt noe fra eksen min om dette enda. HI

Anonymkode: 8ee69...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kari Mari skrev:

Noe så flaut av nye dama å nedverdige seg til å vise seg så sjalu da! Inngår man et forhold til en som har barn fra før, så må man faktisk skjønne at det inngår i pakken å samarbeide med barnemoren. 

Uff, jeg gremmes. 

Igrunn helt enig med deg om det...! Men det er ikke min jobb å fortelle henne dette, det bør eksen min gjøre, selv om det kan være veldig fristende å fortelle akkurat hva jeg mener. Har foreløpig tenkt å holde meg for god til det. HI

Anonymkode: 8ee69...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Igrunn helt enig med deg om det...! Men det er ikke min jobb å fortelle henne dette, det bør eksen min gjøre, selv om det kan være veldig fristende å fortelle akkurat hva jeg mener. Har foreløpig tenkt å holde meg for god til det. HI

Anonymkode: 8ee69...28f

Det holder jeg veldig med deg i 😄 Ikke si noe sånt til henne! 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg igjen i "problemstillingen", min eks's nye samboer har aldri tålt meg, regner med det er fordi de traff hverandre når han og jeg var gift. Hun har siden dag 1 fremstått usikker og sint, mannen får ikke lov å snakke med meg en gang uten at hun er tilstede!🙄😅 Han kommer og forteller meg hva de/hun har bestemt ang vårt barn osv, og han har ikke baller til å stå imot henne. Heller ikke når vi har vært på fvk og ham har fått forklart i klartekst at det er mor og far som bestemmer, og steforeldre står lengre bak.

Så her hadde vi aldri kunne kjørt i samme bil, for hun hadde nektet han😉 I motsetning til dere, så tar ikke samboeren kontakt med meg, hun later som at jeg ikke finnes, så her går alt gjennom eksmannen. Og han vet hva jeg tenker og føler om hans "nye".

Anonymkode: b5c78...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Igrunn helt enig med deg om det...! Men det er ikke min jobb å fortelle henne dette, det bør eksen min gjøre, selv om det kan være veldig fristende å fortelle akkurat hva jeg mener. Har foreløpig tenkt å holde meg for god til det. HI

Anonymkode: 8ee69...28f

Er det et nytt forhold?

Anonymkode: ea0c2...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det et nytt forhold?

Anonymkode: ea0c2...35b

Nei, vil ikke si det. Ca 2 år har de vært sammen tror jeg. Har kjørt sammen med eksen flere ganger i løpet av den tida. Mulig eksen ikke alltid har fortalt at vi har kjørt sammen, men nå følte tydeligvis dama hans for å si ifra. Jeg aner ikke hvorfor (kan jo være ting jeg ikke vet om...?) HI

Anonymkode: 8ee69...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...