Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #76 Skrevet 12. september 2018 Vi har en dag i uken med vegetarmiddag. Jeg spiser svært lite kjøtt og familien generelt spiser mindre kjøtt enn vanlig. Har vi kylling holder det med to fileter til hele familien, men alle blir gode og mette fordi vi har mye tilbehør. Hummus er forøvrig veldig populært, jeg lager det selv og spiser det også som påleggg på knekkebrød. Kikerter er nydelig som chili nøtter. Blandes med litt olje og krydder og stekes i ovnen. Veldig god og sunn snacks. Anonymkode: 4db9b...b55
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #77 Skrevet 12. september 2018 Men dere som aldri spiser vegetar. Spiser dere virkelig kjøtt til hvert eneste måltid? Aldri havregrøt til frokost eller en skive uten kjøttpålegg? Grønnsaksuppe? Vokste opp med mye kjøtt, pappa var med i jaktlag så fryseren var alltid full, men vi spiste jo ikke alltid kjøtt. Høres bare litt rart ut, men folk er jo forskjellige... Anonymkode: 9b950...6cc
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #78 Skrevet 12. september 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men dere som aldri spiser vegetar. Spiser dere virkelig kjøtt til hvert eneste måltid? Aldri havregrøt til frokost eller en skive uten kjøttpålegg? Grønnsaksuppe? Vokste opp med mye kjøtt, pappa var med i jaktlag så fryseren var alltid full, men vi spiste jo ikke alltid kjøtt. Høres bare litt rart ut, men folk er jo forskjellige... Anonymkode: 9b950...6cc Det er klart jeg ikke spiser kjøtt til alle måltider, men hi sitt spørsmål var om middager, så jeg gikk ut i fra det når jeg svarte. Anonymkode: 17eb1...030
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #79 Skrevet 12. september 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men dere som aldri spiser vegetar. Spiser dere virkelig kjøtt til hvert eneste måltid? Aldri havregrøt til frokost eller en skive uten kjøttpålegg? Grønnsaksuppe? Vokste opp med mye kjøtt, pappa var med i jaktlag så fryseren var alltid full, men vi spiste jo ikke alltid kjøtt. Høres bare litt rart ut, men folk er jo forskjellige... Anonymkode: 9b950...6cc Eh... Selvsagt ikke. Men nå var det snakk om middag... Anonymkode: 2e85c...465
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #80 Skrevet 12. september 2018 7 minutes ago, Anonym bruker said: Eh... Selvsagt ikke. Men nå var det snakk om middag... Anonymkode: 2e85c...465 Joda, men dere sier dere ikke blir mett uten kjøtt så da regnet jeg med dere måtte ha kjøtt til alle måltider eller så går dere sultne selvom dere har spist. Anonymkode: 9b950...6cc
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #81 Skrevet 12. september 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men dere som aldri spiser vegetar. Spiser dere virkelig kjøtt til hvert eneste måltid? Aldri havregrøt til frokost eller en skive uten kjøttpålegg? Grønnsaksuppe? Vokste opp med mye kjøtt, pappa var med i jaktlag så fryseren var alltid full, men vi spiste jo ikke alltid kjøtt. Høres bare litt rart ut, men folk er jo forskjellige... Anonymkode: 9b950...6cc Spiser ikke havregrøt til frokost. Hender jeg spiser ei skive uten kjøttpålegg, men den andre skiven er med, så da blir det kjøtt. Spiser salat til lunsj, men da med kylling, skinke eller tunfisk og brød til. Grønnsakssuppe med pølse eller svineknoke. Her er det kjøtt til alle måltider Anonymkode: 4547d...611
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #82 Skrevet 12. september 2018 Aldri ren vegetar, har supper uten kjøtt men ofte lagd på hønsebuljong, eller har egg, smør og ost. men vi bruker mye Fisk. Anonymkode: 34eea...2cb
Toneelise Skrevet 12. september 2018 #83 Skrevet 12. september 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 16eab...5ad Ingen. Jeg er ikke vegetarianer.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #85 Skrevet 12. september 2018 1-4 ganger i uka. Hvis vi regner egg som vegetar da. Vegetarmiddager vi spiser er f.eks. mange ulike supper med brød og kanskje kokt egg, curry basert på linser, falafel (ungene elsker det), pastasalat, middagsomelett (masse fyll) med nybakt brød, ulike former for vegetarburger. En sjelden gang har vi grøt eller pannekaker til middag også. Vi spiser fugl og fisk innimellom, men avstår fra rødt kjøtt. Anonymkode: b209f...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå