gale damen Skrevet 30. august 2018 #76 Skrevet 30. august 2018 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelpes, som du gnager. Sånne som deg er ufattelig irriterende Anonymkode: 26a19...06a Ja, men det er da absolutt ingen som tvinger deg verken til å lese eller å delta. Jeg kjeder meg en smule på jobb, jeg er i kranglehumør, og jeg driter i grunnen i om sytten ukjente på et anonymforum ergrer seg over det.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #77 Skrevet 30. august 2018 Akkurat nå, gale damen skrev: Ja, men det er da absolutt ingen som tvinger deg verken til å lese eller å delta. Jeg kjeder meg en smule på jobb, jeg er i kranglehumør, og jeg driter i grunnen i om sytten ukjente på et anonymforum ergrer seg over det. Tenkte det nok 😉 Du er kun ute etter å krangle. Så hjelper det jo ikke hvilke argumenter du får, du vil likevel fortsette med å krangle bare fordi du har lyst. Dårlig ståsted for en diskusjon. Og det kommer man sjeldent langt med. Hilsen den andre anonyme (Forresten, meget beleilig at du var selv ute etter å diskutere flere av mine eksempler, helt frem til min side av saken ble belyst med faktum. Da var det plutselig «irrelevant for diskusjonen» og «hadde ikke noe med saken å gjøre». Finn noe bedre å bruke tiden din på. Jobben din for eksempel) Anonymkode: 4b1aa...d45
gale damen Skrevet 30. august 2018 #78 Skrevet 30. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tenkte det nok 😉 Du er kun ute etter å krangle. Så hjelper det jo ikke hvilke argumenter du får, du vil likevel fortsette med å krangle bare fordi du har lyst. Dårlig ståsted for en diskusjon. Og det kommer man sjeldent langt med. Hilsen den andre anonyme (Forresten, meget beleilig at du var selv ute etter å diskutere flere av mine eksempler, helt frem til min side av saken ble belyst med faktum. Da var det plutselig «irrelevant for diskusjonen» og «hadde ikke noe med saken å gjøre». Finn noe bedre å bruke tiden din på. Jobben din for eksempel) Anonymkode: 4b1aa...d45 Nei. Jeg var i grunnen ute etter svar på spørsmål, som jeg ennå ikke har fått. Det jeg HAR fått, i bøtter og spann, er ikke sammenlignbare eksempler på at folk er allergiske, ad nauseam gjentagelser om at verden ikke kan tilpasses alle (som vi allerede i første runde var enige om), en del mer eller mindre faktabaserte linker.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #79 Skrevet 30. august 2018 35 minutter siden, gale damen skrev: Nei. Jeg var i grunnen ute etter svar på spørsmål, som jeg ennå ikke har fått. Det jeg HAR fått, i bøtter og spann, er ikke sammenlignbare eksempler på at folk er allergiske, ad nauseam gjentagelser om at verden ikke kan tilpasses alle (som vi allerede i første runde var enige om), en del mer eller mindre faktabaserte linker. Hehe, if you say so. Er mange her som ser det samme som meg. Tror du bare prøver å være vanskelig med vilje 😉 Anonymkode: 4b1aa...d45
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #80 Skrevet 30. august 2018 På 28.8.2018 den 23.01, Anonym bruker skrev: Håper det. Det stinker! Men nå har det blitt helt vanlig med parfymerte produktet innen hårpleie, hudpleie og vaskemidler, så vi er ikke kvitt svineriet. Anonymkode: 27986...1c1 "menneske" lukter ikke særlig godt, så takk og lov for parfyme. Anonymkode: 5c7dc...6e1
MammantilNurket Skrevet 30. august 2018 #81 Skrevet 30. august 2018 (endret) Hver dag - uavhengig om jeg er hjemme eller skal ut. Fikk min første parfyme da jeg var 8-9 år: «Colors» fra Benneton. 😊 Liker litt tunge dufter som Chanel no 5, Decadence fra Marc Jacobs og Poison-duftene til Dior. Om sommeren bruker jeg Tai Sunset fra Escada. Får stadig tilbakemelding på at jeg lukter såååå godt av både kolleger, elever og andre. Endret 30. august 2018 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #82 Skrevet 30. august 2018 1 time siden, gale damen skrev: Ja, men det er da absolutt ingen som tvinger deg verken til å lese eller å delta. Jeg kjeder meg en smule på jobb, jeg er i kranglehumør, og jeg driter i grunnen i om sytten ukjente på et anonymforum ergrer seg over det. Jeg har ikke brukt parfyme på over 10 år tror jeg. Dine ufyselige innlegg frister meg til å ta en dæsj. Så får du skylde på deg selv når du eller noen andre blir dårlige i morgen. Jeg er i kranglehumør og driter i om 17 ukjente får en dårlig dag. Anonymkode: 2c555...f18
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #83 Skrevet 30. august 2018 Jeg jobber i bhg og bruker derfor ikke parfyme i jobbsammenheng.men kan godt bruke litt hvis jeg skal ute med venner eller mannen. Anonymkode: 92277...513
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #84 Skrevet 30. august 2018 2 timer siden, gale damen skrev: Nei. Jeg var i grunnen ute etter svar på spørsmål, som jeg ennå ikke har fått. Det jeg HAR fått, i bøtter og spann, er ikke sammenlignbare eksempler på at folk er allergiske, ad nauseam gjentagelser om at verden ikke kan tilpasses alle (som vi allerede i første runde var enige om), en del mer eller mindre faktabaserte linker. Det er utrolig synd at sånne som deg, ødelegger for de som virkelig har problemer med parfyme. For det eneste du oppnår med kranglingen din er at folk blir irritert, i stedet for at de får forståelse for det, men det driter du vel og i. Godt jobbet. Anonymkode: 26a19...06a
gale damen Skrevet 30. august 2018 #85 Skrevet 30. august 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er utrolig synd at sånne som deg, ødelegger for de som virkelig har problemer med parfyme. For det eneste du oppnår med kranglingen din er at folk blir irritert, i stedet for at de får forståelse for det, men det driter du vel og i. Godt jobbet. Anonymkode: 26a19...06a Folk blir irriterte på meg på et anonymforum, så derfor sprayer de seg ned med stinkevann i et forsøk på å ramme meg personlig?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #86 Skrevet 30. august 2018 2 minutter siden, gale damen skrev: Folk blir irriterte på meg på et anonymforum, så derfor sprayer de seg ned med stinkevann i et forsøk på å ramme meg personlig? Poenget mitt fløy tydeligvis høyt høyt over hodet ditt Anonymkode: 26a19...06a
gale damen Skrevet 30. august 2018 #87 Skrevet 30. august 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Poenget mitt fløy tydeligvis høyt høyt over hodet ditt Anonymkode: 26a19...06a Helt klart. Det er nok løsningen. Hvordan ødelegger folks irritasjon over meg for folk som har problemer med parfyme? Hemmer det forståelsen deres? Tror de at jeg representerer et forbund for antiparfymegeriljaen?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #88 Skrevet 30. august 2018 8 minutter siden, gale damen skrev: Helt klart. Det er nok løsningen. Hvordan ødelegger folks irritasjon over meg for folk som har problemer med parfyme? Hemmer det forståelsen deres? Tror de at jeg representerer et forbund for antiparfymegeriljaen? Jøye meg! Så kjedelig på jobb håper jeg aldri at jeg får. Anonymkode: 11622...30d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #89 Skrevet 30. august 2018 ja, jeg tåler det ikke Anonymkode: 5d46d...3ec
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #90 Skrevet 30. august 2018 2 timer siden, gale damen skrev: Helt klart. Det er nok løsningen. Hvordan ødelegger folks irritasjon over meg for folk som har problemer med parfyme? Hemmer det forståelsen deres? Tror de at jeg representerer et forbund for antiparfymegeriljaen? Kanskje de irriterer seg over at du er sinnssyk. Anonymkode: 5c7dc...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå