Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #51 Skrevet 26. august 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg husker kun det slaget hvor jeg faller mot bordet. Resten er blankt. Men siden kroppen er blå så har jo andre ting skjedd som jeg ikke husker, ønsker ikke huske det heller. Akkurat nå savner jeg mannen min så veldig at alt gjør vondt.. Anonymkode: 897ab...ddd Godt å høre at du har fått legehjelp! Sender deg mange klemmer! Anonymkode: df96a...791
agent007 Skrevet 26. august 2018 #52 Skrevet 26. august 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg husker kun det slaget hvor jeg faller mot bordet. Resten er blankt. Men siden kroppen er blå så har jo andre ting skjedd som jeg ikke husker, ønsker ikke huske det heller. Akkurat nå savner jeg mannen min så veldig at alt gjør vondt.. Anonymkode: 897ab...ddd Stor klem til deg <3. Umenneskelig at du må gå igjennom dette forferdelige her
Helene Harepus Skrevet 27. august 2018 #53 Skrevet 27. august 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Kommer jo an på om du har mange eller få å dele sånt med, da. Anonymkode: 8899f...f28 Pluss at man kan ha behov for å lufte tanker om noe man har akkurat opplevd, uten at man kanskje er klar for en "dyp venninnesamtale". Man vil bare få utløp for litt av sjokket.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #54 Skrevet 27. august 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Og så? Hva så om den ikke er sann? Hvordan påvirker det deg? Anonymkode: 93d09...a77 Spørsmålet er vel mer hvordan det påvirker alle andre som faktisk tror på saken? Alle som bruker krefter og medlidenhet på en evt løgnere. Skjønner du? Anonymkode: 2d7a3...3cd
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #55 Skrevet 27. august 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spørsmålet er vel mer hvordan det påvirker alle andre som faktisk tror på saken? Alle som bruker krefter og medlidenhet på en evt løgnere. Skjønner du? Anonymkode: 2d7a3...3cd Det spille vel ingen rolle. tror det påvirker et menneske mer dersom det er sant med kommentarer om at man ikke tror på det, enn det påvirker mennesket dersom dette ikke er sant, og folk tror på det. Ingen har vel uansett vondt av å høre at ikke alle menn har gode hensikter, og kanskje tenke seg om en gang ekstra om man kommer opp i slike tilfeller, for uansett om dette er sant eller ikke, så finnes det mennesker i dette land som opplever slike ting, ikke bare en gang, men faktisk gang på gang. Noen mennesker klarer heller ikke å komme seg ut av det. Jeg skjønner ikke hvorfor mennesker som skal stille spørsmålstegn ved om innlegg er reelle eller ikke gidder å henge her inne. Finn deg noen andre å plage, i hvert fall ikke plage noen som sannsynligvis allerede ligger nede. Anonymkode: 70231...222
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #56 Skrevet 27. august 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spørsmålet er vel mer hvordan det påvirker alle andre som faktisk tror på saken? Alle som bruker krefter og medlidenhet på en evt løgnere. Skjønner du? Anonymkode: 2d7a3...3cd Vær så snill, ikke bruk opp plass og tid med teorier. Dette kan være en reell sak, og da er det ekstremt viktig at HI blir møtt med forståelse og gode råd. Jeg har selv jobbet på krisesenter i noen år, og det behøver overhodet ikke være et «faresignal» om falsk historie , at hun velger å be om hjelp her inne. Det er mange som velger å snu seg til fremmede, fremfor å måtte forholde seg til slekt og venner. Noen er for stolte, noen er redd for konsekvenser, noen er redd for å ikke bli trodd, noen er redd for å ikke bli trodd/bli avvist av sine nærmeste, andre er flau. Det kan være et hav av årsaker. Bedre å ta det seriøst, og ta feil. Enn å møte det som løgn, og ta feil. Anonymkode: 5baa9...08f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #57 Skrevet 27. august 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spørsmålet er vel mer hvordan det påvirker alle andre som faktisk tror på saken? Alle som bruker krefter og medlidenhet på en evt løgnere. Skjønner du? Anonymkode: 2d7a3...3cd Du er helt på jordet! Om historien er sann trenger HI at folk tror henne, støtter henne og er på hennes side i dette. Er den ikke sann har vi alle bare godt av og av og til bli minnet på at vold i nære relasjoner faktisk finnes, og om vi bruker energi og medlidenhet på det er det helt greit. Så uansett er det greit å skrive her, greit å fortelle denne historien, greit å få så mange med seg. Anonymkode: ba06c...1e5
Superdolly Skrevet 27. august 2018 #58 Skrevet 27. august 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spørsmålet er vel mer hvordan det påvirker alle andre som faktisk tror på saken? Alle som bruker krefter og medlidenhet på en evt løgnere. Skjønner du? Anonymkode: 2d7a3...3cd I tillegg til det anonym ...222 og ...08f har sagt, vil jeg gjerne føye til at jeg er en av dem som har "brukt krefter og medlidenhet" på hi i denne tråden. Og vet du hva, hvis det mot formodning skulle vise seg at dette ikke er sant så tåler jeg det helt fint! Jeg går ikke i kjelleren av det, altså. Men dersom (som jeg tror) dette er sant, så kan det godt hende at beskyldninger om løgn gjør saken enda verre for hi. Så da lurer jeg på hvorfor det er så veldig viktig for deg (og flere) å sparke en som allerede ligger nede?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #59 Skrevet 27. august 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spørsmålet er vel mer hvordan det påvirker alle andre som faktisk tror på saken? Alle som bruker krefter og medlidenhet på en evt løgnere. Skjønner du? Anonymkode: 2d7a3...3cd Men du er da hverken forpliktet til å åpne tråden, lese tråden eller svare i tråden. Men alikevel så har du et stort behov for å markere deg. Ha litt medfølelse med at dette kan være sant, og stop med det du gjør Anonymkode: f2c2a...ae4
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #60 Skrevet 28. august 2018 Går det bra med deg, HI? Håper du har fått all den hjelpen du trenger❤️❤️❤️ Anonymkode: 5baa9...08f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2018 #61 Skrevet 2. september 2018 Hvordan går det med deg? Håper at du har kommet deg og får god hjelp! Tenker på deg! Anonymkode: df96a...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå