Gå til innhold

Jeg er i sjokk.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er enke og har to barn på 3 og 8 år. Mannen døde når minste var en mnd gammel. De siste årene har gått med på å overleve rett og slett.. 

Siden påske har jeg datet en mann, tatt god tid å bli kjent. Først idag fikk barna møte denne mannen og det gikk veldig fint.

helt til... barn er som barn flest, og erter hverandre. Idag var minste rett og slett etter eldste, og da pleier jeg å sende eldste på rommet. Dette er en plan jeg og eldste har funnet på, da roer minste seg litt alene og slutter å terge, løpe etter eldste. Og eldste får være litt i fred, det liker hun godt. 

Eldste dro på overnatting og minste sovnet kl 19. 

Da begynner daten og snakke om denne hendelsen. Brølte og mente jeg var verdens verste mamma, at jeg burde sende 3åringen i seng når han begynte slik osv. Han klikket fullstendig ut i det blå og slo til meg så jeg falt med hodet i bordet. Mer husker jeg ikke før jeg våknet på gulvet her... mannen er borte, og heldigvis sover minste enda.. 

jeg er i total sjokktilstand her jeg sitter

Anonymkode: 897ab...ddd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! Kjære deg, anmeld..

Anonymkode: b1af9...95e

Skrevet

Dra til legevakten, anmeld og aldri treff mannen igjen. Han er helt gal!

Anonymkode: 96ff5...848

Skrevet

Hvis dette er sant, så dumper du mannen så fort som råd er. En mann som slår deg er ikke noe du trenger å ha et forhold til. Når dette er første møte med barna, så er det stor sannsynlighet for at dette kan komme til å skje forran barna også i nær fremtid.

Anonymkode: 70231...222

Skrevet

Nå fikk jeg ordentlig vondt i magen. Kom deg vekk!

Anonymkode: 5d7f2...9fd

Skrevet

Jøss, seriøst? 

Da dumper du han på sekundet, han skal du aldri møte igjen. En mann som slår er en mann som slår, så enkelt som det. Han skal du ikke være sammen med mer.

Anonymkode: ba06c...1e5

Skrevet

Nei dette monsteret skal jeg aldri mer ha i hus... så lei meg for at jeg ikke forutså dette men takk himmel for at barna ikke ble vitne til galskapen... 

Har ringt til tanten til barna og bedt om hjelp. Usikker på om jeg tør kjøre bil selv, siden såret i hodet blør enda.

Anonymkode: 897ab...ddd

Skrevet

Han må du anmelde!

Han er jo ikke trygg å være rundt!

Bra at barna ikke fikk det med seg, men du må passe på deg selv nå. Kom deg på legevakten og bli sjekket og kutt ham ut tvert!

Stor klem til deg! For et sjokk!

Anonymkode: eb7ad...05e

Skrevet

Klem til deg! ❤️ sikkert ta kontakt med ham, ikke svar om han tar kontakt med deg, og anmeld. 

Anonymkode: e54a3...68a

Skrevet

Grusomt! Anmeld og aldri aldri ta kontakt med ham igjen!! Stakkars deg❤️ Han er et monster! Håper du får hjelpen du trenger, og at han får besøksforbud

Neste gang: Bruk god tid før du introduserer ny mann til barna. Lær ham å kjenne ordentlig. 

Anonymkode: 5baa9...08f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Grusomt! Anmeld og aldri aldri ta kontakt med ham igjen!! Stakkars deg❤️ Han er et monster! Håper du får hjelpen du trenger, og at han får besøksforbud

Neste gang: Bruk god tid før du introduserer ny mann til barna. Lær ham å kjenne ordentlig. 

Ikke fordi jeg på noen måte legger skylden over på deg! Det skal du ikke tro ❤️ 

Håper du finner den kjærligheten du fortjener ❤️

Skrevet

For en tosk og gal fyr. Som de andre sier her hadde jeg anmeldt, og i første omgang blokkert nummeret hans. Slike som han har en tendens til å ta kontakt likevel og da hadde jeg byttet nr, men det viktigste er at du aldri snakker med han igjen. Få dokumentert skader via legevakt med tanke på ev forsikring senere. Vet det kan sitte langt inne å dra til slike instanser men vi som jobber er forberedt på slike saker og blir glad hver gang noen har mot til å ta kontakt.

Anonymkode: 881f8...ce5

Skrevet

Anmeld hendelsen til politiet! Sånn gjør man bare ikke!

Anonymkode: e63ab...ead

Skrevet

Du bør dra på legevakten for en sjekk nå i kveld. Fortell nøyaktig hva som skjedde og be dem om å dokumentere skaden/hendelsen. Dette er viktig!

Anonymkode: 64d40...75b

Skrevet

Du ringer politiet med en eneste gang!! Dette er jo helt vanvittig og langt utenfor alt som er greit, og ikke minst straffbart! Og selvsagt drar du på legevakten nå!

Skrevet

Legevakt. Anmeld. Kutt kontakt fullstendig.

Ikke vær alene ikveld. Du vil kanskje trenge noen rundt deg, mulig at du reagerer sterkt når sjokket gir seg.

Anonymkode: d588a...1e1

Skrevet

Jeg ville dratt på legevakt og ringt politiet for å gjøre det oppmerksom på situasjonen. Du får nok beskjed om å komme tilbake på mandag å anmelde, men da vet de mer om situasjonen om han skulle komme tilbake og du ringer, men ikke får pratet nok med de.

Anonymkode: 98d92...235

Skrevet

Anmeld han og dra på legevakten. Og kutt han helt ut av livet ditt.

Skrevet

Han har i tillegg forlatt deg i hjelpesløs tilstand, med en 3åring i hus...

Få hjelp.

Anonymkode: e9de1...82d

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har i tillegg forlatt deg i hjelpesløs tilstand, med en 3åring i hus...

Få hjelp.

Anonymkode: e9de1...82d

Dette. Hva om du ikke våknet, hva om skaden var værre.. Han sjekket ikke om det gikk bra med deg, om du var bevist, men etterlot deg i hjelpeløs tilstand med et lite barn tilstede. 

Ring politiet med en gang, denne mannen er farlig. 

God bedring og stor god klem.

Anonymkode: a3394...a47

Skrevet

Stakkars deg! Jeg fikk sjokk bare av å lese dette. Du MÅ komme deg til legevakt! Anmeld dette umennesket og ALDRI ALDRI la han komme nær deg igjen. Garantert vil han prøve å gi deg en unnskyldning, men mannen er sprøyte gal og du må ikke svare på mld eller ta tlf. Og vær så snill å ha noen hos deg ikveld og i natt. 

Anonymkode: ca97a...3c1

Skrevet

Siden du besvimte har du nok fått hjernerystelse og bør undersøkes av lege, du trenger bare fortelle legen hva som skjedde så tror jeg faktisk legen anmelder for deg. Du trenger ikke tenke så mye, bare la andre ordne opp, og aldri la denne mannen sette sine bein i huset ditt igjen.

Håper det at du ikke svarer mer her betyr at du har kommet deg til lege og fått beskjed om å hvile hodet/hjernen de neste dagene og være minst mulig på skjerm.

Anonymkode: ba06c...1e5

Skrevet

Håper du har noen hos deg nå ♥️ og vær så snill å ikke treff han igjen. Tenk om han gjør noe verre neste gang og muligens foran barna. God bedring ♥️

Anonymkode: 47eb0...ae4

Skrevet

Dette er det ikke mulig å unnskylde eller å bortforklare! Denne mannen er ikke normal, hvem klikker og bruker vold for noe sånt? 

Dette må anmeldes, det er sant at Legevakta sannsynligvis kontakter politiet, men om de ikke gjør det, så må du anmelde!

Skulle ikke forundre meg at han har noe på rullebladet allerede, når han reagerer slik på denne situasjonen, så har han nok slått før. Regner med at han er voksen, i alle fall av år.

Og du må selvfølgelig aldri snakke med han igjen, noen gang! Ikke svar han, hverken på taleanrop, sms eller mail. 

Allier deg med noen som kan bo hos deg, eller du og ungene kan bo hos. Denne fyren kan finne på å plage deg videre. Jeg håper det ikke skjer, men så gal som han ble i den situasjonen, så ville ikke jeg tatt noen sjanser!

Anonymkode: 730e9...716

Skrevet

Jeg håper virkelig du aldri snakker med denne mannen igjen. Dere tre fortjener så mye bedre ❤ Det fins mange gode mannfolk der ute. 😊 Du må være sterk nå. Anmeld. Stå opp for deg og barna dine. Merker jeg blir engstelig. Det er så mange kvinner som ikke går fra slike menn. Du er sterk nok. 😊 

Anonymkode: 04088...8f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...