Gå til innhold

Jeg er i sjokk.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom deg unna, vær så snill. Tenk på barna dine. Sånne menn forandrer seg ikke. Aldri.

Anonymkode: 295a1...874

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må du til legevakten. Så må du anmelde og få besøksforbud. Han må ikke få mulighet til å komme nær deg igjen. Blokker han på tlf og Facebook.

Anonymkode: b0f90...0a7

Skrevet

Støtter de andre her! Håper du har fått hjelp på legevakt og evt sykehus nå, og at du har noen til å se etter treåringen?

Håper han får lang straff for dette, og at du aldri treffer han igjen, annet enn evt i rettssalen? 

Huff, så mye fælt du har gått gjennom, mistet mannen og nå dette. Sender deg en stor klem.

håper du orker å skrive noen ord i morgen om hvordan det går med deg, tenker på deg!! 😘

Anonymkode: eeb88...dd8

Skrevet

Jeg ble innlagt på sykehus i natt pga blødninger de må følge med på. Barna blir plassert hos besteforeldrene sine heldigvis. Politiet kommer senere idag om jeg er i form. Ansiktet er blått 😭

Anonymkode: 897ab...ddd

Skrevet

Hjelpe meg! Er det blødninger i hodet? Håper han fôrmangel år i fengsel 😰😰

håper det går bra med deg!!

Anonymkode: eeb88...dd8

Skrevet

Uff, for et styr.... 

Men heldigvis viste han sitt sanne ansikt tidlig, og ikke etter at du satt i garnet, sånn som de fleste slike menn gjør. 

Ønsker deg virkelig lykke til videre, uten denne mannen. Du trenger en stødig, solid og empatisk mann, ikke en voldelig en. 

Anonymkode: ba06c...1e5

Skrevet

Takk og lov for at du kom deg på sykehuset! Håper dere blir tatt godt vare på, og at denne mannen aldri kommer i nærheten av dere igjen. 

Anonymkode: 3f744...e81

Skrevet

Er bare så inderlig glad for at barna ikke ble vitner.. de får ikke se mammaen sin på noen dager da men... de kan ikke se meg sånn..

Anonymkode: 897ab...ddd

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble innlagt på sykehus i natt pga blødninger de må følge med på. Barna blir plassert hos besteforeldrene sine heldigvis. Politiet kommer senere idag om jeg er i form. Ansiktet er blått 😭

Anonymkode: 897ab...ddd

Takk Gud for at du er på sykehuset, og takk Gud for at du ringte politiet. La dem dokumentere alt og anmeld svinet! Tenker på deg❤️

Anonymkode: 5baa9...08f

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er bare så inderlig glad for at barna ikke ble vitner.. de får ikke se mammaen sin på noen dager da men... de kan ikke se meg sånn..

Anonymkode: 897ab...ddd

De trenger ikke vite at du ble slått, bare si du falt. De må jo få se deg, deres egne tanker og frykt om de holdes borte fra deg kan være verre enn virkeligheten... La de snakke med deg på telefonen i dag ihverfall, så de hører at du klarer deg greit. 

Anonymkode: ba06c...1e5

Skrevet

❤️ Godt du kom deg på sjukehuset. 

Himmel og hav så uheldig det går an å være! Prøv å gjør de rette tingene fram over når det kommer til å legge skylden der skylden hører hjemme. Slike psykopater skjuler sitt sanne selv, og du kunne ikke avslørt dette tidligere. Alle er ikke som han, så å få en generell frykt for menn er også viktig å unngå. Dette kan (men MÅ selvfølgelig ikke) sette spor i form av angst etc. Kanskje er det lurt med en "debrief" med en fagperson/krisepsykolog om du tenker at du kunne hatt nytte av det. 

Anonymkode: b33ce...119

Skrevet

Så bra at du er i gode hender og barna hos sine besteforeldre!

Har tenkt masse på deg siden i går!

Sender deg en god klem!

Anonymkode: eb7ad...05e

Skrevet

Godt å høre at du er på sykehuset og at du blir tatt vare på. Sender deg en klem!

Skrevet

Så uheldig du har vært! Husk at dette ikke har noe med deg å gjøre. Som andre skriver må du kutte all kontakt. Det er også lurt å prate deg gjennom hendelsen med en fagperson. Det slipper raskere taket om du får hjelp til å bearbeide det. Ungene trenger bare vite at du falt. Det er viktig at de får treffe deg.

God bedring 🌹

Skrevet

Jeg husker kun det slaget hvor jeg faller mot bordet. Resten er blankt. Men siden kroppen er blå så har jo andre ting skjedd som jeg ikke husker, ønsker ikke huske det heller. Akkurat nå savner jeg mannen min så veldig at alt gjør vondt..

Anonymkode: 897ab...ddd

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg husker kun det slaget hvor jeg faller mot bordet. Resten er blankt. Men siden kroppen er blå så har jo andre ting skjedd som jeg ikke husker, ønsker ikke huske det heller. Akkurat nå savner jeg mannen min så veldig at alt gjør vondt..

Anonymkode: 897ab...ddd

💜❤️💚💙

Skrevet

POLITI! 

Anonymkode: 8899f...f28

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

POLITI! 

Anonymkode: 8899f...f28

Og besøksforbud. Enig med dere som har sagt at det var godt hi fant ut av dette såpass tidlig!

Håper du også søker hjelp hvis du får behov for det, tenker på psyken her.

Ønsker deg og barna det beste ♥️

Sidenote; Denne personen høres farlig ut, og har dype personlige issues. At denne lille kontroversen ift barna utløste en sånn ekstrem voldshandling er ubegripelig og nok en grunn til å anmelde. Ikke at det er hverken HIS problem eller feil, men mannen trenger jo hjelp skal han være i samfunnet. 

Blir spekulasjoner, men lurer på oppveksten og hvordan den har vært for personen. Noe trigget ham. Skummelt!

 

Skrevet

Har problemer med å tro på denne historien.

Anonymkode: 61a80...76f

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har problemer med å tro på denne historien.

Anonymkode: 61a80...76f

Ingen grunn til å dele det med resten av oss. Hun trenger at noen lytter, og det er det vi gjør. 

Anonymkode: 5baa9...08f

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har problemer med å tro på denne historien.

Anonymkode: 61a80...76f

Syns ikke dette er noe å spekulere i! 

 

Hi! Veldig bra at du har fått hjelp! Og igjen, snakk med politiet så fort som mulig, denne mannen må bringes inn kjapt!

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har problemer med å tro på denne historien.

Anonymkode: 61a80...76f

Jeg og..... hvis en er så fortumlet og forslått tviler jeg på at det første en tenker på er å få skrevet det på dette forumet🤨

Anonymkode: ae5ac...625

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og..... hvis en er så fortumlet og forslått tviler jeg på at det første en tenker på er å få skrevet det på dette forumet🤨

Anonymkode: ae5ac...625

Synes også denne storyen er rar. Det er så mange tilfeller her inne av kvinner som blir misshandlet av menn og det viktigste er å raskt få et innlegg her. Det er liksom det siste jeg hadde tenkt på hvis jeg hadde blitt slått blodig i hodet.

Anonymkode: 2d7a3...3cd

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes også denne storyen er rar. Det er så mange tilfeller her inne av kvinner som blir misshandlet av menn og det viktigste er å raskt få et innlegg her. Det er liksom det siste jeg hadde tenkt på hvis jeg hadde blitt slått blodig i hodet.

Anonymkode: 2d7a3...3cd

Og så? Hva så om den ikke er sann? Hvordan påvirker det deg? 

Anonymkode: 93d09...a77

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Synes også denne storyen er rar. Det er så mange tilfeller her inne av kvinner som blir misshandlet av menn og det viktigste er å raskt få et innlegg her. Det er liksom det siste jeg hadde tenkt på hvis jeg hadde blitt slått blodig i hodet.

Anonymkode: 2d7a3...3cd

Kommer jo an på om du har mange eller få å dele sånt med, da.

Anonymkode: 8899f...f28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...