Gå til innhold

Fellesfeiring med tvillinger...


Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å dele på 3 er frekt og snylteri på en som i tillegg bare har 1 inntekt

Anonymkode: c25c1...b67

Det går jo ikke an å tenke sånn. Hva hvis familie 1 er studenter, familie 2 har gjennomsnittslønn og han som er singel er mangemillionær? Betale etter evne da eller? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
35 minutter siden, Plutselig_gravid skrev:

Det går jo ikke an å tenke sånn. Hva hvis familie 1 er studenter, familie 2 har gjennomsnittslønn og han som er singel er mangemillionær? Betale etter evne da eller? 

Så du at jeg skrev det noen plass?

Anonymkode: c25c1...b67

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så du at jeg skrev det noen plass?

Anonymkode: c25c1...b67

Vel, det er du som snakker om inntekt ...

Skrevet
6 timer siden, Plutselig_gravid skrev:

Vel, det er du som snakker om inntekt ...

Det er du som synes snylting er greit. Betal for begge barna. Det må man ellers også. Eller bør tvillingforeldre kunne kjøpe en bukse for å få bukse nummer to gratis?

Anonymkode: 49d24...8b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...