Plutselig_gravid Skrevet 27. august 2018 #51 Skrevet 27. august 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å dele på 3 er frekt og snylteri på en som i tillegg bare har 1 inntekt Anonymkode: c25c1...b67 Det går jo ikke an å tenke sånn. Hva hvis familie 1 er studenter, familie 2 har gjennomsnittslønn og han som er singel er mangemillionær? Betale etter evne da eller?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #52 Skrevet 27. august 2018 35 minutter siden, Plutselig_gravid skrev: Det går jo ikke an å tenke sånn. Hva hvis familie 1 er studenter, familie 2 har gjennomsnittslønn og han som er singel er mangemillionær? Betale etter evne da eller? Så du at jeg skrev det noen plass? Anonymkode: c25c1...b67
Plutselig_gravid Skrevet 27. august 2018 #53 Skrevet 27. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så du at jeg skrev det noen plass? Anonymkode: c25c1...b67 Vel, det er du som snakker om inntekt ...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #54 Skrevet 28. august 2018 6 timer siden, Plutselig_gravid skrev: Vel, det er du som snakker om inntekt ... Det er du som synes snylting er greit. Betal for begge barna. Det må man ellers også. Eller bør tvillingforeldre kunne kjøpe en bukse for å få bukse nummer to gratis? Anonymkode: 49d24...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå