the amazing spidermamma Skrevet 24. august 2018 #51 Skrevet 24. august 2018 (endret) 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, la han flytte inn, overta sofaen og gi han rikelig med lommepenger. Practice what you preach. Anonymkode: f4479...34d Han skulle bare låne en kopp sukker, men det har jeg hørt er slang for kokain (for de driver vel stort sett med dop og denslags, disse innvandrerne?), så jeg foreslo et sted på Majorstua. Endret 24. august 2018 av the amazing spidermamma
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #52 Skrevet 24. august 2018 7 minutes ago, the amazing spidermamma said: Han skulle bare låne en kopp sukker, men det har jeg hørt er slang for kokain, så jeg foreslo et sted på Majorstua. Stakkars. Anonymkode: f4479...34d
the amazing spidermamma Skrevet 24. august 2018 #53 Skrevet 24. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Stakkars. Anonymkode: f4479...34d Ja, det var ganske trist. Jeg tror jeg må kvikke meg opp med litt kjendisstoff.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #54 Skrevet 24. august 2018 1 minute ago, the amazing spidermamma said: Ja, det var ganske trist. Jeg tror jeg må kvikke meg opp med litt kjendisstoff. Kardashian-tråden faller sikkert i smak. Anonymkode: f4479...34d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #55 Skrevet 24. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvor mye er du villig til å gå ned i levestandard for å få til en «rettferdig» fordeling globalt? Halvering av kjøpekraft? Eller er du bare en hykler? Anonymkode: f4479...34d Det er bare bra om folk hadde halvert kjøpekrafta si. Kunne godt ha flyttet tilbake til gården min, blitt selvforsynt der og minsket kjøpekraften betraktelig. Anonymkode: 5920c...f5d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #56 Skrevet 24. august 2018 12 minutes ago, Anonym bruker said: Det er bare bra om folk hadde halvert kjøpekrafta si. Kunne godt ha flyttet tilbake til gården min, blitt selvforsynt der og minsket kjøpekraften betraktelig. Anonymkode: 5920c...f5d Nå er det ikke alle som har den muligheten. Og jeg er en egoistisk jævel, og går ikke med på noen nedgang i kjøpekraft. Anonymkode: f4479...34d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #57 Skrevet 25. august 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå er det ikke alle som har den muligheten. Og jeg er en egoistisk jævel, og går ikke med på noen nedgang i kjøpekraft. Anonymkode: f4479...34d Ok Anonymkode: 5920c...f5d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #58 Skrevet 25. august 2018 1 minute ago, Anonym bruker said: Ok Anonymkode: 5920c...f5d For at dette skal fungere må du jobbe like mye som nå, men bare få halvparten utbetalt pga høyere skatt. Denne skatten vil da overføres til fattige i andre land. Hadde privatøkonomien fortsatt gått rundt? Anonymkode: f4479...34d
graa Skrevet 25. august 2018 #59 Skrevet 25. august 2018 Kvinner er omsorgsmennesker. Kanskje det er morsinstinktet som gjør at de føler at de må ta vare på migrantene? I tillegg er det jo ikke kvinnene som må ta støyten hvis innvandringen fører til borgerkrig.
Gjest Antarctica Skrevet 25. august 2018 #60 Skrevet 25. august 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har åpenbart ikke lest partiprogrammet til Rødt. Anonymkode: f4479...34d Jeg har lest programmene til alle norske politiske partier. Finn påstandene her, da. Uthev dem gjerne i en signalfarge, eller noe. https://rødt.no/prinsipprogram
Hjertefru Skrevet 25. august 2018 #61 Skrevet 25. august 2018 På 24.8.2018 den 14.21, Anonym bruker skrev: Ser det som en ok gjerning å vise til dokumentasjon fra politiet som er en troverdig kilde. Jeg er en mann, så jeg blir ikke voldtatt, men jeg velger å bry meg. Det er ikke min dårligste egenskap. Jeg har en kone og en datter. Alternativt kan du jo stemme på Moxnes som vil ta inn 20.000 asylsøkere i året. Ditt valg og godt valg når den tid kommer. Anonymkode: a780f...f27 Til opplysning kan du også bli voldtatt. Var ikke lenge siden NRK hadde en sak om en norsk mann som ble voldtatt av en afrikaner. Et tips: hvis du skal omvende folk her inne er det en dårlig MO å fornærme. Blir støtt når du beskriver oss kvinner som dumsnille, uopplyste og venstrevridde. Jobber i det offentlige gjør vi også, uff og uff. Kan opplyse om at jeg er både konservativ og skeptisk til høy innvandring, selv om jeg har jobb i offentlig helsetjeneste. Virker nesten som kvinnesynet ditt er like endimensjonalt som enkelte muslimer.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #62 Skrevet 26. august 2018 Kan det være et utslag av på seg selv kjenner man andre? Statistisk sett er menn sterkt overrepresentert innen kriminalitet. Vil tro de som er kriminelle selv lettere antar at andre også vil være det. Siden vi først er i gang med hodeløs generalisering, tenker jeg. Men hva vet vel jeg. Jeg er bare en stakkars kvinne, og doktorgraden min er bare til pynt. Diplomet står så fint til de nye sofaputene ❤️❤️❤️ Anonymkode: 56982...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå