Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #51 Skrevet 8. august 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi drikker en sjelden gang en øl eller ett glass vin til maten, aldri mer. Verken mine eller mannens foreldre drikker noe mer enn det. Alkohol og barn hører IKKE sammen! Anonymkode: b2d12...613 Den norske pietismen 😂 Anonymkode: 6e536...6b3
Arb.ledig husmor Skrevet 8. august 2018 #52 Skrevet 8. august 2018 Jeg sluttet så å si å drikke alkohol for 6 år siden, men mannen tar gjerne en øl på kvelden eller noe annet. Jeg er vokst opp med en far som tok seg et glass eller to på lørdagen, en mor som tok et glass vin til lørdagsmiddagen, var med de på fest (med andre barn i gata), fikk sprit hjemme til fest da jeg var 15 år (vokst opp i liten bygd, og far mente det var bedre at jeg fikk hjemme enn at noen sjenket meg hjemmebrent)..men selv om jeg har vokst opp med dette, er ikke det grunnen til at jeg ikke drikker i dag. Det er fordi jeg liker ikke smaken, og fordi jeg blir dårlig av mye..så hvorfor drikke da? Men vi har alltid vært 1 edru om barna var hjemme, i tilfelle noe skulle skje med de og vi måtte på legevakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå