Gå til innhold

Jeg er veldig usikker på en nabo...

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er mistenksom på de fordi jeg kjenner de fra før av. Vi er ikke bare naboer. Og jeg vet en del ting om dem. Det er grunnen til at jeg er skeptisk. De har fortid begge to. Jeg sier ikke at de er direkte dårlige foreldre, mulig de er annerledes som mor og far enn i andre relasjoner. Grunnen til at jeg mistenker at de kan melde meg til bv på hevn er fordi hun damen selv har sagt dette til meg, men da handlet det om en annen dame som hun var uvenn med. Hun sa hun vurderte å melde henne på hevn. Rett og slett. Det var før denne «konflikten» mellom meg og henne nå. Så jeg vet ikke hva hun går rundt å tenker nå, om hun skal melde meg eller ei. Å bli meldt i seg selv er ikke så farlig for min del, vi har alt på stell. Men at det skal skje pga hevn er bare helt på trynet.

Anonymkode: 93ba1...a89

Men helt seriøst. Anmelder de deg og du har ditt på det rene blir jo saken raskt henlagt. Du virker veldig paranoid, og det virker som du bruker dette til å avvise de uskyldige barna også. Voks opp! 

Anonymkode: f3893...41d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg litt. Har selv hatt en gutt i nabolaget som min sønn har vært mye med, til litt blandede følelser fra meg. Gutten kommer fra et hjem hvor mor har vært misbruker og faren er bare søpla. Ble ikke oppdratt i det hele tatt og han var dessverre i konflikter med alt og alle og mor mente at dette var alle andres skyld. 

Jeg skrev om det her inne, syntes jo synd på barnet, samtidig ville jeg ikke at mitt barn stadig skulle dras med på ting som var litt halvfarlig og jeg ville heller ikke ha barnet mitt i hus der. Her fikk jeg mye pepper, mange oppfordret meg til å sende bekymringsmelding. Det gjorde jeg faktisk, selv om jeg visste at barnevernet alt var inne i bildet.

i dag er gutten flyttet ut av hjemme, det var nok det beste.

Jeg synes du godt kan la barna dine leke med naboene om de er greie unger. La dem bli kjent og oppleve at hjem kan være ulike, sannsynligvis trenger disse barna sårt et sted med vanlige foreldre og hvor ting er på stell som du sier.

Anonymkode: 7161e...a78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...