Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #51 Skrevet 13. juli 2018 Hei.. jeg har vært gjennom rettssystemet selv i barnefordeling og kan ALT om fedre som virkelig utad sjarmerer alt og alle, inkludert barna. De er så enestående at man man føler seg sjanseløs. Jeg har ett spørsmål.. Hvorfor krever han 100% omsorg? Noe du kan ta det helt med ro på at han aldri, never, ever får.. du får ikke mindre enn du har nå. Antagelig 60/40 til din favør, uansett hvor mye sak han bygger. Anonymkode: 11702...48e
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #52 Skrevet 13. juli 2018 En ting til.. stygge utslett i bleieområde som ikke forsvinner på større barn kan være sopp. Cannesten salve fjerner det. Anonymkode: 11702...48e
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #53 Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hei.. jeg har vært gjennom rettssystemet selv i barnefordeling og kan ALT om fedre som virkelig utad sjarmerer alt og alle, inkludert barna. De er så enestående at man man føler seg sjanseløs. Jeg har ett spørsmål.. Hvorfor krever han 100% omsorg? Noe du kan ta det helt med ro på at han aldri, never, ever får.. du får ikke mindre enn du har nå. Antagelig 60/40 til din favør, uansett hvor mye sak han bygger. Anonymkode: 11702...48e Han krever 100% på grunn av at hun er hans barn. Han mener at han er bedre foreldre enn meg. Ja, han har bedre jobb, bedre økonomi, mer nettverk enn meg. Anonymkode: 873ef...b34
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #54 Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Han krever 100% på grunn av at hun er hans barn. Han mener at han er bedre foreldre enn meg. Ja, han har bedre jobb, bedre økonomi, mer nettverk enn meg. Anonymkode: 873ef...b34 Med 100 %, mener han da at du skal ha null samvær? Anonymkode: 8000d...621
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #55 Skrevet 13. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han krever 100% på grunn av at hun er hans barn. Han mener at han er bedre foreldre enn meg. Ja, han har bedre jobb, bedre økonomi, mer nettverk enn meg. Anonymkode: 873ef...b34 Jobb, økonomi og nettverk sier ingenting om omsorgsevne. Han klarer jo ikke engang å bytte bleier ofte nok. Heller ikke å se hva hun trenger (fra deg.) Anonymkode: e7dcb...278
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #56 Skrevet 13. juli 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen normale oppegående mennesker skriver slikt til en person i krise. Søk hjelp, du feiler noe. Anonymkode: e7dcb...278 Tydeligvis ingen nyoppstartet krise der i gården, skulle vel strengt tatt ikke hatt barn når man ikke har vett eller ressurser nok til å kjempe for eget barn. Burde skamme seg. Oppegående, hah, tror jeg er mer oppegående enn flere av dere sutrekopper her inne. Anonymkode: ca14a...590
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #57 Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Med 100 %, mener han da at du skal ha null samvær? Anonymkode: 8000d...621 Ja. Han vil flytte vekk med henne. Anonymkode: 873ef...b34
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #58 Skrevet 13. juli 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobb, økonomi og nettverk sier ingenting om omsorgsevne. Han klarer jo ikke engang å bytte bleier ofte nok. Heller ikke å se hva hun trenger (fra deg.) Anonymkode: e7dcb...278 Det er jo bare synsing fra din side, det vet ingen av oss noe om Anonymkode: 8000d...621
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #59 Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja. Han vil flytte vekk med henne. Anonymkode: 873ef...b34 Men hvorfor mener han at du er en så dårlig mamma at barnet ikke engang skal ha noe kontakt med deg? Hva baserer han det på? Økonomi, jobb og nettverk sier jo lite om dine eller han sine omsorgsevner. Anonymkode: 8000d...621
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #60 Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men hvorfor mener han at du er en så dårlig mamma at barnet ikke engang skal ha noe kontakt med deg? Hva baserer han det på? Økonomi, jobb og nettverk sier jo lite om dine eller han sine omsorgsevner. Anonymkode: 8000d...621 Han vil ta henne med til Bergen. Vi bor i Bærum. Jeg vet ikke. Hun har bare blitt hans barn etter vi gikk fra hverandre. Anonymkode: 873ef...b34
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #61 Skrevet 13. juli 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han vil ta henne med til Bergen. Vi bor i Bærum. Jeg vet ikke. Hun har bare blitt hans barn etter vi gikk fra hverandre. Anonymkode: 873ef...b34 Skjerp deg kvinne, kjemp for ungen din. Anonymkode: ca14a...590
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #62 Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Han vil ta henne med til Bergen. Vi bor i Bærum. Jeg vet ikke. Hun har bare blitt hans barn etter vi gikk fra hverandre. Anonymkode: 873ef...b34 Så han har ingenting konkret å ta deg på, han bare har bestemtseg for at sånn skal det bli? Det virker ikke som han tenker på barnet beste ut i fra det du forteller, er han mest opptatt av å straffe deg tro? Og selv om han flytter til Bergen med henne, så slutter du jo ikke å være mammaen hennes og kan jo fremdeles ha samvær i ferier. Han kan jo ikke bare slette deg fra livet hennes, med mindre du har gjort noe helt forferdelig mot henne. Og hadde du gjort det, så hadde du jo ikke fått 50-50 nå. Hva sier adokaten din til dette? Anonymkode: 8000d...621
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #63 Skrevet 13. juli 2018 Ikke sammenligne deg med han. Om han kan stå på hodet og synge nasjonalsangen baklengs så får han ikke hele omsorgen likevel. Retten er meget skeptiske, da mener jeg virkelig skeptiske til foreldre som ikke vil dele omsorg overhode.. uten meget god grunn. Anonymkode: 11702...48e
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #64 Skrevet 13. juli 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Retten er meget skeptiske, da mener jeg virkelig skeptiske til foreldre som ikke vil dele omsorg overhode.. uten meget god grunn. Det tenker jeg og, for det vitner om særdeles dårlig innsikt i hvordan det vil påvirke eget barn Anonymkode: 8000d...621
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #65 Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Så han har ingenting konkret å ta deg på, han bare har bestemtseg for at sånn skal det bli? Det virker ikke som han tenker på barnet beste ut i fra det du forteller, er han mest opptatt av å straffe deg tro? Og selv om han flytter til Bergen med henne, så slutter du jo ikke å være mammaen hennes og kan jo fremdeles ha samvær i ferier. Han kan jo ikke bare slette deg fra livet hennes, med mindre du har gjort noe helt forferdelig mot henne. Og hadde du gjort det, så hadde du jo ikke fått 50-50 nå. Hva sier adokaten din til dette? Nå er det bare to uker siden vi var sist i rettsforberedende møte og fikk 50/50, Det var tøft, meget tøft. Han tok opp ting vi hadde blitt enige om anngående vår datter og brukte det mot meg. Vi ble enige om at siden jeg var utslitt på grunn av nattevåk med henne, så skulle han ta morgenene. Dette ble satt til at jeg ikke brydde meg om henne og lot henne gråte. Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 873ef...b34
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #66 Skrevet 13. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nå er det bare to uker siden vi var sist i rettsforberedende møte og fikk 50/50, Det var tøft, meget tøft. Han tok opp ting vi hadde blitt enige om anngående vår datter og brukte det mot meg. Vi ble enige om at siden jeg var utslitt på grunn av nattevåk med henne, så skulle han ta morgenene. Dette ble satt til at jeg ikke brydde meg om henne og lot henne gråte. Anonymkode: 873ef...b34 Hva sier advokaten din? Anonymkode: 8000d...621
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #67 Skrevet 13. juli 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tydeligvis ingen nyoppstartet krise der i gården, skulle vel strengt tatt ikke hatt barn når man ikke har vett eller ressurser nok til å kjempe for eget barn. Burde skamme seg. Oppegående, hah, tror jeg er mer oppegående enn flere av dere sutrekopper her inne. Anonymkode: ca14a...590 Jeg syns synd på deg. Du føler behov for å bruke denne tråden, av alle mulige tråder, for å skryte av deg selv...??? Anonymkode: e7dcb...278
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #68 Skrevet 13. juli 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå er det bare to uker siden vi var sist i rettsforberedende møte og fikk 50/50, Det var tøft, meget tøft. Han tok opp ting vi hadde blitt enige om anngående vår datter og brukte det mot meg. Vi ble enige om at siden jeg var utslitt på grunn av nattevåk med henne, så skulle han ta morgenene. Dette ble satt til at jeg ikke brydde meg om henne og lot henne gråte. Anonymkode: 873ef...b34 Sa du ikke at han løy, da? Anonymkode: e7dcb...278
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #69 Skrevet 13. juli 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo bare synsing fra din side, det vet ingen av oss noe om Anonymkode: 8000d...621 HI sier noe om det i hovedinnlegget. Anonymkode: e7dcb...278
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #70 Skrevet 13. juli 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han vil ta henne med til Bergen. Vi bor i Bærum. Jeg vet ikke. Hun har bare blitt hans barn etter vi gikk fra hverandre. Anonymkode: 873ef...b34 Han har psyket deg ut og prøver å manipulere. Anonymkode: e7dcb...278
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #71 Skrevet 13. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: HI sier noe om det i hovedinnlegget. Anonymkode: e7dcb...278 Ja, hun sier dette "Jeg vet ikke om far bytter bleie ofte nok, fordi det er etter hun har vært hos han at hun er sår. " Anonymkode: 8000d...621
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #72 Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sa du ikke at han løy, da? Anonymkode: e7dcb...278 Jeg gjorde det, men det var ord mot ord. Jeg prøver så godt jeg kan, tro meg, å kjempe for henne. Men han er så sterk. Det virker bare umulig... Anonymkode: 873ef...b34
Nyttårs barn Skrevet 13. juli 2018 #73 Skrevet 13. juli 2018 HI, denne mannen bruker ufine metoder og du har latt ham få gjøre det. Jeg tror du bare må innse at du må gå ned på hans nivå. Få deg en god advokat, søk hjelp hos det nettverket du har. Du må bare ta igjen og bruke det du har for å kjempe for datteren din, ellers vil du angre for alltid. Om han vil ta henne med og flytte så må du bruke dette som et argument for at han ikke egner seg som hovedomsorgsperson, dette vil jo fullstendig ødelegge ditt og hennes forhold i det daglige. Du må ta vare på alle bevis for at det er dette han tenker seg. Det retten skal se på er bla hvem som kan tilby barnet best samlet foreldrekontakt og da er det viktig at du kan "bevise" hva han tenker seg.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2018 #74 Skrevet 13. juli 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjorde det, men det var ord mot ord. Jeg prøver så godt jeg kan, tro meg, å kjempe for henne. Men han er så sterk. Det virker bare umulig... Anonymkode: 873ef...b34 Hvorfor svarer du ikke på hva advokayen din sier om saken? Anonymkode: 8000d...621
Julie (: Skrevet 13. juli 2018 #75 Skrevet 13. juli 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun "straffer" deg fordi hun har savnet deg. Alle barn driver sånn. Anonymkode: e7dcb...278 Helt riktig. Opplevde det samme da jeg var innlagt en uke på sykehus da ene ungen var 15 mnd. Hun var kjempesint på meg etterpå. Helt klassisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå