Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #51 Skrevet 15. juli 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Denne uken har jeg gått ned 1,2 kilo. Jeg har spist (hold dere fast) brelett på skiva hver dag😅😅 pluss att jeg spiste 2 lefser med taco på freddan😆 pluss litt pepsi og smågodt på lørdag🤣🤣 så nei bekymrer meg ikke om jeg spiser en bit for masse med fisk til middag😂😅 så dette kan jeg leve med ja. Enn må unne seg litt. Alt med måte. Hi. Anonymkode: f98a7...4aa Jeg skjønner ikke hvorfor du spør, når du ikke er åpen for tips og råd, hverken den ene eller andre veien Anonymkode: 16c74...574
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2018 #52 Skrevet 15. juli 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor du spør, når du ikke er åpen for tips og råd, hverken den ene eller andre veien Anonymkode: 16c74...574 Har fått mange tips jeg😅 sier bare att jeg slutter ikke med brelett på skiva eller steke i melange. Er ikke verre enn det!! Spurte om det var riktig mengde mat og det ser slik ut siden jeg har gått ned 1,2 kilo denne uken. Hi Anonymkode: f98a7...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå