Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #51 Skrevet 30. juni 2018 På 28.6.2018 den 10.23, Anonym bruker skrev: Ta det opp med sjefen. Jeg synes at folk som er over 15 år bør ha lært seg at man ikke diskuterer utseendet til andre folk med dem uten å ha blitt spurt om det før. Her på kontoret er det også mange som har forskjellige meninger om klesstilen til kollegaer (i negativ retning), kroppsformen og lignende. Synes ikke noe om det. Anonymkode: 56302...24e Sier hun det direkte til deg kan du be henne slutte med det HI. Alle har ellers rett på forsvarlig arbeidsmiljø, så negativt usaklig sladder som vedvarer vil være grunnlag for advarsel og oppsigelse. Anonymkode: 8b937...52a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #52 Skrevet 30. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sier hun det direkte til deg kan du be henne slutte med det HI. Alle har ellers rett på forsvarlig arbeidsmiljø, så negativt usaklig sladder som vedvarer vil være grunnlag for advarsel og oppsigelse. Anonymkode: 8b937...52a Du jeg siterte bør ta det opp med ledelsen, de har plikt til å ta tak i det når de får kjennskap til det. Anonymkode: 8b937...52a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #53 Skrevet 30. juni 2018 På 29.6.2018 den 8.58, Anonym bruker skrev: «Du og jeg er på hver vår planet» »Dette er ingen rettsak med bevisførsel». Tonen er uhøflig. Anonymkode: 1505b...b04 Den som ba om bildebevis i denne tråden var frekk. Og dere skjønner ikke at det er uansett er fullstendig irrelevant for saken her om HI har gjort noe kosmetisk eller ei. HI vil ha seg frabedt kommentarer om utseendet sitt på jobb. Enkelt og greit. Anonymkode: 8b937...52a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #54 Skrevet 30. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den som ba om bildebevis i denne tråden var frekk. Og dere skjønner ikke at det er uansett er fullstendig irrelevant for saken her om HI har gjort noe kosmetisk eller ei. HI vil ha seg frabedt kommentarer om utseendet sitt på jobb. Enkelt og greit. Anonymkode: 8b937...52a Enig med deg. Det finnes ingen grunn i verden at hi skal måtte bevise noe som helst med gamle bilder. Det er faktisk noe av det mest idiotiske jeg har hørt på lenge her inne Anonymkode: 7e418...4af
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #55 Skrevet 30. juni 2018 På 29.6.2018 den 10.10, Anonym bruker skrev: Du trenger faktisk ikke svare på alle svarene du får på tråden du har opprettet. Noe du forøvrig heller ikke har gjort. Og med denne typen svar som du kom med her, samt svarer det var referer til tidligere så fremstår du som et mindre hyggelig menneske. Så det kan være at din kollega har samme syn på deg, og at det er hennes måte å prøve å få jenket deg litt ned på jorden igjen. Jeg sier på ingen måte at det verken er greit eller akseptert å kommentere andres utseende, men jeg hevder fortsatt at man kommer mye lenger med å senke skuldrer å unngå å angripe personer som kommer med råd når du selv ber om det. Selv om dette kanskje ikke var den type råd du ønsket. Anonymkode: bd4cd...079 Er du klar over at du fremstår som prototypen på klassisk mobber? «Du er usympatisk», «du har fortjent det» og «kollegaen ville jenke deg ned på jorda». Det blir ingenting annet enn selvrettferdiggjørende, dårlige unnskyldninger for uakseptabel oppførsel. Anonymkode: 8b937...52a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #56 Skrevet 30. juni 2018 På 29.6.2018 den 14.40, Anonym bruker skrev: Overhodet ikke uhøflig. Det er Hi`s tråd og hun har selvfølgelig lov til å protestere. Anonymkode: 4f22f...9eb Nettopp. Og det uten å motta en lang spekulerer utredning om at hun sikkert har gjort seg fortjent til det kollegaen holder på med. Anonymkode: 8b937...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå