Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #51 Skrevet 29. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Og da setter jeg inn ett lite støt her. Dere som mener kjøtt og melkeprodukter samt fett er usunt. Hva sier dere til lavkarbo? Og ikke minst ketolyse?? Jeg vet at både jeg og mannen min er ekstremt mye sunnere. Vi har holdt på for det meste i 6 år. Bortsett fra en pause som gravid. Anonymkode: c1f21...6c0 Mange kan nok med fordel kutte ned på karbohydrater . Synes det er drøyt av helsedirektoratet å anbefale at 60 % av kostholdet burde være karbohydrater. Noen kan med fordel være i ketose, men ikke alle. Finnes ikke en standardisert suksessoppskrift som passer for alle Anonymkode: e1d1a...0bf
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #52 Skrevet 29. juni 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok så naboen din gjør set ja! Hmm da må jeg slutte med en eneste gang 🙄🤣 Anonymkode: c1f21...6c0 Lavkarbo og hjertesykdom har ingen sammenheng. Derimot margarin og raffinert oljer samt sukker, DET kan ha sammenheng med hjertesykdom. Mon tro hvorfor det på 60 tallet da margarinen gjorde sitt inntog, at tilfeller hjerte-og karlidelser økte... Anonymkode: e1d1a...0bf
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #53 Skrevet 29. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: En bachelor i ernæring...? I rest my case! Anonymkode: 8e856...c04 Bachelor i ernæring med toppkarakterer, kombinert med en genuin interesse for næringsrik mat, samt resultater å vise til at hun spiste seg frisk fra ME. Om ikke det kvalifiserer til å ha peiling så vet ikke jeg. Anonymkode: e1d1a...0bf
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #54 Skrevet 29. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bachelor i ernæring med toppkarakterer, kombinert med en genuin interesse for næringsrik mat, samt resultater å vise til at hun spiste seg frisk fra ME. Om ikke det kvalifiserer til å ha peiling så vet ikke jeg. Anonymkode: e1d1a...0bf Peiling har hun helt sikkert, men hun er ikke ernæringsfysiolog som du påsto Anonymkode: ba540...17c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #55 Skrevet 29. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Peiling har hun helt sikkert, men hun er ikke ernæringsfysiolog som du påsto Anonymkode: ba540...17c Nei, er vel derfor hun skriver at hun "Har bachelor i ernæring", ettersom ernæringsfysiolog er en beskyttet tittel Anonymkode: e1d1a...0bf
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #56 Skrevet 29. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Lavkarbo og hjertesykdom har ingen sammenheng. Derimot margarin og raffinert oljer samt sukker, DET kan ha sammenheng med hjertesykdom. Mon tro hvorfor det på 60 tallet da margarinen gjorde sitt inntog, at tilfeller hjerte-og karlidelser økte... Anonymkode: e1d1a...0bf Ja, det var bare det som endret seg på 60-tallet og er en bombesikker korrelasjon. Anonymkode: d5aa0...4e7
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #57 Skrevet 29. juni 2018 På 25.06.2018 den 18.14, Anonym bruker skrev: Det har jeg også, uten å være ernæringsfysiolog. Hun kan sikkert mye hun, men fagpersonell er hun ikke. Viktig å få understreket dette da det er strenge regler rundt dette på forum. Anonymkode: 9c288...e12 At hun ikke er utdannet som, eller kan benytte tittelen, ernæringsfysiolog er en ting. Men hun kan garantert svært mye med en bachelor i ernæring. Anonymkode: b9180...9c9
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #58 Skrevet 29. juni 2018 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det var bare det som endret seg på 60-tallet og er en bombesikker korrelasjon. Anonymkode: d5aa0...4e7 😂 Anonymkode: b9180...9c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå