GÃ¥ til innhold

Hjelp, han la meg til😃


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var dette også meg med min tredje bruker kanskje?😅 tok deg bare i forkjøpet...😎

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om en av mine tidligere pasienter (er sykepleier)hadde lagt meg til sosiale medier eller på annen måte oppsøkt meg, hadde jeg reagert. Uansett. 

Din historie er rar, og litt sprø. Du var til svangerskapskontroll for noen år siden, altså bare der ringer det noen bjeller. Han ser deg dypt inn i øynene, pulsen går opp osv😂 Også denne samtalen med den andre legen som kom inn, bare rart..

Stakkars lege, men heldigvis var det ikke han du fant på snap😅

Anonymkode: 2895f...7bd

Vesentlig forskjell på sykepleier og lege da. Er 'nesten' utdannet sykepleier selv. Som lege må de i sin lange pasient-liste stadig ringe enkelte av dem, få de opp på rutinekontroller , generellt ha kontakt med igjenmøtte mennesker. Som sykepleier kan man for eks jobbe på et sykehjem/omsorgssenter, noe jeg tidvis har gjort. Ikke nødvendigvis på et sykehus. Det er ikke uten grunn man støtt og stadig hører om damer som faller for sin lege - de møter han ofte. 

Ts

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vesentlig forskjell på sykepleier og lege da. Er 'nesten' utdannet sykepleier selv. Som lege må de i sin lange pasient-liste stadig ringe enkelte av dem, få de opp på rutinekontroller , generellt ha kontakt med igjenmøtte mennesker. Som sykepleier kan man for eks jobbe på et sykehjem/omsorgssenter, noe jeg tidvis har gjort. Ikke nødvendigvis på et sykehus. Det er ikke uten grunn man støtt og stadig hører om damer som faller for sin lege - de møter han ofte. 

Ts

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Haha, dette er utenfor tema, men de tingene du lister opp, gjør jeg i min  jobb også😉 Jeg jobber ikke som "vanlig" sykepleier, jeg samarbeider med forskjellige leger, men jeg har min egen liste med pasienter og driver oppfølging med dem. Jeg har mitt eget kontor, styrer min egen dag, tar i mot henvisninger, avtaler og har møter med pasientene, utreder, har dialog med legene osv. Ikke alle spl går i vanlig stell.

"Nesten" sykepleier?🤔

Men jeg tror du er langt ute på viddene og kun mater denne tråden for at den skal gå videre. 

Anonymkode: 2895f...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke 

PÃ¥ 22.6.2018 den 22.15, Anonym bruker skrev:

Har du hørt mer fra legen, HI? 

Anonymkode: 17e6f...0df

Jeg fant han tilslutt, hadde lagret nr hans tidligere, så jeg tok tilbake nr hans og da dukket det opp forslag fra tlf-lista. Da blant annet han. Ikke turt å legge han til enda, men har fryktelig lyst!😅 

De fleste ville nok latt det være. Er det noe sjans for at han vil legge meg til da? 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke 

Jeg fant han tilslutt, hadde lagret nr hans tidligere, så jeg tok tilbake nr hans og da dukket det opp forslag fra tlf-lista. Da blant annet han. Ikke turt å legge han til enda, men har fryktelig lyst!😅 

De fleste ville nok latt det være. Er det noe sjans for at han vil legge meg til da? 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Kan du ikke legge han til også fortelle oss etterpå??

Anonymkode: 2895f...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å legge ham til!! Jeg er sykemeldt de neste to ukene og er desperat etter god underholdning 😇😇

Anonymkode: fbd02...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke 

Jeg fant han tilslutt, hadde lagret nr hans tidligere, så jeg tok tilbake nr hans og da dukket det opp forslag fra tlf-lista. Da blant annet han. Ikke turt å legge han til enda, men har fryktelig lyst!😅 

De fleste ville nok latt det være. Er det noe sjans for at han vil legge meg til da? 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Hvorfor i all verden hadde du lagret nummeret hans tidligere?? Dette blir bare morsommere og morsommere 😂😂

Anonymkode: f8227...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg han til 😂 Bare hopp i det 😅 Uansett hva han sier, får du i hvertfall vite om han er interessert eller ikke. Tankene dine vil roe seg mere med også om du blir avvist og kan da gå videre i livet :) 

Endret av Chrisime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i all verden hadde du lagret nummeret hans tidligere?? Dette blir bare morsommere og morsommere 😂😂

Anonymkode: f8227...969

Fordi han ringte fra den de første gangene. Sluttet med det etterhvert. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chrisime skrev:

Legg han til 😂 Bare hopp i det 😅 Uansett hva han sier, får du i hvertfall vite om han er interessert eller ikke. Tankene dine vil roe seg mere med også om du blir avvist og kan da gå videre i livet :) 

La han til....😅 Har latt merke til at noen ikke godtar helt med det første, grunnen til det vet jeg ikke. Så ikke krise om det går litt tid her også;)

 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men... er han gift? Har han barn? Om han har det kan han oppleve det som skummelt at en tidligere pasient tar kontakt slik. Dere har ikke møtt hverandre på noen annen måte? Synes det blir upassende og veldig invaderende ovenfor denne legen..

Anonymkode: 2970b...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men... er han gift? Har han barn? Om han har det kan han oppleve det som skummelt at en tidligere pasient tar kontakt slik. Dere har ikke møtt hverandre på noen annen måte? Synes det blir upassende og veldig invaderende ovenfor denne legen..

Anonymkode: 2970b...dfc

Aner ikke nå. Den første dagen jeg var hos han, hadde han giftering på. Men de neste gangene hadde han ikke ringen på. Heller ikke da jeg så han på privaten, som butikk osv. Husker jeg la merke til dette;) 

For de som ikke tror at en lege kan innlede et forhold til sin tidligere pasient, så er det mulig. . 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke 

Jeg fant han tilslutt, hadde lagret nr hans tidligere, så jeg tok tilbake nr hans og da dukket det opp forslag fra tlf-lista. Da blant annet han. Ikke turt å legge han til enda, men har fryktelig lyst!😅 

De fleste ville nok latt det være. Er det noe sjans for at han vil legge meg til da? 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Hvorfor hadde du privatnummeret til legen lagret tidligere? Det er jo ikke akkurat noe pasienter pleier å ha

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fordi han ringte fra den de første gangene. Sluttet med det etterhvert. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Har du lurt på hvorfor han sluttet med det?

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du lurt på hvorfor han sluttet med det?

Anonymkode: dd4ee...0dd

Fordi det er fra privat tlf. Jeg pleide aldri å ringe han på det nr. Som regel alltid han som ringte. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Aner ikke nå. Den første dagen jeg var hos han, hadde han giftering på. Men de neste gangene hadde han ikke ringen på. Heller ikke da jeg så han på privaten, som butikk osv. Husker jeg la merke til dette;) 

For de som ikke tror at en lege kan innlede et forhold til sin tidligere pasient, så er det mulig. . 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Men det kan hende han synes det er skikkelig creepy at du delvis stalker. For han følte tvilsomt på noe "bånd". Den ringen som var av: kan være hygiene. Eller at den var blitt for liten/stor. 

Anonymkode: 2970b...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det kan hende han synes det er skikkelig creepy at du delvis stalker. For han følte tvilsomt på noe "bånd". Den ringen som var av: kan være hygiene. Eller at den var blitt for liten/stor. 

Anonymkode: 2970b...dfc

Jada, men det kan jo også hende at han har blitt skilt og at han har lengtet etter slik melding. Eller: han er gift idag men ikke klarer å glemme pasienten sin! Det er mulig!

Anonymkode: 17e6f...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jada, men det kan jo også hende at han har blitt skilt og at han har lengtet etter slik melding. Eller: han er gift idag men ikke klarer å glemme pasienten sin! Det er mulig!

Anonymkode: 17e6f...0df

Joda, absolutt mulig! Det er også mulig å vinne førstepremien i Lotto...

Anonymkode: 2970b...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Joda, absolutt mulig! Det er også mulig å vinne førstepremien i Lotto...

Anonymkode: 2970b...dfc

Sannsynligheten for å vinne i lotto er vel litt lavere enn som så. Det er lettere å "vinne" en fortapt lege enn full pott i lotto! 

Anonymkode: 17e6f...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til sier blikk mer 1000 ord. Her i det tilfellet hvor jeg lå på benken for å bli sjekket, merket jeg ganske mye på få minutter. Jeg tror ikke at han har vært forelsket i meg, men det intense blikket han ga meg, gjorde noe med meg. Det vil jeg tro han visste selv også. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stirret meg dypt inn i øynene mens han sjekket meg for kjønnssykdommer 💕

Anonymkode: fbd02...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...