Gå til innhold

Hjelp, han la meg til😃


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er helt enig. Her er det kvasse svar fra muligens illsinte legefruer, som ikke liker pasienter som har et øye for legen sin. 

Desverre, men det er mange.😊

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Selvsagt er det mange som får et crush på legen sin, er heller ingen her som påstår noe annet😂 Det er jo fablingen din om dyp blikkontakt og div overanalyser av ting legen har sagt eller gjort som er hysterisk morsomt😆 

Anonymkode: 98b1f...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt er det mange som får et crush på legen sin, er heller ingen her som påstår noe annet😂 Det er jo fablingen din om dyp blikkontakt og div overanalyser av ting legen har sagt eller gjort som er hysterisk morsomt😆 

Anonymkode: 98b1f...13b

Men så var det jo litt spesiellt også da ....😅 Satt ei gang på kontoret hans, det var sommer og ekstremt få pasienter. 

Da jeg skulle til å gå ut døra, ville han bare jeg skulle sette meg ned igjen. Angrer på flauheten min da, hadde det ikke vært for den så hadde vi nok pratet enda mer. ;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men så var det jo litt spesiellt også da ....😅 Satt ei gang på kontoret hans, det var sommer og ekstremt få pasienter. 

Da jeg skulle til å gå ut døra, ville han bare jeg skulle sette meg ned igjen. Angrer på flauheten min da, hadde det ikke vært for den så hadde vi nok pratet enda mer. ;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Til lykke med denne tråden. Jeg synes ikke at dette er spesielt. Jeg synes heller ikke at du skal legges inn pga din crush på legen. Jeg ville også så gjerne ha hørt fortsettelsen på denne historien om det ikke var for at det er 2 år siden. Neste gang, håper jeg at du griper sjansen og forteller oss andre hvor dorelsket du er og at det er gjensidig. Historien din, den ender uansett ikke på DIB men jeg ønsker deg av hele mitt hjerte på mer spenning her inne, mellom deg og legen, eller annen mann :dagens-rose:

Anonymkode: 17e6f...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var en mann😂 så neppe. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Og en mann kan ikke flørte med en mann?

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hysterisk at HI tror hun lurer oss med ekstra-profilen sin. Selv om (merkelig nok), begge er online samtidig og begge profiler poster svar med få minutters mellomrom. 

Og nei, HI, vi er ikke legefruer som synes det er trist at mannen vår har kvinnelige pasienter. Vi leser svarene dine og ser at du overanalyserer små ting som har skjedd hos legen, snakker om at «det var noe mellom dere», og generelt misforstår absolutt hver eneste time du har hatt hos legen. Du ser ting som ikke er der, og legen din husker ikke hvem du er (2 år senere). Let it go! Dette er ingenting å henge seg opp i...for han har antakeligvis ikke sett på deg annerledes enn enhver annen pasient.

Anonymkode: 5dab7...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var en mann😂 så neppe. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Finnes faktisk menn som liker menn også 😊

Anonymkode: 931f0...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt er det mange som får et crush på legen sin, er heller ingen her som påstår noe annet😂 Det er jo fablingen din om dyp blikkontakt og div overanalyser av ting legen har sagt eller gjort som er hysterisk morsomt😆 

Anonymkode: 98b1f...13b

For å ikke glemme at det var en svangerskapskontroll😂😁

Anonymkode: 2895f...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten var liten for det. Begge er heterofile. Sannheten kom jo litt frem fra min side, jeg fikk jo pulsen sky high hver gang jeg så han. Nei det var ingen romanse mellom legen å jeg, men det var vel lov å ha fantasiene der. ;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sannsynligheten var liten for det. Begge er heterofile. Sannheten kom jo litt frem fra min side, jeg fikk jo pulsen sky high hver gang jeg så han. Nei det var ingen romanse mellom legen å jeg, men det var vel lov å ha fantasiene der. ;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

"...ingen romanse mellom legen å jeg"? Oj oj. Det blir det nok heller ikke, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg om det er legefruer som har svart deg. Ser i alle fall at det du har fått svar fra leger. Som tannlege kan jeg bekrefte det de skriver. Under konsultasjoner og behandling har vi selvfølgelig fullt fokus på pasienten og dennes behov, følelser og ve og vel. Dette kan raskt misforstås som affeksjon. Jeg ville latt denne to år gamle betattheten ligge til den dør ut av seg selv. Helt ærlig er det ubehagelig når pasienter tar "privat" kontakt.

Anonymkode: 59491...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sug lut skrev:

"...ingen romanse mellom legen å jeg"? Oj oj. Det blir det nok heller ikke, gitt.

Har du lest resten av tråden? Det er flere grunner enn "legen å jeg"😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Husker jordmora mi gjorde dette da jeg skulle føde. Lurer på om jeg skal legge henne til på snapchat.

Anonymkode: f8227...969

ha ha:-D Gjør det! ;-P

Anonymkode: 90051...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å legge an på og syntes vedkommende er kjekk. Normalt sett hadde jeg aldri kikket på en autorisert lege, men utseendet på han gjorde det ikke så enkelt. 

Jobber i helse selv, jeg vet hvor strengt lege/pasient-forholdet er. Og det er vel ytterst få som har fått en romanse med sin tidligere lege. 

Han har tatt gynekologisk undersøkelse også, om det var spesielt interessant å høre..😅

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Forskjell på å legge an på og syntes vedkommende er kjekk. Normalt sett hadde jeg aldri kikket på en autorisert lege, men utseendet på han gjorde det ikke så enkelt. 

Jobber i helse selv, jeg vet hvor strengt lege/pasient-forholdet er. Og det er vel ytterst få som har fått en romanse med sin tidligere lege. 

Han har tatt gynekologisk undersøkelse også, om det var spesielt interessant å høre..😅

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Ingenting i denne tråden er interessant å høre.

Anonymkode: 5dab7...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som deg, HI, er årsaken til at jeg aldri signerer noe jobbrelatert med mitt eget navn, men mannen sitt.

Telefonlister, mail etc etc er alt sammen listet med hans veldig vanlige -sen navn, nettopp fordi det finnes skrullinger som deg der ute, som er hellig overbevist om "kjemien" mellom oss fordi jeg gjør jobben min, og heller ikke holder seg for god til å ta kontakt lenge etter at jeg har glemt hvem de er siden de "forstår" at jeg er forhindret fra å inngå et forhold med dem på grunn av jobb.

Dere er sprø som ostepop rett ut av posen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, gale damen skrev:

Sånne som deg, HI, er årsaken til at jeg aldri signerer noe jobbrelatert med mitt eget navn, men mannen sitt.

Telefonlister, mail etc etc er alt sammen listet med hans veldig vanlige -sen navn, nettopp fordi det finnes skrullinger som deg der ute, som er hellig overbevist om "kjemien" mellom oss fordi jeg gjør jobben min, og heller ikke holder seg for god til å ta kontakt lenge etter at jeg har glemt hvem de er siden de "forstår" at jeg er forhindret fra å inngå et forhold med dem på grunn av jobb.

Dere er sprø som ostepop rett ut av posen alle sammen!

Av en eller annen pussig grunn fikk "sprø som ostepop" meg til å huske en episode som ligger noen år tilbake i tid.

Jeg hadde en pasient hos meg to ganer, korte samtaler, ikke noe personlig, kun faglig med noen praktiske råd. Mange måneder etter begynte han å ta kontakt, jeg avviste høflig, men bestemt. Han ga seg ikke, så jeg måtte bli veldig tydelig på at jeg ikke var interessert. Så kom sommeren året etter, nesten et år senere, og jeg var ute med en venninne. Da kom denne tidligere pasienten bort til meg på et utested og sperret meg inne mot en vegg. Han sa da at det var på tide at jeg innrømmet mine sterke følelser for ham, at det ble for dumt å drive å late som om de sterke følelsene ikke fantes, og at det nå hadde gått lang nok tid og at vi bare kunne bli sammen slik jeg egentlig hadde ønsket hele tiden, for han hadde forstått signalene mine. Jeg begynte spontant å le, for det ble så surrealistisk at han snakket om mine følelser for ham, og så tok jeg meg sammen og sa at om han hadde følelser for meg så var det hans sak, men at jeg ikke hadde følelser for ham og kun så på ham som en tidligere pasient. Han fortsatte å messe om hvor sterke mine følelser var for ham, og han ga seg ikke (pussig nok sa han ikke noe om sine følelser for meg). Til slutt fant jeg ut at fyren var altfor skrullete til at det var nok å være høflig og profesjonell. Og når han begynte å bli enda mer nærgående så fikk jeg nok siden han hadde sperret meg inne mot en vegg og jeg ikke kunne komme unna uten å bli fysisk. Jeg eksploderte til slutt i sinne og kjeftet ham huden full og ba ham se virkeligheten i øynene, ropte til slutt "JEG ALDRI HAR VÆRT, ER IKKE OG KOMMER ALDRI TIL Å BLI INTERESSERT I DEG!!!". Sa klart og tydelig at han fikk glemme at han noensinne har møtt meg og at hvis han noensinne kontaktet meg på noen som helst måte så kom jeg til å anmelde ham. En kompis av ham kom da og dro ham unna.

 

Anonymkode: b132f...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sannsynligheten er liten da begge er heterofile. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Ja, tanken på noe annet ville jo ødelagt alt!

Anonymkode: 58aa5...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Av en eller annen pussig grunn fikk "sprø som ostepop" meg til å huske en episode som ligger noen år tilbake i tid.

Jeg hadde en pasient hos meg to ganer, korte samtaler, ikke noe personlig, kun faglig med noen praktiske råd. Mange måneder etter begynte han å ta kontakt, jeg avviste høflig, men bestemt. Han ga seg ikke, så jeg måtte bli veldig tydelig på at jeg ikke var interessert. Så kom sommeren året etter, nesten et år senere, og jeg var ute med en venninne. Da kom denne tidligere pasienten bort til meg på et utested og sperret meg inne mot en vegg. Han sa da at det var på tide at jeg innrømmet mine sterke følelser for ham, at det ble for dumt å drive å late som om de sterke følelsene ikke fantes, og at det nå hadde gått lang nok tid og at vi bare kunne bli sammen slik jeg egentlig hadde ønsket hele tiden, for han hadde forstått signalene mine. Jeg begynte spontant å le, for det ble så surrealistisk at han snakket om mine følelser for ham, og så tok jeg meg sammen og sa at om han hadde følelser for meg så var det hans sak, men at jeg ikke hadde følelser for ham og kun så på ham som en tidligere pasient. Han fortsatte å messe om hvor sterke mine følelser var for ham, og han ga seg ikke (pussig nok sa han ikke noe om sine følelser for meg). Til slutt fant jeg ut at fyren var altfor skrullete til at det var nok å være høflig og profesjonell. Og når han begynte å bli enda mer nærgående så fikk jeg nok siden han hadde sperret meg inne mot en vegg og jeg ikke kunne komme unna uten å bli fysisk. Jeg eksploderte til slutt i sinne og kjeftet ham huden full og ba ham se virkeligheten i øynene, ropte til slutt "JEG ALDRI HAR VÆRT, ER IKKE OG KOMMER ALDRI TIL Å BLI INTERESSERT I DEG!!!". Sa klart og tydelig at han fikk glemme at han noensinne har møtt meg og at hvis han noensinne kontaktet meg på noen som helst måte så kom jeg til å anmelde ham. En kompis av ham kom da og dro ham unna.

 

Anonymkode: b132f...cd8

In a nutshell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, gale damen skrev:

Sånne som deg, HI, er årsaken til at jeg aldri signerer noe jobbrelatert med mitt eget navn, men mannen sitt.

Telefonlister, mail etc etc er alt sammen listet med hans veldig vanlige -sen navn, nettopp fordi det finnes skrullinger som deg der ute, som er hellig overbevist om "kjemien" mellom oss fordi jeg gjør jobben min, og heller ikke holder seg for god til å ta kontakt lenge etter at jeg har glemt hvem de er siden de "forstår" at jeg er forhindret fra å inngå et forhold med dem på grunn av jobb.

Dere er sprø som ostepop rett ut av posen alle sammen!

Men hadde du vært lege, hadde du selv visst hvor vanlig det er å bli betatt/like legen. Du tror vel jeg var helt gal etter denne legen. Da tar du feil....

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Av en eller annen pussig grunn fikk "sprø som ostepop" meg til å huske en episode som ligger noen år tilbake i tid.

Jeg hadde en pasient hos meg to ganer, korte samtaler, ikke noe personlig, kun faglig med noen praktiske råd. Mange måneder etter begynte han å ta kontakt, jeg avviste høflig, men bestemt. Han ga seg ikke, så jeg måtte bli veldig tydelig på at jeg ikke var interessert. Så kom sommeren året etter, nesten et år senere, og jeg var ute med en venninne. Da kom denne tidligere pasienten bort til meg på et utested og sperret meg inne mot en vegg. Han sa da at det var på tide at jeg innrømmet mine sterke følelser for ham, at det ble for dumt å drive å late som om de sterke følelsene ikke fantes, og at det nå hadde gått lang nok tid og at vi bare kunne bli sammen slik jeg egentlig hadde ønsket hele tiden, for han hadde forstått signalene mine. Jeg begynte spontant å le, for det ble så surrealistisk at han snakket om mine følelser for ham, og så tok jeg meg sammen og sa at om han hadde følelser for meg så var det hans sak, men at jeg ikke hadde følelser for ham og kun så på ham som en tidligere pasient. Han fortsatte å messe om hvor sterke mine følelser var for ham, og han ga seg ikke (pussig nok sa han ikke noe om sine følelser for meg). Til slutt fant jeg ut at fyren var altfor skrullete til at det var nok å være høflig og profesjonell. Og når han begynte å bli enda mer nærgående så fikk jeg nok siden han hadde sperret meg inne mot en vegg og jeg ikke kunne komme unna uten å bli fysisk. Jeg eksploderte til slutt i sinne og kjeftet ham huden full og ba ham se virkeligheten i øynene, ropte til slutt "JEG ALDRI HAR VÆRT, ER IKKE OG KOMMER ALDRI TIL Å BLI INTERESSERT I DEG!!!". Sa klart og tydelig at han fikk glemme at han noensinne har møtt meg og at hvis han noensinne kontaktet meg på noen som helst måte så kom jeg til å anmelde ham. En kompis av ham kom da og dro ham unna.

 

Anonymkode: b132f...cd8

Hva har dette med meg og min tidligere lege å gjøre? Ikke mye sammenlignbart i det hele ratt. Jeg er da overhode ikke ute etter denne legen, men jeg syntes da og fortsatt idag at han er veldig attraktiv.

Det burde du som da er lege (?)forstå at er helt vanlig. Samtlige av de som jobber i helse vet alt om dette, det går på de 'etiske reglene' som alle må være bevisst på. Jeg ble nok tiltrukket av hans nærvær og måten han ivaretok meg på. Pluss at han var ung, mørk og de fineste øynene i verden itillegg. Å Ja, jeg syntes fortsatt alt dette - sprøtt eller ikke;) 

Ts

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva har dette med meg og min tidligere lege å gjøre? Ikke mye sammenlignbart i det hele ratt. Jeg er da overhode ikke ute etter denne legen, men jeg syntes da og fortsatt idag at han er veldig attraktiv.

Det burde du som da er lege (?)forstå at er helt vanlig. Samtlige av de som jobber i helse vet alt om dette, det går på de 'etiske reglene' som alle må være bevisst på. Jeg ble nok tiltrukket av hans nærvær og måten han ivaretok meg på. Pluss at han var ung, mørk og de fineste øynene i verden itillegg. Å Ja, jeg syntes fortsatt alt dette - sprøtt eller ikke;) 

Ts

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Om en av mine tidligere pasienter (er sykepleier)hadde lagt meg til sosiale medier eller på annen måte oppsøkt meg, hadde jeg reagert. Uansett. 

Din historie er rar, og litt sprø. Du var til svangerskapskontroll for noen år siden, altså bare der ringer det noen bjeller. Han ser deg dypt inn i øynene, pulsen går opp osv😂 Også denne samtalen med den andre legen som kom inn, bare rart..

Stakkars lege, men heldigvis var det ikke han du fant på snap😅

Anonymkode: 2895f...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om en av mine tidligere pasienter (er sykepleier)hadde lagt meg til sosiale medier eller på annen måte oppsøkt meg, hadde jeg reagert. Uansett. 

Din historie er rar, og litt sprø. Du var til svangerskapskontroll for noen år siden, altså bare der ringer det noen bjeller. Han ser deg dypt inn i øynene, pulsen går opp osv😂 Også denne samtalen med den andre legen som kom inn, bare rart..

Stakkars lege, men heldigvis var det ikke han du fant på snap😅

Anonymkode: 2895f...7bd

Du var til svangerskapskontroll for noen år siden, altså bare der ringer det noen bjeller. Han ser deg dypt inn i øynene, pulsen går opp osv😂 

- Hva er så rart med det? 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 10.33, amandine skrev:

Har du lest resten av tråden? Det er flere grunner enn "legen å jeg"😂

Hysterisk festlig tråd :D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om en av mine tidligere pasienter (er sykepleier)hadde lagt meg til sosiale medier eller på annen måte oppsøkt meg, hadde jeg reagert. Uansett. 

Din historie er rar, og litt sprø. Du var til svangerskapskontroll for noen år siden, altså bare der ringer det noen bjeller. Han ser deg dypt inn i øynene, pulsen går opp osv😂 Også denne samtalen med den andre legen som kom inn, bare rart..

Stakkars lege, men heldigvis var det ikke han du fant på snap😅

Anonymkode: 2895f...7bd

Da har ikke du opplevd mye rart i verden..😅 Nå la nok jeg merke til en minste ting ved han, men er man betatt så er man betatt. Alle blir vel litt rar å klossete når man er litt snåforelaket - som jeg var i han. Syntes ikke det høres så sprøtt ut. 👀

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har ikke du opplevd mye rart i verden..😅 Nå la nok jeg merke til en minste ting ved han, men er man betatt så er man betatt. Alle blir vel litt rar å klossete når man er litt snåforelaket - som jeg var i han. Syntes ikke det høres så sprøtt ut. 👀

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Det er ikke det at du ble betatt av legen som er rart.

Det er at du to år etterpå oppsøker den stakkars mannen, ut i fra en søkt teori om at det "sikkert var kjemi". Det er der kaninkokeralarmen ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...