GÃ¥ til innhold

Hjelp, han la meg til😃


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, feil. Det var da den andre legen sa til han at "det må være fordi du er så kjekk hun får den høye pulsen." Han mistet fokuset litt. Merket jo det. Etter det konkluderte han bare med at det kontortrykk på meg. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Det er jo ikke rart han blir flau av en slik kommentar. Det har ingenting med deg å gjøre.

Anonymkode: 59491...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, feil. Det var da den andre legen sa til han at "det må være fordi du er så kjekk hun får den høye pulsen." Han mistet fokuset litt. Merket jo det. Etter det konkluderte han bare med at det kontortrykk på meg. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Tror heller at det var noe på gang mellom de to legene, ettersom de flørter åpenlyst med hverandre foran pasienter🤣🤣🤣

Anonymkode: 931f0...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror heller at det var noe på gang mellom de to legene, ettersom de flørter åpenlyst med hverandre foran pasienter🤣🤣🤣

Anonymkode: 931f0...11c

Det var en mann😂 så neppe. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke rart han blir flau av en slik kommentar. Det har ingenting med deg å gjøre.

Anonymkode: 59491...abc

Neida. Jeg følte alikavel en fin liten ting mellom legen å meg. Det var den gang da. 

Husker godt den ene gangen han kjente på magen min ift en sjekk. Han kikket meg dypt i øynene, lenge. Jeg lå da samtidig på en benk, å han trykket på meg oppover magen. Holdt på å dåne jeg...😃😅 Han var nok dypt konsentrert, men det var vanskelig å unngå fristelsen;) 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, han er nok i en annen liga, dessverre. Lege og akademiker, minstekravet er nok rettskriving og det å skjønne definisjoner. 

Anonymkode: 32a26...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida. Jeg følte alikavel en fin liten ting mellom legen å meg. Det var den gang da. 

Husker godt den ene gangen han kjente på magen min ift en sjekk. Han kikket meg dypt i øynene, lenge. Jeg lå da samtidig på en benk, å han trykket på meg oppover magen. Holdt på å dåne jeg...😃😅 Han var nok dypt konsentrert, men det var vanskelig å unngå fristelsen;) 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Okei, du blåste av meg i går men jeg fastholder at du lever i en alternativ virkelighet. Du ser rett og slett ikke verden slik vi andre gjør det, og du nekter å ta til deg det andre sier og ser som helt åpenbart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida. Jeg følte alikavel en fin liten ting mellom legen å meg. Det var den gang da. 

Husker godt den ene gangen han kjente på magen min ift en sjekk. Han kikket meg dypt i øynene, lenge. Jeg lå da samtidig på en benk, å han trykket på meg oppover magen. Holdt på å dåne jeg...😃😅 Han var nok dypt konsentrert, men det var vanskelig å unngå fristelsen;) 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Herlighet, du er jo helt forstyrret!

Anonymkode: 90051...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida. Jeg følte alikavel en fin liten ting mellom legen å meg. Det var den gang da. 

Husker godt den ene gangen han kjente på magen min ift en sjekk. Han kikket meg dypt i øynene, lenge. Jeg lå da samtidig på en benk, å han trykket på meg oppover magen. Holdt på å dåne jeg...😃😅 Han var nok dypt konsentrert, men det var vanskelig å unngå fristelsen;) 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

😂😂😂😂😂😂 dette var dagens! Legen flørter ved å se pasienten dypt inn i øynene mens han foretar svangerskapskontroll 😂😂😂

Anonymkode: 9a728...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida. Jeg følte alikavel en fin liten ting mellom legen å meg. Det var den gang da. 

Husker godt den ene gangen han kjente på magen min ift en sjekk. Han kikket meg dypt i øynene, lenge. Jeg lå da samtidig på en benk, å han trykket på meg oppover magen. Holdt på å dåne jeg...😃😅 Han var nok dypt konsentrert, men det var vanskelig å unngå fristelsen;) 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Husker jordmora mi gjorde dette da jeg skulle føde. Lurer på om jeg skal legge henne til på snapchat.

Anonymkode: f8227...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den legen må da være en elendig lege som ikke la deg inn på psykiatrisk avdeling med en gang😂

Anonymkode: 9bbf6...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var en mann😂 så neppe. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Nei, herreguuuuuud! Hvem har vel hørt om at to MENN dager?! Det skulle tatt seg ut! Eller vent nå..... Det går visst an, gitt!!

Anonymkode: 58aa5...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du hi sin selvoppnevnte forsvarer. Eller er du kanskje hi med en annen bruker. Jeg stemmer for det siste.

Anonymkode: dd4ee...0dd

Jeg tenkte det samme. Samme anonyme som går voldsomt i forsvar for HI. Hun manglet vel støtte da 😉 

Anonymkode: 5dab7...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk så unormalt som å like en lege.😆 Får håpe det ikke er på grunn av at du/dere er 'legekone', at det er grunnen for trakassering.  

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte det samme. Samme anonyme som går voldsomt i forsvar for HI. Hun manglet vel støtte da 😉 

Anonymkode: 5dab7...533

haha, bare fordi jeg ikke kommer med diagnoser til HI, så er jeg hennes selvoppnevnte forsvarer med mer! Nei, jeg kjenner ikke Hi men synes at dere andre her inne må være helt forskrudd siden dere gir henne en diagnose for å ha et  "crush på legen"!  

Anonymkode: 17e6f...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

haha, bare fordi jeg ikke kommer med diagnoser til HI, så er jeg hennes selvoppnevnte forsvarer med mer! Nei, jeg kjenner ikke Hi men synes at dere andre her inne må være helt forskrudd siden dere gir henne en diagnose for å ha et  "crush på legen"!  

Anonymkode: 17e6f...0df

Takk der kom du frem igjen....🤗 - Til dere andre som TROR jeg har 2 personligheter her inne, så er det helt sikkert en mulighet for å se at jeg ikke har det. Hjelpes, tenk å diagnosere andre over nett - på grunn av interesse rundt en lege. 😆 Det sier mer om deg/dere. Fordi det er kanskje du som har flere profiler her. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, herreguuuuuud! Hvem har vel hørt om at to MENN dager?! Det skulle tatt seg ut! Eller vent nå..... Det går visst an, gitt!!

Anonymkode: 58aa5...35c

Sannsynligheten er liten da begge er heterofile. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk der kom du frem igjen....🤗 - Til dere andre som TROR jeg har 2 personligheter her inne, så er det helt sikkert en mulighet for å se at jeg ikke har det. Hjelpes, tenk å diagnosere andre over nett - på grunn av interesse rundt en lege. 😆 Det sier mer om deg/dere. Fordi det er kanskje du som har flere profiler her. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Denne skjønte jeg ikke.......

Anonymkode: 17e6f...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterte til den personen som dere andre visstnok trodde var meg. Jeg gidder ikke å bruke tid på å ha flere profiler. 

Å ja det er nok helt normalt å falle for en lege. Slutt å pelm på med diagnoser på folk man ikke kjenner. 

 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes DIB damene slutter aldri å overraske. Større grinebitere og negativt forum skal man lete lenge etter. For noen svar! Dere må ha noen triste liv allså. 

Anonymkode: cc518...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den legen må da være en elendig lege som ikke la deg inn på psykiatrisk avdeling med en gang😂

Anonymkode: 9bbf6...dc8

Tenk psykiatrisk avdeling..😂 Godt ikke du har jobben med å ta deg av folk som trenger hjelp. 

Ts

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjelpes DIB damene slutter aldri å overraske. Større grinebitere og negativt forum skal man lete lenge etter. For noen svar! Dere må ha noen triste liv allså. 

Anonymkode: cc518...2cf

Takk som satte ord på dette! Helt enig med deg! 

Anonymkode: 17e6f...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hjelpes DIB damene slutter aldri å overraske. Større grinebitere og negativt forum skal man lete lenge etter. For noen svar! Dere må ha noen triste liv allså. 

Anonymkode: cc518...2cf

Er helt enig. Her er det kvasse svar fra muligens illsinte legefruer, som ikke liker pasienter som har et øye for legen sin. 

Desverre, men det er mange.😊

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...