GÃ¥ til innhold

Folk som aldri bidrar 🙄

Anbefalte innlegg

Skrevet
PÃ¥ 28. mai 2018 den 23.49, Anonym bruker skrev:

HI beskriver fritidsaktiviter, ikke aktiviteter gjennom skolen. 

Hvordan tror du klubber og lag driftes i Norge? Er man medlem i et lag, klubb eller forening innebærer det at man er en del av noe større og må delta sammen med de andre for å holde aktivitetene i gang. Det kan for eksempel innebære at LAGET til barnet må stå i kiosken til KLUBBEN for å bidra med inntekter til fellesskapet som sørger for at laget får bruke treningsarenaen osv. 

Anonymkode: b580a...ae2

Ja, jeg husker hvordan f eks lilleputtene og småguttene i TIL solgte lodd og lodd og atter lodd for klubben - og endte med at A-laget dro avgårde med det meste. 

Anonymkode: 81e1d...df6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil bare si takk til alle dere foreldre som står på til det beste for alle barna. 

Jeg hadde sånne foreldre som barn, som ikke pleide å bidra med ting på aktivitetene. De var kanskje ikke utpregede latsabber, men de gadd aldri ta på seg verv eller gjøre noe ut over det de strengt tatt måtte (2 timer i kiosken i året). At jeg likevel fikk være med på alle aktivitetene som jeg gjorde var veldig fint for meg i oppveksten. Så takk til alle dere som smører maskineriet, og sørger for at det går rundt 💛 

Anonymkode: 2b5cf...ab1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...