Gå til innhold

Soler du deg toppløs?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Soler meg toppløs i hagen og på ferie. Har veldig fine pupper om jeg skal si det selv😊

Anonymkode: 459a2...326

Herlig😊 mine er også selvfølgelig helt smashing ☀️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at dere er fornøyde med puppene dere, Skal være det uansett hvordan de ser ut. 

Anonymkode: 93a14...504

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

På stranda i syden ja, på stranda i Lyngdal nei..

Anonymkode: 44aef...645

Nåkk a nagne potta på kvåvigsannen 🤣🤣🤣

Anonymkode: 11bbf...d0c

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det egentlig bedre i Syden?

Anonymkode: 09740...646

Mindre fare for å treffe kjentsfolk antar jeg. 

Har skikkelige hengepupper, og akkurat dét trenger ikke naboer og sjefer og gud og hvermann vite 🙈

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nåkk a nagne potta på kvåvigsannen 🤣🤣🤣

Æg he allar sett någen tru æg, men nå springe æg ikkje jyst ned kvavigsannen då, æg lige mæg best på Råsfjåor 😂

Skrevet

Solte meg alltid og selvfølgelig toppløs på 80-90-tallet. Nå, not so much,  dessverre.  Det betyr egentlig at jeg savner de unge sprettpuppene mine. Den gang da..

Skrevet

Nei. Her er bikinien på. Synes toppløssoling på strender er temmelig Harry. 

Anonymkode: a6704...92a

Skrevet

Veldig sjelden, men i blant hvis vi ligger ankret opp litt for oss selv når vi er ute med båten eller funnet oss en strand for oss selv. Er det folk rundt meg liker jeg å ha badetøy på.

Anonymkode: a7346...0d5

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Æg he allar sett någen tru æg, men nå springe æg ikkje jyst ned kvavigsannen då, æg lige mæg best på Råsfjåor 😂

Brannmaneda 😂😂😂 

Ser ud te at pottan flagre mest på monådden 😆

Skrevet

Interesant at så mange mener der er ingenting seksuelt med å sole seg toppløs, samtidig som det er et "krav" at puppene må se smashing ut 😉

Dersom eneste mål er å unngå skille og ingen kikker uansett burde det vel ikke ha noe å si hvordan de ser ut? 

Skrevet

Hvis jeg skal sole meg toppløs vil jeg få et merkelig skille mot mage, og til dels under armene. Heller en tynn stripe fra bikinien da :P 

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Dagens mest idiotiske? Pupper er ikke seksuelt? Ikke ved amming nei, ganske stor forskjell der som du tydeligvis ikke ser. Og joda ungene bryr seg, men de sier ikke noe vet du. Tror du at alt er greit sålenge det ikke sies noe om????

Anonymkode: 82d6b...d74

Du vet at andre kan ha annen oppfatning enn deg? 

En liten note to you: Dersom du lar barna vokse opp i et miljø hvor ikke kropp skal gjemmes vekk og hysjes ned, så bryr de seg ofte fint lite om to stk pupper. 

Ja, kjære deg, hos oss er alt greit så lenge det ikke sies noe om!

Skrevet
8 minutter siden, Twintipp skrev:

En liten note to you: Dersom du lar barna vokse opp i et miljø hvor ikke kropp skal gjemmes vekk og hysjes ned, så bryr de seg ofte fint lite om to stk pupper. 

Hører folk si det, men hvordan vet dere egentlig at ungene ikke kommer til å se tilbake og syns det er ubehagelig? 

Jeg er vokst opp i et hjem hvor kropp var kropp, mor som spradet rundt i bare trusa både hjemme og i hagen (vi bodde avsides). Grøsser med tanken på det, og jeg er ikke en av de som dermed ble immun mot dette. Tvert i mot, eg syns det er råekkelt å tenke på. Det gjør også begge mine brødre, og vi har snakket om det i voksen alder, at alt vi husker fra barndommen er at mor gikk naken i hagen. Vi sa ingenting da, for hva skulle vi si? 

Akkurat samme med min venninne idag og. Hun hadde også en sånn mor. Vi ble IKKE "frelst" av å se mor naken. Det er ikke sånn at puppene til mødrene våre ble noe mer naturlige til tross for at vi ble påtvunget å se dem hver dag. 

Anonymkode: 3e248...186

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hører folk si det, men hvordan vet dere egentlig at ungene ikke kommer til å se tilbake og syns det er ubehagelig? 

Jeg er vokst opp i et hjem hvor kropp var kropp, mor som spradet rundt i bare trusa både hjemme og i hagen (vi bodde avsides). Grøsser med tanken på det, og jeg er ikke en av de som dermed ble immun mot dette. Tvert i mot, eg syns det er råekkelt å tenke på. Det gjør også begge mine brødre, og vi har snakket om det i voksen alder, at alt vi husker fra barndommen er at mor gikk naken i hagen. Vi sa ingenting da, for hva skulle vi si? 

Akkurat samme med min venninne idag og. Hun hadde også en sånn mor. Vi ble IKKE "frelst" av å se mor naken. Det er ikke sånn at puppene til mødrene våre ble noe mer naturlige til tross for at vi ble påtvunget å se dem hver dag. 

Folk er selvfølgelig forskjellige. Jeg vokste opp med kvinner som gikk toppløse og har overhodet ingen traumer og går gjerne toppløs selv, men bare i settinger som for meg er naturlige, dvs. på strender og øyer hvor det ikke er for mange mennesker. Det irriterer meg virkelig at noen skal ha en mening om det, men jeg må jo bare konstatere at det er sånn, og ta hensyn til folks prippenhet og seksualiserte blikk på det enkle faktum at jeg hater våte bikinioverdeler. 

Anonymkode: 3d257...5c1

Skrevet

Liker ikke skille. Har ingen komplekser, men dytter dem ikke i ansiktet på andre. Synes ikke noe om å måtte ha puppeburka for å være tekkelig. 

Skrevet
23 minutter siden, mipsmaster skrev:

Liker ikke skille. Har ingen komplekser, men dytter dem ikke i ansiktet på andre. Synes ikke noe om å måtte ha puppeburka for å være tekkelig. 

Puppeburka?

Sammenligner du en bikini med en burka?

https://goo.gl/images/d2M6MZ

eller er det om å gjøre å få slengt inn noe islamofobisk i alt du sier og gjør?

Skrevet
1 time siden, skjotta skrev:

Interesant at så mange mener der er ingenting seksuelt med å sole seg toppløs, samtidig som det er et "krav" at puppene må se smashing ut 😉

Dersom eneste mål er å unngå skille og ingen kikker uansett burde det vel ikke ha noe å si hvordan de ser ut? 

Hehe, ikke sant? Som sagt; de som soler seg og i tillegg toppløse har nok litt for mye (eller lite😜) til felles med Paradise folka. 

Skrevet
1 time siden, Twintipp skrev:

Oi. Ikke overrasket, du pleier ikke briljere med intelligens, men likevel...

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Amen!

Skrevet

Folk er selvfølgelig forskjellige. Jeg vokste opp med kvinner som gikk toppløse og har overhodet ingen traumer og går gjerne toppløs selv, men bare i settinger som for meg er naturlige, dvs. på strender og øyer hvor det ikke er for mange mennesker. Det irriterer meg virkelig at noen skal ha en mening om det, men jeg må jo bare konstatere at det er sånn, og ta hensyn til folks prippenhet og seksualiserte blikk på det enkle faktum at jeg hater våte bikinioverdeler. 

Men våt bikinitruse er greit?? Man bytter bikini når man har badet. 

Skrevet

Det er ingen her som har snakket om å rusle rundt i kun trusa på daglig basis. Som det meste både her inne og blant kvinner så blir det blåst opp til uante proposjoner.

Jeg er vokst opp med at kropp ikke er skam, dog ikke på noen måte jeg fant vulgært. 

At jeg velger å sole med uten bh rundt et privat basseng antar jeg at ikke vil skape noen videre traumer for de andre. 

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi. Ikke overrasket, du pleier ikke briljere med intelligens, men likevel...

På tide å ta seg et lite avbrekk fra nettet om du føler du kan rangere folks intelligens som du overhode ikke kjenner til?

Skrevet
19 minutter siden, skjotta skrev:

Puppeburka?

Sammenligner du en bikini med en burka?

https://goo.gl/images/d2M6MZ

eller er det om å gjøre å få slengt inn noe islamofobisk i alt du sier og gjør?

Dersom noen mener at man MÅ ha på en bikintopp, så synes jeg det er kroppshysteri. Burka for puppene. Ikke burka for hele kroppen. Det er derfor jeg skrev puppeburka. Det er en sammenligning av klær og hva som er akseptabelt, og hvor grensene kan gå for et land som Norge og f.eks midt-østen. En annen grad av hva som er tekkelig eller ikke. Dersom noen mener at min kropp ikke er grei å vise frem på en strand hvor det er mye hud fra før, så kan de ta seg en bolle. Jeg tar ansvar for min kropp og mine følelser. Da bør mennesker på en strand selv ta ansvar for at de blir traumatisert og krenket av puppene mine. Jeg tar ikke ansvar for andre menneskers følelser når jeg ikke aktivt går ut av min vei for å plage dem. 

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men våt bikinitruse er greit?? Man bytter bikini når man har badet. 

Ja, jeg har ikke behov for å bade helt naken, men synes det er deilig å bade uten overdel. Vil gjerne sole meg uten overdel også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...