mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Her hjemme på terrassen gjør jeg det men har ikke gjort det på stranden.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Skulle ønske jeg kunne, men her er det ganske greit innsyn for naboene på nabotomtene.. Ønsker meg en plass med totalt skjermet hage! På stranden osv gjør jeg det ikke, bryr meg ikke om andre gjør det, føler meg bare ikke helt komfortabel med det selv. Anonymkode: e323d...1e0
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 Hvis jeg kan gjøre det tålig usjenert, så ja. Hvis ikke, så nei. Anonymkode: 06062...e8c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 Nei. Men det er fordi jeg ikke har lyst på hudkreft og derfor ikke soler meg - er ute, men da i bevegelse og ikke med fripupp. Anonymkode: 24b29...1ab
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 I hagen ja. Mulig noen naboer kan se det hvis de går inn for å spionere, men det bryr meg ikke. Anonymkode: bab44...646
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #8 Skrevet 9. mai 2018 Nei. Puppene mine flyter utover etter fem barn og flere års amming. Synes egentlig det er synd at det ikke er «greit»mer. Anonymkode: bcb57...45b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #9 Skrevet 9. mai 2018 Nei, sømmer seg ikke! Anonymkode: 0ba6f...3c5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, sømmer seg ikke! Anonymkode: 0ba6f...3c5 Hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #11 Skrevet 9. mai 2018 Nei For det første soler jeg meg ikke. Har veldig lys hud som ikke kan bli brun, og jeg vil ikke bli solbrent eller risikere framtidig hudkreft. Bare jeg skal være ute eller gå ute i sola bruker jeg solfaktor 30 på kroppen og 50 i ansiktet. For det andre er jeg ganske privat og «konservativ». Jeg bruker ikke bikini heller. Har badedrakt (ganske dekkende) de gangene jeg svømmer, drar til basseng osv. Ellers bruker jeg ikke singlet en gang, men har alltid i allefall korte ermer. Bruker ikke kort shorts heller, foretrekker skjørt som går til knærne. Selv om jeg bare er i egen hage.. Bruker ammetopp når jeg ammer, og har et ammesjal eller skjerf over meg om det er et veldig offentlig sted. Så å sole seg toppløs er veldig fjernt for meg Anonymkode: 8e409...49a
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #12 Skrevet 9. mai 2018 Selvsagt ikke. Hvorfor skulle jeg det liksom?? Anonymkode: 82d6b...d74
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #13 Skrevet 9. mai 2018 Nei. For det første er det drepende kjedelig å sole seg. For det andre hater jeg å gå med puppene i fritt fall. De er såpass store at det rett og slett er vondt, uansett om man ligger på rygg, sklir ut til siden og draaaar i huden. Anonymkode: 982cc...362
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #14 Skrevet 9. mai 2018 Har ikke gjort det så ofte, kun når jeg har malt på hytta faktisk, men ønsker å gjøre det mer. Elsker egentlig tanken at jeg kan bli sett naken/ med bare brystet. Passer seg ikke å gå naken/ toppløs på offentlige strender synes jeg, men prøver å få mannen med på nudiststrand. Anonymkode: 3149b...793
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #15 Skrevet 9. mai 2018 Det er sjelden jeg bare soler meg, men egentlig er jeg nok naturist. Det hadde vært greit å slippe klær når det er varmt. Imidlertid betyr det ikke så mye for meg. Det er irriterende å måtte dekke seg til fordi noen ikke liker synet av nakne kropper, men jeg gidder ikke gjøre noe ut av det. Anonymkode: 09740...646
Lille krøll Skrevet 9. mai 2018 #16 Skrevet 9. mai 2018 Hjemme i hagen ja. Utenlands kan jeg fint ta av meg toppen om jeg bare ligger, hater å gå uten støtte pga store pupper. Bruker kun stringtruse utenlands og.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #17 Skrevet 9. mai 2018 Ser ikke poenget. Går ikke med puppene frie ellers, så det er ingen andre enn meg og evt kjæreste som skal se dem. Gjør ingenting om de er bleike da. Anonymkode: 3e248...186
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #18 Skrevet 9. mai 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei For det første soler jeg meg ikke. Har veldig lys hud som ikke kan bli brun, og jeg vil ikke bli solbrent eller risikere framtidig hudkreft. Bare jeg skal være ute eller gå ute i sola bruker jeg solfaktor 30 på kroppen og 50 i ansiktet. For det andre er jeg ganske privat og «konservativ». Jeg bruker ikke bikini heller. Har badedrakt (ganske dekkende) de gangene jeg svømmer, drar til basseng osv. Ellers bruker jeg ikke singlet en gang, men har alltid i allefall korte ermer. Bruker ikke kort shorts heller, foretrekker skjørt som går til knærne. Selv om jeg bare er i egen hage.. Bruker ammetopp når jeg ammer, og har et ammesjal eller skjerf over meg om det er et veldig offentlig sted. Så å sole seg toppløs er veldig fjernt for meg Anonymkode: 8e409...49a Kom deg tilbake til 1700 tallet. Du må jo være den mest pripne jeg har hørt om Anonymkode: a03f2...c4a
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #19 Skrevet 9. mai 2018 3 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Hvorfor ikke? Nakenhet er en privatsak. Man skal ikke dytte den innpå andre enn egen partner. Unntaket er selvsagt ved offentlig dusjanlegg der man ikke har noe valg. Anonymkode: 0ba6f...3c5
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #20 Skrevet 9. mai 2018 Skulle ønske jeg kunne. Men har fæle pupper 😥😥🙁🙁 Anonymkode: 66835...642
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #21 Skrevet 9. mai 2018 Jeg kommer nok til å sole meg toppløs på stranden i utlandet i sommer tror jeg. Vil gjerne unngå skiller og nå skal jeg ikke til noe overfylte strender så tenker det går greit i grunn😊 om noen ser puppene mine bryr jeg meg lite om det. Det er tross alt bare pupper. I år skal jeg rett og slett bare gjøre som jeg føler for☀️☀️☀️
Mandala Skrevet 9. mai 2018 #22 Skrevet 9. mai 2018 Jeg har vel knapt nok solt meg noen gang, og virkelig ikke toppløs.
Gjest grønteple Skrevet 9. mai 2018 #23 Skrevet 9. mai 2018 Nei, det har jeg dessverre ikke selvtilliten til...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2018 #24 Skrevet 9. mai 2018 Hjemme på terrassen alene, ja. Aldri ute blant folk. Anonymkode: 32bf0...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå