Gå til innhold

Soler du deg toppløs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hjemme på terrassen gjør jeg det men har ikke gjort det på stranden. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H*A*R*R*Y!!!

Anonymkode: 00cc6...83f

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne, men her er det ganske greit innsyn for naboene på nabotomtene.. Ønsker meg en plass med totalt skjermet hage! 

På stranden osv gjør jeg det ikke, bryr meg ikke om andre gjør det, føler meg bare ikke helt komfortabel med det selv.

Anonymkode: e323d...1e0

Skrevet

Hvis jeg kan gjøre det tålig usjenert, så ja. Hvis ikke, så nei.

Anonymkode: 06062...e8c

Skrevet

Nei. Men det er fordi jeg ikke har lyst på hudkreft og derfor ikke soler meg - er ute, men da i bevegelse og ikke med fripupp.

Anonymkode: 24b29...1ab

Skrevet

I hagen ja. Mulig noen naboer kan se det hvis de går inn for å spionere, men det bryr meg ikke. 

Anonymkode: bab44...646

Skrevet

Nei

Anonymkode: be8f0...18a

Skrevet

Nei. Puppene mine flyter utover etter fem barn og flere års amming. Synes egentlig det er synd at det ikke er «greit»mer. 

Anonymkode: bcb57...45b

Skrevet

Nei, sømmer seg ikke!

Anonymkode: 0ba6f...3c5

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, sømmer seg ikke!

Hvorfor ikke?

Skrevet

Nei

For det første soler jeg meg ikke. Har veldig lys hud som ikke kan bli brun, og jeg vil ikke bli solbrent eller risikere framtidig hudkreft. Bare jeg skal være ute eller gå ute i sola bruker jeg solfaktor 30 på kroppen og 50 i ansiktet.

For det andre er jeg ganske privat og «konservativ». Jeg bruker ikke bikini heller. Har badedrakt (ganske dekkende) de gangene jeg svømmer, drar til basseng osv. Ellers bruker jeg ikke singlet en gang, men har alltid i allefall korte ermer. Bruker ikke kort shorts heller, foretrekker skjørt som går til knærne. Selv om jeg bare er i egen hage..

Bruker ammetopp når jeg ammer, og har et ammesjal eller skjerf over meg om det er et veldig offentlig sted.

Så å sole seg toppløs er veldig fjernt for meg

Anonymkode: 8e409...49a

Skrevet

Selvsagt ikke. Hvorfor skulle jeg det liksom?? 

Anonymkode: 82d6b...d74

Skrevet

Nei. For det første er det drepende kjedelig å sole seg. For det andre hater jeg å gå med puppene i fritt fall. De er såpass store at det rett og slett er vondt, uansett om man ligger på rygg, sklir ut til siden og draaaar i huden.

Anonymkode: 982cc...362

Skrevet

Har ikke gjort det så ofte, kun når jeg har malt på hytta faktisk,  men ønsker å gjøre det mer. Elsker egentlig tanken at jeg kan bli sett naken/ med bare brystet. Passer seg ikke å gå naken/ toppløs på offentlige strender synes jeg, men prøver å få mannen med på nudiststrand.

Anonymkode: 3149b...793

Skrevet

Det er sjelden jeg bare soler meg, men egentlig er jeg nok naturist. Det hadde vært greit å slippe klær når det er varmt. Imidlertid betyr det ikke så mye for meg. Det er irriterende å måtte dekke seg til fordi noen ikke liker synet av nakne kropper, men jeg gidder ikke gjøre noe ut av det.

Anonymkode: 09740...646

Skrevet

Hjemme i hagen ja. 

Utenlands kan jeg fint ta av meg toppen om jeg bare ligger, hater å gå uten støtte pga store pupper. Bruker kun stringtruse utenlands og. 

Skrevet

Ser ikke poenget. Går ikke med puppene frie ellers, så det er ingen andre enn meg og evt kjæreste som skal se dem. Gjør ingenting om de er bleike da. 

Anonymkode: 3e248...186

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei

For det første soler jeg meg ikke. Har veldig lys hud som ikke kan bli brun, og jeg vil ikke bli solbrent eller risikere framtidig hudkreft. Bare jeg skal være ute eller gå ute i sola bruker jeg solfaktor 30 på kroppen og 50 i ansiktet.

For det andre er jeg ganske privat og «konservativ». Jeg bruker ikke bikini heller. Har badedrakt (ganske dekkende) de gangene jeg svømmer, drar til basseng osv. Ellers bruker jeg ikke singlet en gang, men har alltid i allefall korte ermer. Bruker ikke kort shorts heller, foretrekker skjørt som går til knærne. Selv om jeg bare er i egen hage..

Bruker ammetopp når jeg ammer, og har et ammesjal eller skjerf over meg om det er et veldig offentlig sted.

Så å sole seg toppløs er veldig fjernt for meg

Anonymkode: 8e409...49a

Kom deg tilbake til 1700 tallet. Du må jo være den mest pripne jeg har hørt om

Anonymkode: a03f2...c4a

Skrevet
3 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hvorfor ikke?

Nakenhet er en privatsak. Man skal ikke dytte den innpå andre enn egen partner. Unntaket er selvsagt ved offentlig dusjanlegg der man ikke har noe valg. 

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne. Men har fæle pupper 😥😥🙁🙁

Anonymkode: 66835...642

Skrevet

Jeg kommer nok til å sole meg toppløs på stranden i utlandet i sommer tror jeg. Vil gjerne unngå skiller og nå skal jeg ikke til noe overfylte strender så tenker det går greit i grunn😊 om noen ser puppene mine bryr jeg meg lite om det. Det er tross alt bare pupper. I år skal jeg rett og slett bare gjøre som jeg føler for☀️☀️☀️

Skrevet

Jeg har vel knapt nok solt meg noen gang, og virkelig ikke toppløs. 

Gjest grønteple
Skrevet

Nei, det har jeg dessverre ikke selvtilliten til... 

Skrevet

Hjemme på terrassen alene, ja. Aldri ute blant folk. 

Anonymkode: 32bf0...ef5

Skrevet

Niks!

Anonymkode: b17ad...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...