Gå til innhold

Soler du deg toppløs?

Anbefalte innlegg

Skrevet
48 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg kommer nok til å sole meg toppløs på stranden i utlandet i sommer tror jeg. Vil gjerne unngå skiller og nå skal jeg ikke til noe overfylte strender så tenker det går greit i grunn😊 om noen ser puppene mine bryr jeg meg lite om det. Det er tross alt bare pupper. I år skal jeg rett og slett bare gjøre som jeg føler for☀️☀️☀️

Hvem soler seg lengre?? Paradise hotel typer gjør det, men vanlige folk? Unngå skiller? Latterlig og barnslig.  

Anonymkode: 82d6b...d74

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg kommer nok til å sole meg toppløs på stranden i utlandet i sommer tror jeg. Vil gjerne unngå skiller og nå skal jeg ikke til noe overfylte strender så tenker det går greit i grunn😊 om noen ser puppene mine bryr jeg meg lite om det. Det er tross alt bare pupper. I år skal jeg rett og slett bare gjøre som jeg føler for☀️☀️☀️

Husker at mamma solte seg toppløs når jeg var liten (i syden) og det var driiiitflaut 🤣🤣🤣

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke gjort det så ofte, kun når jeg har malt på hytta faktisk,  men ønsker å gjøre det mer. Elsker egentlig tanken at jeg kan bli sett naken/ med bare brystet. Passer seg ikke å gå naken/ toppløs på offentlige strender synes jeg, men prøver å få mannen med på nudiststrand.

Anonymkode: 3149b...793

Nudiststrand er ikke for å se og bli sett altså

Anonymkode: 06062...e8c

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem soler seg lengre?? Paradise hotel typer gjør det, men vanlige folk? Unngå skiller? Latterlig og barnslig.  

Så det er kun paradise hotell folk som soler seg? Og ja, jeg vil ikke ha skiller da jeg synes det er pent å ha jevn farge i feks kjoler med tynne stropper. Gjør DET meg barnslig kan jeg lett leve med det. BTW ; soler meg SELVSAGT med høy faktor solkrem 

Skrevet
7 timer siden, skjotta skrev:

Husker at mamma solte seg toppløs når jeg var liten (i syden) og det var driiiitflaut 🤣🤣🤣

Hehe😊 heldigvis er det noe ikke mine sønner har nevnt noe om eller virker synes er flaut. Min mamma gjorde også det da jeg var liten. Jeg har aldri vært flau over mamma. Hun hadde en smashing kropp og så super ut i bikini husker jeg at jeg syntes. 

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nudiststrand er ikke for å se og bli sett altså

Det må jo den enkelte bestemme hvorfor man går på nudiststrand. Alle har kanskje ikke de samme hensikter.

Skrevet
7 timer siden, skjotta skrev:

Samme her. Husker jeg syns det var helt forferdelig flaut, virkelig skammet meg over min egen mor og husker jeg da lurte på hvorfor ikke hun kunne oppføre seg normalt å ha på bikinien som aaaalle andre sine mødre gjorde. At jeg ikke slutta å dra på stranda med henne tidligere enn det jeg gjorde er et vidunder. 

Anonymkode: 3e248...186

Skrevet

Nei, det tenker jeg er for ekshibisjonistene og naturistene - og jeg er ingen av delene.

Anonymkode: 9c211...578

Skrevet

Soler meg ikke. Både kjedelig og poengløst siden jeg ikke blir brun uansett.

Gå toppløs gjør jeg heller ikke. 

Jeg har ikke behovet.

Hva andre gjør bryr jeg meg lite med. 

Anonymkode: b5568...243

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det må jo den enkelte bestemme hvorfor man går på nudiststrand. Alle har kanskje ikke de samme hensikter.

Nei, faktisk ikke

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Men det er fordi jeg ikke har lyst på hudkreft og derfor ikke soler meg - er ute, men da i bevegelse og ikke med fripupp.

Anonymkode: 24b29...1ab

Dette! 

Anonymkode: 91582...919

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dette! 

Anonymkode: 91582...919

Jeg sitter ute uten solkrem😵😵 i 15 minutter flere dager i uken. Så går jeg inn og smører meg. Passer på D vitaminene mine... 

Anonymkode: edb2d...bc3

Skrevet

Den gangen jeg var 17 år og hadde STRUTTEPUPPER, da solte jeg meg toppløs for å flashe jentene mine. Gud som jeg var kry av de. Og nå vil jeg helst spare de andre strandgjester for ikke de fullt så struttende jenter.

Soler meg heller ikke så mye lengre pga hudkreftfare, rynker og det som verre er.

Skrevet

Nei

Anonymkode: 9aef8...3d8

Skrevet (endret)
1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hehe😊 heldigvis er det noe ikke mine sønner har nevnt noe om eller virker synes er flaut. Min mamma gjorde også det da jeg var liten. Jeg har aldri vært flau over mamma. Hun hadde en smashing kropp og så super ut i bikini husker jeg at jeg syntes. 

Jeg sa det aldri til henne. Hun så veldig smashing ut i bikini hun og, men når hun tok den av og ALLE som gikk forbi bare måtte kaste et kort blikk, litt sånn "oi! Nakne pupper! Ikke stirre!" Så var det råflaut. Hun så og det var fordi skiller var så stygt, men siden kjoler og klær jo dekker puppene så burde det jo holdt med en stroppeløs en? 

Endret av skjotta
Skrevet

Ikke på lokale og strender med andre barnefamilier i «syden», men vi har leid feriehus i Italia og Frankrike med privat basseng, da gjør jeg det.

I fjor sommer leide vi hus i Italia med vårt nærmeste vennepar og deres barn, da både gikk og solte min venninne og jeg oss toppløse! Det er bare utrolig mye diggere enn vår overdel når du bader osv. 

Ungene brydde seg ikke om det, de var fra 7-13 år.. Pupp er ikke farlig. Det ropes jo stadig om at amming og vise pupp offentlig er naturlig, på tide å slutte og se på fleskedaierene som noe seksuelt. Forskjellen fra menn er at kvinners bryst er større! 

Skrevet

På stranda i syden ja, på stranda i Lyngdal nei..

Anonymkode: 44aef...645

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

På stranda i syden ja, på stranda i Lyngdal nei..

Anonymkode: 44aef...645

Hvorfor er det egentlig bedre i Syden?

Anonymkode: 09740...646

Skrevet
2 timer siden, Twintipp skrev:

Ikke på lokale og strender med andre barnefamilier i «syden», men vi har leid feriehus i Italia og Frankrike med privat basseng, da gjør jeg det.

I fjor sommer leide vi hus i Italia med vårt nærmeste vennepar og deres barn, da både gikk og solte min venninne og jeg oss toppløse! Det er bare utrolig mye diggere enn vår overdel når du bader osv. 

Ungene brydde seg ikke om det, de var fra 7-13 år.. Pupp er ikke farlig. Det ropes jo stadig om at amming og vise pupp offentlig er naturlig, på tide å slutte og se på fleskedaierene som noe seksuelt. Forskjellen fra menn er at kvinners bryst er større! 

Haha! Dagens mest idiotiske? Pupper er ikke seksuelt? Ikke ved amming nei, ganske stor forskjell der som du tydeligvis ikke ser. Og joda ungene bryr seg, men de sier ikke noe vet du. Tror du at alt er greit sålenge det ikke sies noe om????

Skrevet

Jeg gjør det, men kun på balkongen hjemme hvor det er ikke innsyn.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Dagens mest idiotiske? Pupper er ikke seksuelt? Ikke ved amming nei, ganske stor forskjell der som du tydeligvis ikke ser. Og joda ungene bryr seg, men de sier ikke noe vet du. Tror du at alt er greit sålenge det ikke sies noe om????

Mine bryr seg ikke om sånt. Vi har en rimelig åpen dialog i heimen og er det noe de ikke liker så sier de det. 

Skrevet

Skulle jeg finne på å sole meg så gjør jeg det, hater å svetet under bhn. Nå soler jeg meg igrunn aldri, så få som får se mine bare bryst om jeg skulle sole meg. Men gå toppløs gjør jeg kun i egen hage, soler meg ikke toppløs andre steder. 

Anonymkode: 51a0f...09d

Skrevet

Det kiler så fælt på lårene. Så jeg lar være. 

Skrevet

Jeg gjør det gjerne, er vant til det fra jeg var liten også; så og si alle solte seg toppløse på åttitallet (i mine foreldres vennekrets, i hvert fall). Jeg hater våte bikinioverdeler og synes overhodet ikke det er noe seksuelt over å bade toppløs. Folk har blitt helt hysteriske og pripne, vi nærmer oss amerikanske tilstander, dessverre. Kropp er ikke farlig, og ingen "dytter" nakenhet på noen ved å ligge fredelig i sola med bar overkropp, hverken menn eller kvinner. 

Anonymkode: 3d257...5c1

Skrevet

Soler meg toppløs i hagen og på ferie. Har veldig fine pupper om jeg skal si det selv😊

Anonymkode: 459a2...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...