Anonym bruker Skrevet 27. mars 2018 #51 Skrevet 27. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Gjerne foran kjæresten hvis det en par-ting. Hvis den ene ikke ønsker sex så betyr iallefall det for meg at jeg ikke er i det seksuelle hjørnet. Da ønsker jeg å sove eller lese en bok. Da er det rimelig påtrengende å runke i samme rom. Men for all del; runking og onani generelt er supert som en del av den seksuelle akten mellom to. Anonymkode: 2ad0a...bd6 Ok, jeg finner ikke det påtrengende selv. Ikke mer forstyrrende enn om han skulle se på netflix eller YouTube. Bra for mannen min Anonymkode: f2bbe...11c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2018 #52 Skrevet 27. mars 2018 Så rare svar her. Selvsagt onanerer både jeg og mannen i senga uten at partneren deltar. Det kan være den ene er kåt, men ikke den andre, det kan være den ene har litt for mange tanker/bekymringer og må renske hodet litt før søvn, det kan være en bare vil ha en kjapp orgasme mens partneren sover osv. Ser ingen grunn til å skamme oss eller endre dette, så trist å ha en partner som skal gi klarsignal om en skal få lov å onanere eller ei. Anonymkode: 453c5...e3b
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2018 #53 Skrevet 27. mars 2018 Nei, tror ikke jeg har opplevd det. Er han kåt så hjelper jeg han selv om jeg ikke er så gira. Han gjør heldigvis det samme for meg. Anonymkode: 449dc...f81
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2018 #54 Skrevet 27. mars 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Helt enig. Vi har lite sex samman fordi jeg ikke er like begeistra for det som min mann. Dette er litt vanskelig for min mann som har svært stort behov. Sundom onanerer jeg han, men som oftest går han på badet. Vi er opne om dette, og jeg har ikke problemer med at han onanerer et par ganger om dagen. Men ikke i sengen. Anonymkode: c94a0...d65 Et par ganger OM DAGEN?! Anonymkode: 8443f...2ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå